kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En een whopper!
[..]
Schijnt dat het gewoon nog 4 weken kan duren voordat de onrust veel minder wordt. Bovendien ben ik nu compleetvanwege dat hele werk-gebeuren en dat ik gisteren nog langs moest om mijn werkkleding terug te brengen.
Verder ook vrijwel niet geslapen.... Ik voel me gewoon echt kut nu.
Is anatomisch niet mogelijk. En heel erg bedankt voor je steun, eikel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?
werkt waarschijnlijk maar eventjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
kan je jezelf niet gewoon een schop onder je hol geven?
Geen last meer vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo zou ik me nog steeds voelen
Heb er nu eentje genomen (oxa) dus ik hoop dat ik zo wat rustiger word en flink kan slapen straks.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:52 schreef littledrummergirl het volgende:
voor lotusje
kon de doc niet n extra pilletje voorschrijven zodat je tentminste de komende paar weken iig goed kan slapen?
Neuh, dat komt toch echt daarna pasquote:
Dat is vandaag. En morgen. En de rest van je leven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat komt toch echt daarna pas.
Rond mijn 21ste vond ik perfect. Je mag alles, en hoeft niksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dat komt toch echt daarna pas.
Ik had geen dramatijd toen, maar was niet zoveel bijzonders.
komt morgen wel. vandaag geen zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is vandaag. En morgen. En de rest van je leven.
Waarom vandaag iets doen dat je morgen ook nog kan uitstellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
komt morgen wel. vandaag geen zin.
Heb ik nog steeds welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Rond mijn 21ste vond ik perfect. Je mag alles, en hoeft niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |