Zolang ze blijven zitten zal er ook niks gebeuren, zal de aandacht van de media afnemen en zal het protest doodbloeden. Het momentum is nu en daar moeten ze gebruik van maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zolang ze blijven zitten is het niet voorbij.
en morgen en overmorgenquote:
hij is toch al gepost hier .. dussumh ..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
np, maar ik wil m zooooo graag gebruiken.. Hij's zo
Ja maar je moet begrijpen dat je op die manier demonstranten verliest. Nu is het hoogtepunt, denk ik. Als je dat moment niet aangrijpt, gaat het vanaf nu bergafwaarts. Dit is the window of opportunity...als ze dat missen, denk ik dat ze gewoon moeten wachten tot september. En je weet niet of er tegen die tijd alweer een andere stemming is. Het kan best zijn dat je dan toch de zoon van Mubarak krijgt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zolang ze blijven zitten is het niet voorbij.
Dat is al een 1/2 uur bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Darklight het volgende:
BREAKING: Amr Mousa just arrived in Tahrir.
forum != FPquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij is toch al gepost hier .. dussumh .. :p
(niet jou fout dan wist je niet)
Ze moeten ook nog 17 km lopen, dus ze zullen moeten opschieten. Ze zullen niet het grooste gedeelte in het donker gaan lopenquote:
Denk het ook..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef schommelstoel het volgende:
Ik heb het jammerlijke gevoel dat dit met een sisser gaat aflopen...
Nou, als deze vent zegt dat ze NU het paleis gaan slopen dan gaat het gebeuren.quote:BREAKING: Amr Mousa just arrived in Tahrir.
Waarom? Alsof mensen na 10 dagen demonstreren opeens zoiets hebben van "Ah, word niks.. laat maar zitten". Alsof daar het dagelijkse leven verder kan gaan terwijl mensen lopen te demonstreren. De pers zal gewoon naar Egypte blijven kijken hoor. Gepraat over het momentum hoor ik de hele week al. "Nu moet het gebeuren anders is het allemaal voor niks" is in deze topics meerdere malen voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Blik het volgende:
[..]
Zolang ze blijven zitten zal er ook niks gebeuren, zal de aandacht van de media afnemen en zal het protest doodbloeden. Het momentum is nu en daar moeten ze gebruik van maken.
deze is niet in cairo maar in el mehallaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Michael-H het volgende:
Weer een live:
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |