Ik ben een beetje claustrofobisch.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien mag je onderduiken ergens.
Vecht? Das niet hier in de buurt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! Het zit aan de Vecht zegmaar, dus ik moet wel zorgen dat ik niet wegwaai daar zo.
*trekt extra zware laarzen aan*
Mogen daar wel mannen komen?quote:
Jullie mogen daar toch niet komenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moeten wij daar nu onze fantasie op los laten?
Euhm, volgens mij moet ik nog gaan kijken/luisteren wat je probleem exact is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, laat me nog even weten waar ik rekening mee moet houden, want ik moet nog pinnen
Alleen de goedgekeurde.quote:
Maar in mijn fantasie welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie mogen daar toch niet komen
hihi, je zei komen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie mogen daar toch niet komen
quote:
Dan bestel je toch een oplaadkit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rt-softwarefout.html
Jammer, gemist
dat gaat me dan weer iets te verquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan bestel je toch een oplaadkit?.
Je hebt een lijstje?quote:
Ja, mij ook hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat me dan weer iets te ver
lekker thuis knutselenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat gaat me dan weer iets te ver
Don't we all?quote:
Ooh jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:20 schreef rival het volgende:
Euhm, volgens mij moet ik nog gaan kijken/luisteren wat je probleem exact is.
correct me if i'm wrong
Lijstje met 1 puntquote:
Ligt eraan welkequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |