quote:
quote:
Straks naar de stad. Stiekem ook maar even langs de BKquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Hmmm, ontbijt. Goed idee! Zo eens langs de BK voor ontbijt.
Met of zonder kaas?quote:
BK is hier 5 minuten lopen vandaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Straks naar de stad. Stiekem ook maar even langs de BK
En twisterfries
Jajajajajajajaquote:
Je hoeft er nauwelijks voor naar buiten zelfsquote:
Check, klinkt bekend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar de deur uit, want stel je voor dat ik een bus mis en ik moet natuurlijk rekening houden met allerlei factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik te laat kom.
En in the end ben ik dan altijd belachelijk te vroeg omdat het allemaal op rolletjes liep.
Het gaat goed komen lieve schat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Zometeen maar de deur uit, want stel je voor dat ik een bus mis en ik moet natuurlijk rekening houden met allerlei factoren die ervoor kunnen zorgen dat ik te laat kom.
En in the end ben ik dan altijd belachelijk te vroeg omdat het allemaal op rolletjes liep.
Daar zou ik mijn toekomstige bestemming ook op selecteren trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben al een week geilkut zooi, moet weer een scharrel hebben
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuquote:
Ik hou daar ook echt wel rekening meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef STING het volgende:
[..]
Daar zou ik mijn toekomstige bestemming ook op selecteren trouwens
Geen dank mop, kleine moeite en doe ik met alle liefde.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef Lotusss het volgende:
Succes Klutsje!
En bedankt nog voor gisteren
Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |