Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaringquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ranja, ik noemde dat vroeger altijd gewoon limonade. Nooit begrepen waarom dat ranja genoemd wordt...
Ik ga mijn kinderen leren kleienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaring![]()
Komt uit de reeks "termen die mijn ouders niet gebruikten" buurkinderen hadden het altijd over "een hoopje doen", ik moest gewoon naar de WC.
Nelson Mandela op de trein zetten!quote:
Juist!quote:
Ik ook. En als je dat dan op school zei dan zaten ze je vreemd aan te kijken. Want je zei niet dat je naar de wc moest. En al helemaal niet dat je moest poepenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus, ik ken de term ook niet echt uit mijn eigen ervaring![]()
Komt uit de reeks "termen die mijn ouders niet gebruikten" buurkinderen hadden het altijd over "een hoopje doen", ik moest gewoon naar de WC.
It's prairie doggin'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist!
En leren dat zo'n ding kopjes geeft!
Yuki heeft voor inspiratie gezorgdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Kluts het volgende:
Maar sinds wanneer hebben ineens meerdere vrouwelijke singles tieten als ava?
quote:
Jij snapt 'm!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist!
En leren dat zo'n ding kopjes geeft!
Of een spleetjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, van die ouders die hun kinderen leren dat ze poepoe moeten doen ofzo
Of een plassertje hebben
Ja, ik ben niet zo beschermd (:')) opgevoed, ik snap nooit zo waarom je om dat soort dingen heen moet draaien, ik werd toch niet opgevoegd dat ik ff flink ging schijten oid?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. En als je dat dan op school zei dan zaten ze je vreemd aan te kijken. Want je zei niet dat je naar de wc moest. En al helemaal niet dat je moest poepen
Gewoon lekker schijten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pffff, van die ouders die hun kinderen leren dat ze poepoe moeten doen ofzo
Of een plassertje hebben
Ik zal NOOIT tieten als ava nemen. Beloof ik bij deze.quote:
De voorbips, de term bestaatquote:
Van mijn oma moesten we dan altijd zeggen dat we gingen "drukken".quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo beschermd (:')) opgevoed, ik snap nooit zo waarom je om dat soort dingen heen moet draaien, ik werd toch niet opgevoegd dat ik ff flink ging schijten oid?.
Utreg!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, waar is die baan eigenlijk, waarvoor je straks dat 3e gesprek hebt?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Oeh helemaal goed dus!quote:
En die meisjes maar proberen ermee te fluiten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:13 schreef littledrummergirl het volgende:
ook altijd zoiets.. Namen voor geslachtsdelen van kleine kinderen. Heb ooit opgepast bij mensen en die kinderen zeiden ' jongens hebben een pipi en meisjes een fluitje'
say whut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |