Ga, kut zwimpie. Haar strak naar achteren jwz.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:56 schreef RickoKun het volgende:
De volgende generatie games. Hij is heul niet PC exclusive. En ook al gaat er 'meer aandacht' uit naar de PC versie, next generation zal het niet zijn tenzij de consoles next generation zijn (of het een pc exclusive was).
Och, ik was sowieso van plan om in de komende maanden een nieuwe PC aan te schaffen, en gezien de huidige problemen met de nieuwe Intel chips zal dat wel mei of juni worden, dus dan zal het waarschijnlijk allemaal wel goed speelbaar zijn...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:58 schreef Olle. het volgende:
als ik dit zo hoor kunnen veel mensen nieuwe videokaarten hiervoor gaan aanschaffen helaas
Eeeyyzzz wollah wat mang, motte we kome klappe?!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ga, kut zwimpie. Haat strak naar achteren jwz.
Wapens?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eeeyyzzz wollah wat mang, motte we kome klappe?!
@ Yi Long,
Ik weet zeker dat in BF2 je al unlockables had hoor?
Het gaat ons niet om 'dood en verderf', maar het is gewoon een behendigheidsspel waarin je je kunt meten tegen anderen of de CPU. That's it.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef galtfactory het volgende:
Als oud militair vraag ik mij altijd af wat de facinatie is met al die oorlogspelletjes op de computer.
Volgens mij is er al genoeg dood en verderf in de echte wereld.
ik hoop dat ze er wel zoiets in stoppen. Dat motiveerd mij meer om het te blijven spelen. Anders is de kans groot dat ik het na 2 weken alles wel gezien heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ben zeer benieuwd, alleen hoop ik wel dat ze er niet van die upgrades/perks/unlockables meuk ingooien, maar het lekker laagdrempelig houden zodat iedereen er in kan springen en gewoon op zijn/haar manier leuk mee kan doen.
Dat vond ik zo goed aan BF2 en 1943, en daar ben ik een beetje bang voor bij Bad Company 2 en andere moderne shooters.
In BF1943 had je gewoon postcards en stamps enzo die je kon verzamelen en die je (secundaire) doelen geven in een partijtje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze er wel zoiets in stoppen. Dat motiveerd mij meer om het te blijven spelen. Anders is de kans groot dat ik het na 2 weken alles wel gezien heb.
Das nog altijd gewoon Wolfenstein 3D, maar Battlefield is na Q3 en CS wel de volgende trede. CoD mag nog niet eens in de schaduw staan (maar das ook niet gek, want Q3 in ander jasje)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:32 schreef Xblister het volgende:
Battlefield, the godfather of all shooters
Ironisch genoeg zijn dit soort spellen juist onder militairen erg populair. Maar de uitdaging zit hem in de tactische mogelijkheden (wat bij CoD juist weer ontbreekt), de ander te slim af kunnen zijn door samen te werken met vrienden en elkaar zwaktes af te dekken door verschillende klassen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:47 schreef galtfactory het volgende:
Als oud militair vraag ik mij altijd af wat de facinatie is met al die oorlogspelletjes op de computer.
Volgens mij is er al genoeg dood en verderf in de echte wereld.
ben wel benieuwd waar je dat vandaan haalt dat metname zulke spellen onder militairen erg populair zijn. Ik kan het mij haast niet voorstellen omdat die weten hoe het kan zijn om een echte oorlog mee te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nog altijd gewoon Wolfenstein 3D, maar Battlefield is na Q3 en CS wel de volgende trede. CoD mag nog niet eens in de schaduw staan (maar das ook niet gek, want Q3 in ander jasje)
[..]
Ironisch genoeg zijn dit soort spellen juist onder militairen erg populair. Maar de uitdaging zit hem in de tactische mogelijkheden (wat bij CoD juist weer ontbreekt), de ander te slim af kunnen zijn door samen te werken met vrienden en elkaar zwaktes af te dekken door verschillende klassen.
Althans, zo werkt het wel voor mij.
Echte militairen weten hoe het is om een oorlog mee te maken?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je dat vandaan haalt dat metname zulke spellen onder militairen erg populair zijn. Ik kan het mij haast niet voorstellen omdat die weten hoe het kan zijn om een echte oorlog mee te maken.
Mijn huisbaas was militair en die zei dat ze daar op de kazerne allemaal black ops zaten te doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef Olle. het volgende:
[..]
ben wel benieuwd waar je dat vandaan haalt dat metname zulke spellen onder militairen erg populair zijn. Ik kan het mij haast niet voorstellen omdat die weten hoe het kan zijn om een echte oorlog mee te maken.
Ik bedoelde met godfather , de beste..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das nog altijd gewoon Wolfenstein 3D, maar Battlefield is na Q3 en CS wel de volgende trede. CoD mag nog niet eens in de schaduw staan (maar das ook niet gek, want Q3 in ander jasje)
Mhoaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef FreezePop het volgende:
Sowieso alleen de woorden Strike at Karkand zijn genoeg. Wat een map is dat toch. Verreweg de beste MP map ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |