ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vreemd.. Autumn is niet echt soon..
At no extra charge. Wauw, wat een luxe. Je krijgt gewoon het hele spel.quote:
Tijd is relatief.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vreemd.. Autumn is niet echt soon..
als je de limited edition pre-ordered jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:36 schreef Silv het volgende:
[..]
At no extra charge. Wauw, wat een luxe. Je krijgt gewoon het hele spel.
Wake Island / El Alamein daar in tegen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 04:05 schreef Drinky het volgende:
betalen voor karkand, wat een grap. Vind dat zo'n kutmap
Wake island heb ik nou ook wel gezien..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:22 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wake Island / El Alamein daar in tegen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Smoofie op 14-02-2011 18:55:38 ]AFCA
Qui audet adipiscitur
Doe is even in een spoiler ofzo.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:35 schreef Smoofie het volgende:
Voor de mensen die het nog niet hebben gezien:
Als iedereen het heeft gezienquote:
Jawel, ze denken er nog over na. Frostbite 2.0 is ingewikkeld.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:51 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik lees nergens over modtools of wel?
Kijk de laatste pic, bij "power to the PC players"quote:Op maandag 14 februari 2011 18:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Oei dan heb ik dat over het hoofd gelezen met die kleine letterjes.
Als ze Karkand wat lichter maken, wat palmbomen erbij, blauwe lucht, dan is het een leuke map. De Bf2 versie was echt kut. Mashtuur city vond ik leuk, Gulf of Oman, Wake island. Uhm, kan me niet zoveel maps voor de geest halen, speel de laatste jaren steeds Project reality als ik BF2 opstart.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wake island heb ik nou ook wel gezien..
Is wel beter ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
Bij de volgende BF3 Topic moet er wel worden gesplitst , dus een PC BF3 en een Console BF3 topic. PC>>>>>>>>>>>>>>Console in BF3
Mwa. Dit topic gaat al sloom genoeg met alle3 bij elkaar.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:07 schreef Smoofie het volgende:
Bij de volgende BF3 Topic moet er wel worden gesplitst , dus een PC BF3 en een Console BF3 topic. PC>>>>>>>>>>>>>>Console in BF3
Game is dan ook nog lang niet uit.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa. Dit topic gaat al sloom genoeg met alle3 bij elkaar.
ja, dus waarom zou je het dan splitten?quote:Op maandag 14 februari 2011 21:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Game is dan ook nog lang niet uit.
Er zijn games die zelfs 2 maanden nadat ze uitkwamen nog niet eens zoveel posts als deze hebbe,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |