ooooh , maar hoezo winstoogmerk ? maar goed lama, ik benteveel offtopic ( voor ik op mn sodemieter krijgquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Foto's die online staan, mogen gebruikt worden op fora (& sites zonder winstoogmerk) zonder er voor te hoeven betalen. Gerechtelijke uitspraak, tijd terug.
Probleem is, FP heeft winstoogmerk. Dus moet de copyright in orde zijn
Idd. Als ze vandaag gewoon op het plein blijven hossen gaat er niets gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn zat voorbeelden van mislukte revoluties, Iran een jaar terug bijvoorbeeld.
Als de media bijvoorbeeld zijn aandacht verliest, is het snel gedaan.
Oh????......winnaar popstars uitgelekt?quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Oh????......winnaar popstars uitgelekt?
Tuurlijk, er zullen wat mensen af en toe even moeten kappen met demonstreren. Maar zolang ze weer terug komen is er niks aan de hand. We hebben eerder deze week ook al het plein een stuk zien leeg lopen en later weer volstromen, vooral op de vrijdagen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ze hadden het er net over dat mensen al gekapt waren met protesteren maar dat ze alleen terug zijn gekomen naar aanleiding van het geweld. Dus het is echt essentieel dat ze kansen grijpen.
Daarnaast moet je koste wat kost voorkomen dat je 's nachts naar het paleis gaat. Dan is het voor de camera's moeilijker om geweld op te pikken, en is het dus makkelijker voor pro's om los te gaan op de anti-mubarak demonstranten.
Nog niks gehoord. Moet ik je linkje geven van zijn twitpics o.i.d.?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Foto's die online staan, mogen gebruikt worden op fora (& sites zonder winstoogmerk) zonder er voor te hoeven betalen. Gerechtelijke uitspraak, tijd terug.
Probleem is, FP heeft winstoogmerk. Dus moet de copyright in orde zijn
Het enige waar ze goed in zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Mooie Egyptische muziek.
FOK! is een bedrijfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ooooh , maar hoezo winstoogmerk ? maar goed lama, ik benteveel offtopic ( voor ik op mn sodemieter krijg
mocht ik em weer tegen komen .. geef ik je de site , maar ik dacht dus de link die ik al had gegeven _ofdeel 1 dus )
Dat kwam niet omdat men het zat was, dat kwam omdat men dood was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zijn zat voorbeelden van mislukte revoluties, Iran een jaar terug bijvoorbeeld.
Als de media bijvoorbeeld zijn aandacht verliest, is het snel gedaan.
Niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
FOK! is een bedrijf. Schijnt het al een behoorlijk aantal jaar te zijn.
yes pleasequote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nog niks gehoord. Moet ik je linkje geven van zijn twitpics o.i.d.?
die is nu aan het pratenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:57 schreef Beach het volgende:
Wat is dit my werd Ayman beloofd maar ik zie hem niet op AJA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |