jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef msnk het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ayman_Mohyeldin?wasRedirected=true
Is dat de soppert?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef msnk het volgende:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Ayman_Mohyeldin?wasRedirected=true
Is dat de soppert?
Heb ik al geprobeerd, maar tot nu toe geen succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ik nie snap nie die site nie....
Kan iemand voor mij een copyright vrije Macgyver foon-oplaad pic vinden?
Is in Mahalla, een andere stad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef schommelstoel het volgende:
Trouwens, het lijkt er op dat ze hier al aan het lopen zijn
http://bambuser.com/channel/saad_elhosiny/broadcast/1383415
Richting het plein of wat?
Knaken waar je niks mee kan als je ze niet uit kan geven. En het leger is volgens mij vrij populair onder de bevolking.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Legerleiding krijgt wel knaken, en ik denk dat ze misschien ook bang zijn voor repressailles als ze zich overgeven en mensen weten dat ze close waren met Mubarak.
Een zelfmoordaanslag legt het land niet plat. Dit wel. Een zelfmoordaanslag kan je redelijk negeren, dit niet. Dit is geen moment, zoals een aanslag. Dit is een voortdurend evenement. Hier kan je niet om heen. En als men doorgaat op de volgende land met demonstraties dan blijft de aandacht alsnog op de demonstraties, dan moet de zendtijd alleen gedeeld worden over een groter gebied. Dat is niet erg. Zolang de aandacht maar op de demonstraties blijft.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef Blik het volgende:
[..]
Je wilt het volgens mij niet begrijpen.
Op een gegeven moment wordt het normaal dat er geprotesteerd wordt, het wordt onderdeel van het dagelijkse leven. Denk aan bijvoorbeeld aanslagen in Irak en Afghanistan, eerst was dat groot nieuws als er weer wat was gebeurt. Nu is het alleen nog maar nieuws als er 30+ doden bij zijn gevallen.
Het Midden-Oosten is zeer instabiel op het moment en de media zal in no-time overgaan op de volgende crisis of naar bijv. Israël.
Ah dankje, maar waar willen ze vanaf die stad heen dan?quote:
Hoe kun je vandaag als "de dag dat Mubarak gaat vertrekken" noemen als je verder als groep demonstranten een beetje op het plein blijft hangen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Flashbox het volgende:
Sarah Lynch sarahbethlynch People down here are saying there is no plan to march to the presidential palace today. they are staying until #Mubarak steps down. #Egypt 1 minute ago via TweetDeck
Dan ga je wat anders kijken? Voorlopig heb ik diep respect voor de mensen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Slaapverwekkend. Geen wonder dat ze zo onderdrukt worden, ze komen nu echt zwak over.
Precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef Blik het volgende:
[..]
Hoe kun je vandaag als "de dag dat Mubarak gaat vertrekken" noemen als je verder als groep demonstranten een beetje op het plein blijft hangen?
Hebben die Egyptenaren een enorm bord voor hun kop?
Tuurlijk, maar als ze iets willen bereiken moet ze wel iets ondernemen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan ga je wat anders kijken? Voorlopig heb ik diep respect voor de mensen.
Zou wel kunnen kloppen... ik heb dit wel eens vaker gehoord namelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
rtl7"leger egypte 1 van de grootste legers van de wereld "..
klopt dat
Plus dat het plein vanaf het begin als het ware het hoofdkantoor van de revolutie is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:56 schreef IHVK het volgende:
Je bereikt niets met het bestormen van het paleis.
De politiemacht is, na die van China, wel de best georganiseerde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:07 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
rtl7"leger egypte 1 van de grootste legers van de wereld "..
klopt dat
Wat wil je doen met zoveel mensen dan? Bovendien willen ze het plein niet opgeven en ik denk dat dat ook geen gekke gedachte is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als ze iets willen bereiken moet ze wel iets ondernemen..
Plus dat het een dienstplicht leger is... Ze hebben nogal wat inwoners daarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou wel kunnen kloppen... ik heb dit wel eens vaker gehoord namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |