Ik denk dat Jildau het zelfde daar klinkt als hier hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Past wel in het rijtje Doutzen.
En daar klinkt het wss wel leuk, maar ben je dan niet bang dat het ergens anders raar klinkt?
Als ik het hardop zeg, klinkt het erg apart
Luuk is hier lange tijd nummer 3 geweest! Lucas kreeg ik er écht niet doorheen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef Vlindur het volgende:
Joost en LucasMaar manlief vindt ze stom
Lena is veul mooier!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Bobby een ronduit geweldige naam voor een meisje! Zelf had ik de moed niet.
Juulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Sjuul/Juul is ook leuk voor een meisje..
Bobby, Sjors, Jemmye/Jimmy ook.
Juul is tegenwoordig een behoorlijk sekse-neutrale naam! Ik vind het een leuke naam voor zowel een jongen als een meisje. En Sjors heeft iets heel liefs, al vind ik het leuker als koosnaampje (van een Georgina) dan als een échte naam.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Sjuul/Juul is ook leuk voor een meisje..
Bobby, Sjors, Jemmye/Jimmy ook.
Zjuul, zeggen wij hier en dat vind ik lief klinkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Hihi, Sjimmie. Is het een Oud-Zuidkindje of juist een plattelandsmeisje?
Jules zou ikzelf uitspreken als Sjuul (en ik heb zo'n hekel aan die uitspraak!).
zeggen wij hier ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zjuul, zeggen wij hier en dat vind ik lief klinken
Ik moest lachen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef Claudia_x het volgende:
Over namen gesproken: ik werd pas gebeld door een vrouw van Felicitas die me om de naam van m'n dochter vroeg. Daarop zei ik: "Leia... euh... Elin... nee, Lena!"
Neeeeeeequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Claudia_x het volgende:
Zjuul, da's nog eens een mooie alternatieve spelling.![]()
Mijn vader had vroeger als piratennaam Xanadu. Ik dacht: laat ik hem even opzoeken. En jawel, er zijn maar liefst 5 vrouwen in Nederland met die naam als eerste naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |