abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:46:23 #126
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92319137
TS wanneer ga je Mark Rutte mailen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:47:09 #127
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92319166
@TS, de grondvraag onder jouw streven heb je nog niet geantwoord:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Leg eens uit waarom de Nederlandse staat en de Nederlandse burger of welke burger dan ook jouw soevereiniteit zal accepteren?
Kun je dit niet uitleggen dan vervalt je hele idee, natuurlijk.
pi_92319185
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:45 schreef DonJames het volgende:

[..]

En jij denkt dat er niet een lolbroek langskomt die een baksteen op de landmijn naast je gooit wanneer je in je weilandje staat te schoffelen?
Of zich met een geweer achter een koe in een buurweiland gaat verstoppen? :P
pi_92319249
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Ik doe het ook pas vanaf het moment dat mijn staat onafhankelijk is, en Nederland daar dus niets over te zeggen heeft.

(en bovendien was het hypothetisch)
En de Nederlandse staat zal zonder schroom accepteren dat een deel van haar grondgebied thans niet meer Nederlands is en zal gedwee accepteren dat ze daar niets over te zeggen heeft? :')
pi_92319264
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:38 schreef Terecht het volgende:
Leg eens uit waarom de Nederlandse staat en de Nederlandse burger of welke burger dan ook jouw soevereiniteit zal accepteren?
Om dezelfde reden als waarom zij de Duitse, Italiaanse of Tadzjikistaanse soevereiniteit accepteren?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:43 schreef Terecht het volgende:
De Nederlandse burger loopt teveel gevaar door de agressieve natuur van TS' ministaatje.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:44 schreef Terecht het volgende:
Wel degelijk. Je vormt een bedreiging voor de Nedelandse staat en haar onderdanen nl.
Agressief? Bedreiging? Nou wordt ie helemaal mooi :D

In mijn staat geldt de gouden regel: wat gij niet wilt dat u geschiedt, enz.

Het is sowieso een non-issue want mijn ministaatje is zo klein dat je het niet eens weet te vinden én er niks van betekenis hebt te zoeken.

Wat betreft dat geld in de kluis: vergeet dat, het zit allemaal in een offshore trust waar Nederland (of mijn Nederlandse burgerschap) niets mee te maken heeft.
pi_92319299
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:46 schreef Maanvis het volgende:
TS wanneer ga je Mark Rutte mailen?
Zojuist verstuurd, ik wacht gespannen op antwoord.
pi_92319309
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Bulkje het volgende:

Ah, vandaar de landmijnen? :')
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_92319340
quote:

[..]

Om dezelfde reden als waarom zij de Duitse, Italiaanse of Tadzjikistaanse soevereiniteit accepteren?
Verschil met jouw casus is echter dat jij een deel van het Nederlandse grondgebied afneemt. Dat doet Duitsland niet.

Verder ontwijk je aantal relevante vragen van mijn zijde telkens.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:51:36 #134
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92319352
quote:

[..]

Kun je eenzelfde mate van geweld gebruiken als hen om je territorium te verdedigen? Zoals ik eerder al zei:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:01 schreef Terecht het volgende:
Je kunt je sociaal contract met Nederland wel opzeggen maar verwacht niet dat je dan nog aanspraak op rechten kunt maken. Iedere aanspraak die je maakt op grondgebied bijv wordt uiteindelijk gelegitimeerd door de mate van geweld waarmee je het kunt verdedigen.
quote:
[..]

Agressief? Bedreiging? Nou wordt ie helemaal mooi :D

Het is sowieso een non-issue want mijn ministaatje is zo klein dat je het niet eens weet te vinden én er niks van betekenis hebt te zoeken.

Wat betreft dat geld in de kluis: vergeet dat, het zit allemaal in een offshore trust waar Nederland (of mijn Nederlandse burgerschap) niets mee te maken heeft.
En wie zegt dat men zich aan jouw gouden regel gaat houden? De Hells Angels iig niet lijkt me, wat nu als zij een fijn clubhuis op jouw grondgebied willen vestigen?
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:54:08 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92319455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Zojuist verstuurd, ik wacht gespannen op antwoord.
Ik ook!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92319463
quote:

Een eigen, nauwelijks beschermd, onafhankelijk land dat niet te vinden is, dat geen contact met andere landen wil hebben en dat zelfredzaam zou zijn. Reken maar dat genoeg mensen dat graag van je af willen pakken. :P
pi_92319523
quote:
...
Nou, vertel maar eens waarom Nederland die landen erkent. Dat beantwoordt waarschijnlijk gelijk de vraag waarom Nederland dat bij jou niet zal doen.
pi_92319702
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:47 schreef Terecht het volgende:
@TS, de grondvraag onder jouw streven heb je nog niet geantwoord:
[..]
Kun je dit niet uitleggen dan vervalt je hele idee, natuurlijk.
Ik roep een vredelievende revolutie uit, verklaar de onafhankelijkheid, en ben bereid hier alleszins redelijke afspraken over te maken met Nederland. Ik hoop dat zij, net als ik, een minnelijke schikking prefereren boven het voeren van oorlog. Goedkoper voor beide partijen en we zijn immers geen barbaren. Ik stel geen onredelijke eis, ik hoef niets van ze (behalve het perceel waar ik de overheid al ruimschoots voor betaald heb), en mijn stukje land is zo onbeduidend dat een internationaal conflict hierover de moeite niet waard is. Alleen de ellenlange procedures die ik hierover kan voeren zouden de overheid al veel meer kosten dan heel dat weiland. Dus gezien de huidige situatie is dit de beste en eenvoudigste oplossing voor iedereen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef JumpingJacky het volgende:
Ah, vandaar de landmijnen? :')
Niet echt natuurlijk :')

Op een onzinnige vraag geef ik onzinnig antwoord, maar goed als je echt deze kant op wil: ja ik loop willens en wetens het risico dat een vandaal mijn land binnendringt en mij lastigvalt. Ik denk dat het probleem in de praktijk wel mee zal vallen.
pi_92319803
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Terecht het volgende:
En wie zegt dat men zich aan jouw gouden regel gaat houden? De Hells Angels iig niet lijkt me, wat nu als zij een fijn clubhuis op jouw grondgebied willen vestigen?
Ik acht de kans bijzonder klein dat zij een clubhuis willen vestigen, in deze beerput in de middle of nowhere, dus dat risico neem ik dan maar.
pi_92319857
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:55 schreef DonJames het volgende:
Nou, vertel maar eens waarom Nederland die landen erkent.
Omdat niet accepteren meer kost dan het oplevert.
pi_92319860
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Ik acht de kans bijzonder klein dat zij een clubhuis willen vestigen, in deze beerput in de middle of nowhere, dus dat risico neem ik dan maar.
Nou...als je inderdaad zelfstandig bent en los staat van het NL-recht, dan wordt dat opeens wel heel interessant voor veel partijen.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_92319869
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:59 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Ik roep een vredelievende revolutie uit, verklaar de onafhankelijkheid, en ben bereid hier alleszins redelijke afspraken over te maken met Nederland. Ik hoop dat zij, net als ik, een minnelijke schikking prefereren boven het voeren van oorlog. Goedkoper voor beide partijen en we zijn immers geen barbaren. Ik stel geen onredelijke eis, ik hoef niets van ze (behalve het perceel waar ik de overheid al ruimschoots voor betaald heb), en mijn stukje land is zo onbeduidend dat een internationaal conflict hierover de moeite niet waard is. Alleen de ellenlange procedures die ik hierover kan voeren zouden de overheid al veel meer kosten dan heel dat weiland. Dus gezien de huidige situatie is dit de beste en eenvoudigste oplossing voor iedereen.

[..]
Ze accepteren je verhaal gewoon niet en sturen een deurwaarder op je af om de verschuldigde belastingen te innen en die doet dat zonder problemen. Veel eenvoudiger dan in jouw verhaal meegaan. En maak je er een rechtszaak van dan lacht iedereen je uit.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92319919
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Neuh, het accepteren kost geld, het niet accepteren wat proceskosten maar die worden toch op jou verhaald.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_92319969
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:54 schreef Arth_NL het volgende:
Een eigen, nauwelijks beschermd, onafhankelijk land dat niet te vinden is, dat geen contact met andere landen wil hebben en dat zelfredzaam zou zijn. Reken maar dat genoeg mensen dat graag van je af willen pakken. :P
"Land" is een groot woord, en zelfredzaam tot op een niveau wat voor een hoop mensen totaal niet interessant is. We hebben het hier over een veredelde hooischuur met een spaarlamp op zonne-energie, ik zit niet op een goudmijn aan natuurlijke bronnen ofzo :)
pi_92320008
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:50 schreef Cortax het volgende:

[..]

Waar staat dat jij eigenaar bent van dat stukje grond. Als jij je naam overal weg wilt hebben verdwijn je ook uit de openbare registers en zal dat stuk grond van de Nederlandse staat worden. Met verzetten bedoel ik: hoe wil jij je verzetten tegen opeising van dat stuk grond als eigendom van de staat.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Cortax het volgende:

[..]

En jij verwacht ook maar één rooie cent te krijgen voor die valuta van je? Dat gaat voor geen meter werken.. En verder denk je volledig zelfvoorzienend te zijn? Flink stuk land moet je dan in je bezit hebben.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:49 schreef Cortax het volgende:

[..]

En de Nederlandse staat zal zonder schroom accepteren dat een deel van haar grondgebied thans niet meer Nederlands is en zal gedwee accepteren dat ze daar niets over te zeggen heeft? :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Cortax het volgende:

[..]

Verschil met jouw casus is echter dat jij een deel van het Nederlandse grondgebied afneemt. Dat doet Duitsland niet.

Verder ontwijk je aantal relevante vragen van mijn zijde telkens.
pi_92320012
quote:

[..]

Mijn stukje land is zo onbeduidend dat een internationaal conflict hierover de moeite niet waard is.
Een internationaal conflict zal het dan nooit worden. :P
pi_92320059
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef du_ke het volgende:
Ze accepteren je verhaal gewoon niet en sturen een deurwaarder op je af
Waarheen precies? Ik schrijf me uit van mijn oude adres, en geef geen nieuw adres op (of ik geef op dat ik emigreer).
pi_92320070
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:02 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Niet echt. Bovendien, in jouw geval kost niet accepteren vele malen minder dan wel erkennen. Om jou niet te erkennen hoeven ze immers helemaal niets te doen.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:07:40 #149
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_92320079
quote:

[..]

Je stelt wel een onredelijke eis want je eist nl grondgebied op dat je pacht van de Nederlandse staat, en Nederland daar veel meer geld mee kan verdienen als het van hem is dan van jou. Verder worden de procedures die je wilt starten uit de rechtbank gelachen, er zijn nl al vele vrijmensen je voorgegaan. Dus nee, die procedures zullen van zeer korte duur zijn vrees ik voor je, waarna jij opgezadeld zit met de proceskosten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:01 schreef Bulkje het volgende:

[..]

Ok. Weet wel dat zij en eigenlijk iedere georganiseerde groep in een oogwenk een staatsgreep zouden kunnen plegen simpelweg door je uit de weg te ruimen. Want welke middelen heb je om jouw wetten kracht bij te zetten? Zonder de dreiging van geweld om je wetten te bekrachtigen zijn ze niets waard nl.
pi_92320090
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:06 schreef Arth_NL het volgende:
Een internationaal conflict zal het dan nooit worden. :P
Een conflict tussen 2 staten is per definitie internationaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')