Ja!quote:
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Even subtiel verkapt tussen neus en lippen door: komt er weer een Asielactie?
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
als ik die cd open beginnen ze te spelen
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.![]()
Q., neem eens een executive deicsion.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus?You kid me not?
![]()
Wat staat er op de cd geschreven dan? (mag ook in PM)
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de damesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Even subtiel verkapt tussen neus en lippen door: komt er weer een Asielactie?
wie is allemaal van de organisaaaatsie, want ik vind hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.![]()
Q., neem eens een executive deicsion.
Ow kut! Dan heb ik je de cd gestuurd waarvan Ll me in PM vroeg die aan hem terug te sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefdesliedjes voor John staat er op
Wie is John?![]()
Niks in de groep gooien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de dames![]()
Lijkt me in iedergeval haske leuk!
Ja mij ook! Ik ben van de partijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de dames![]()
Lijkt me in iedergeval haske leuk!
Hij doet ook gewoon office hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow kut! Dan heb ik je de cd gestuurd waarvan Ll me in PM vroeg die aan hem terug te sturen.Had hij per ongeluk erbij gedaan.
Ja, en dan zegt de rest "FUCK YOU!" en dan kan ik de hele actie alleen van touw trekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks in de groep gooien.Nu ja zeggen.
Ik zou je bed houden en goede matrassen en lattenbodems kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Ooh, trouwens dames.... even jullie advies?
Wij gaan dus verhuizen... en we moeten een nieuw bed. Nou ja, althans... of een nieuw bed... of een nieuwe lattenbodem en een nieuw matras. Matras is echt kut met kuilen erin... en de lattenbodem ging ik door toen ik op het bed ging jumpen
Anyway... nu waren we gisteren bij beter bed. Ledikant uitgezocht (160x210), nachtkastjes erbij, blabla, en een duur matras. 2 stuks. Want 2 stuks was volgens hem beter met keren. Een pocket line matras ofzo? Anyway, lang verhaal kort : Matras DUUUUR... gevolg... bed DUUUUUR. 2500 euro. Ik vind het ergens wel "meevallen" . MM kreeg een rolberoerte
Vinden jullie het ook duur? MM wil sowieso niet zo'n duur matras... hij vind 1 van 100 euro ook prima
Maar nu twijfel ik dus. Doe ik dan wel dit bed zeg maar maar zonder die dure matras... en met een goedkoper matras... of hou ik het huidig bed en koop ik er een nieuw matras en nieuwe lattenbodems in?
Hoeveel kost de ombouw en hoeveel kosten matrassen + lattenbodems?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Wij gaan dus verhuizen... en we moeten een nieuw bed. Nou ja, althans... of een nieuw bed... of een nieuwe lattenbodem en een nieuw matras. Matras is echt kut met kuilen erin... en de lattenbodem ging ik door toen ik op het bed ging jumpen
Anyway... nu waren we gisteren bij beter bed. Ledikant uitgezocht (160x210), nachtkastjes erbij, blabla, en een duur matras. 2 stuks. Want 2 stuks was volgens hem beter met keren. Een pocket line matras ofzo? Anyway, lang verhaal kort : Matras DUUUUR... gevolg... bed DUUUUUR. 2500 euro. Ik vind het ergens wel "meevallen" . MM kreeg een rolberoerte
Vinden jullie het ook duur? MM wil sowieso niet zo'n duur matras... hij vind 1 van 100 euro ook prima
Maar nu twijfel ik dus. Doe ik dan wel dit bed zeg maar maar zonder die dure matras... en met een goedkoper matras... of hou ik het huidig bed en koop ik er een nieuw matras en nieuwe lattenbodems in?
2007?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet ook gewoon office hoor
Maar echt, de beatles erbij!
Moet ik gewoon Microsoft Office Enterprise 2007 doen?Das de bovenste...
Er is ook: Professional Plus, Project Professional, Sharepoint Designer en Visio Professional
Kom maar op!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Watch out laydees! Dadelijk worden jullie in de organisatie gedumpt.![]()
*wappert enthousiast mee vanaf de zijlijn*
Geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel kost de ombouw en hoeveel kosten matrassen + lattenbodems?
De ombouw boeit weinig, da's alleen maar voor het uiterlijk. Als die veel kost kun je je afvragen of het handig is om die ook meteen nieuw te kopen.
Ik heb heul die Beatles nooit gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet ook gewoon office hoor
Maar echt, de beatles erbij!
Moet ik gewoon Microsoft Office Enterprise 2007 doen?Das de bovenste...
Er is ook: Professional Plus, Project Professional, Sharepoint Designer en Visio Professional
Ja zou ik ook doen want een goede matras en bodem is eigenlijk het belangrijkstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou je bed houden en goede matrassen en lattenbodems kopen
Ik heb al binnuhhhhhquote:
Dan lijkt me dat al iets wat je even moet navragen. Bedbodems zijn standaard maten en in elke ombouw in te plakken. Ik heb een bedbodem in een bed van 100 jaar oud. No way dat die ombouw er vooralsnog uit gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik ben eigenlijk ook wel vet blij met het huidige bed... want er zitten lampjes in de hoofdsteun. En die vindt je bijna niet meer
Ik probeer MM duidelijk te maken dat een matras goed moet zijn. Hij zegt dat ik een wijf (quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen want een goede matras en bodem is eigenlijk het belangrijkste
Nou, dan gaan ik dat maar es navragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat al iets wat je even moet navragen. Bedbodems zijn standaard maten en in elke ombouw in te plakken. Ik heb een bedbodem in een bed van 100 jaar oud. No way dat die ombouw er vooralsnog uit gaat.
Vindt... mijn hart huilt.
Heb je nu een of twee delen? Ander koop jij je een nieuw deel en laat hem verder stinken op zijn ouwe matras.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer MM duidelijk te maken dat een matras goed moet zijn. Hij zegt dat ik een wijf () ben en dat hij prima kan snurken op zo'n standaard budget matras
Nerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ik dat maar es navragen
Taalnazi
1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nu een of twee delen? Ander koop jij je een nieuw deel en laat hem verder stinken op zijn ouwe matras.
touche. Met streepje die ik niet kan vinden op de mac toetsenbordquote:
Nou dan pak je 2 aparte. voor hem zo'n goedkope en voor jou een goede en dan zie je wel dat hij spijt ervan krijgt. Wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer MM duidelijk te maken dat een matras goed moet zijn. Hij zegt dat ik een wijf () ben en dat hij prima kan snurken op zo'n standaard budget matras
Ja, pfffff, het is graties enzo hequote:
Matrassen zijn persoonlijk. Wat de een heerlijk vindt slapen is de hel voor de ander. Als MM heerlijk ligt in zijn gat dan denk ik dat het oorlog wordt als je weer voor één matras gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
1![]()
En ik wil eigenlijk ook geen 2 delen. Ik weet nu al dat ik me de klere ga ergeren aan die naad.
Hij spoort sowieso niet... Als ik van mijn kant naar zijn kant rol dan pleur ik in een compleet gat. Zegt hij doodleuk "nou ik voel niks en lig lekker". WTF?
Faalnerd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
touche. Met streepje die ik niet kan vinden op de mac toetsenbord
Ojee, als ik ook een code moet invoeren die in die PM stond ga ik huilenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul die Beatles nooit gehoord.![]()
Uhm.... wat zei Ll ook alweer (heb de PM weggegooid). Die Enterprise is volgens mij goed, heb je Word, Excell en Ppt en daar kan de gemiddelde gebruiker goed mee vooruit.
Neej! Die staat bij de installatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ojee, als ik ook een code moet invoeren die in die PM stond ga ik huilen
Ja, ik zie hemquote:
Told ya.quote:
Ik wil die cd echt terug straks.quote:
Hij loopt wel om de haverklap vast thoughquote:
PAPERBACK WRITEEEEEEEERRRRRR!quote:
Wat voor film? Een slashfilm? Dan zou jij wel geschikt zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
Gaat de belHier belt nooit iemand aan, dus ik mn mes mee
Is het een man die hier een film op gaat nemen, of ie het huis even mag zien
Ach, ik had mn mes
Nou ik kan met mijn mister ook niet door 1 deur hoor. Veel te smal.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vraag mij wel af wat voor ruzie Bridget en johnny gehad moeten hebben dat ze niet meer door 1 deur kunnen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef tombolafan het volgende:
Gaat de belHier belt nooit iemand aan, dus ik mn mes mee
Is het een man die hier een film op gaat nemen, of ie het huis even mag zien
Ach, ik had mn mes
Bredere deuren nemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou ik kan met mijn mister ook niet door 1 deur hoor. Veel te smal.
Kan ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben geen Beatlesfan, maar is het niet Starr?
Die Sjon heeft niet stil genoeg gezeten op Bali denk ik, voordat Bridzzzj daar aan kwamquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vraag mij wel af wat voor ruzie Bridget en johnny gehad moeten hebben dat ze niet meer door 1 deur kunnen.
Ik heb hem de kamers laten zien (hij zocht een kamer voor de make-up), en hij is nu weer wegquote:
Oeh, naughtyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Sjon heeft niet stil genoeg gezeten op Bali denk ik, voordat Bridzzzj daar aan kwam
Een organisasietjik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Sjon heeft niet stil genoeg gezeten op Bali denk ik, voordat Bridzzzj daar aan kwam
'Ik heb hem alle kamers laten zien.'quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem de kamers laten zien (hij zocht een kamer voor de make-up), en hij is nu weer weg
Iets met kokosnoten?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar weten die mensen van wie het huis is dat hij zou komen dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb hem de kamers laten zien (hij zocht een kamer voor de make-up), en hij is nu weer weg
Dan had ik hem alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
'Ik heb hem alle kamers laten zien.'![]()
Tombo!
NEE!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:11 schreef ferrari_rood het volgende:
Over 9mnd hebben we een mini tombo
Ik haat dat eigenlijk he, dat het dan toch lukt ook nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef vamperotica het volgende:
Lol.. Ik zag dat er gister iemand een aangeboden vaatwasser "afwees"ivm plaatsgebrek en zulks... Zie ik opeens een tweet van een zeker persoontje met de vraag of een vaatwasser gekanteld vervoerd kan worden....
Omdat je moet teruglezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:26 schreef vamperotica het volgende:
En waarom ziet ik geen echo foto's?
Weet niet of het om dezelfde vaatwasser gaat natuurlijk....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik haat dat eigenlijk he, dat het dan toch lukt ook nog
Nou ja, kan dr kind iig eigen kraamcadeaus krijgen ipv geld voor de vaatwasser
Dat deeeeed ik!!quote:
Je vraagt, ik geef antwoord. Hoef je niet in de verdediging te schieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat deeeeed ik!!
Maar niet ver genoeg
1 is beter dan 0 maar nog lang geen 10quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet niet of het om dezelfde vaatwasser gaat natuurlijk....
Maar, met vaatwasser zou je toch een betere moeder worden?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat deeeeed ik!!
Maar niet ver genoeg
Wat ist toch een doosquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:25 schreef vamperotica het volgende:
Lol.. Ik zag dat er gister iemand een aangeboden vaatwasser "afwees"ivm plaatsgebrek en zulks... Zie ik opeens een tweet van een zeker persoontje met de vraag of een vaatwasser gekanteld vervoerd kan worden....
Geen ervaring hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef Nonneke het volgende:
In april krijg ik nieuwe kozijnen en tuindeur, dus de katten moeten een nieuw luikje![]()
Heeft er iemand hier zo'n luikje met chip-herkenning ? zou dat een beetje onder de knie te krijgen zijn voor mn ouwe besjes ?![]()
En nou zat ik ook aan evt een hondenluik te denken, zoiets zou toch ook door katten geopend kunnen worden ? de honden liggen het liefst 24/7 in de tuin en das opzich prima maar in de winter is dat gewoon te koud met de hele dag de deur open
Wat liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:04 schreef Cat22 het volgende:
Gisteren hoorde ik nog een lief verhaaltje. Mijn mamma is vandaag jarig, gisteren was oppasdag bij de kleinkindjes en die hadden een hele verjaardags ontbijt tafel klaargemaakt omdat ze vandaag niet echt tijd hebben om op visite te komen (neefje heeft playback show waar we naartoe gaan en daarna soort van verjaardagsborrel bij broerlief thuis). Maar mijn nichtje vond het niet leuk dat oma dan geen 'echte' verjaardag had dus die heeft haar koffertje gepakt en is gisteren met opa en oma mee gaan loosjeeren zodat ze vandaag verjaardag mee kon vieren.
Eén kleinkind is prima te handelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat lief![]()
En vond oma het ook leuk?
En dat dusquote:
Thanks!quote:
Heeft hij je helemaal niks gegeven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat dus![]()
Meneer I. is ook bijna jarig en na mijn succescadeau van vorig jaar ben ik bang dat alles in het niet gaat vallen daarbij.![]()
Ik dacht zelf aan een goede boormachine, maar ik weet niet of ie daar nou echt van gaat jubelen.
Maar aan de andere kant; ik heb heb afgelopen verjaardag niets nada noppes van hem gehad
Neequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft hij je helemaal niks gegeven?![]()
Dan is elk kado al een succesnummer. Een penetreerboormachine straalt natuurlijk ook een zekere romantiek uit.
M'n moeder.quote:
Al had hij maar wat Lush online besteld.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij had zogenaamd geen tijd, aangezien we toen midden in de badkamertverbouwing zaten![]()
Dus ik ben ook serieus niet van plan om dit jaar voor hem echt m'n best te doen eerlijk gezegd![]()
So.....boormasjien it will be
Ja dat is net zoiets als gefeliciteerd worden met schoonfamilie. Daar heb ik geen bijdrage aan geleverd hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
M'n moeder.![]()
En thanks (Ing ook) Al blijf ik het een rare gewoonte vinden om iemand anders te feliciteren met een verjaardag. Dat je de moeder van een kind feliciteert met de inspanning, jaren geleden, dat kan ik nog snappen. Maar de rest heeft er niks aan gedaan.
Jawel, ze liggen nu vaak met hun hoofd door het kattenluik naar buitenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen ervaring hier.
Wat ik me wel afvraag is of je honden hun luik door zouden krijgen.En of zo'n groot luik niet te zwaar is voor je katten om open te krijgen. Al zou dat mee kunnen vallen, de mijne kunnen met een gehaakt pootje een grotemensendeur ook prima verder open trekken.
wouden de katten er niet door ? ze schijnen wel een vrij harde *klik* te maken als ze open gaan of niet ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben ook op zoek geweest naar zo'n chipherkenningsluikje voor m'n tante, maar eigenlijk bij alle modellen, ongeacht prijsklasse, was men niet echt enthousiast
Geen reden, zie boven....meneer had het druk schijnbaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je mams cat. En lief van je nichtje
@ing was er reden dat je niets kreeg? vriend wil voor zijn v-dag is pas in juli maar goed een goede accu schroefmachine. Dus mannen kunnen wel degelijk happy worden van gereeedschap Wat had je vorig jaar gegeven?
Dan doe ik daar 'gefeliciteerd worden met aangetrouwde schoonfamilie (vader van schoonzus, volgt u hem nog?) bovenop. Toen keek de feliciteerder ook een beetje ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is net zoiets als gefeliciteerd worden met schoonfamilie. Daar heb ik geen bijdrage aan geleverd hoor
Precies....of ff langs de drogist voor een luggiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Al had hij maar wat Lush online besteld.![]()
Mannen.
Nah!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen reden, zie boven....meneer had het druk schijnbaar.
Oh, en als toetje werd ie de avond voor m'n verjaardag ook nog ziek en kon ik alles alleen doen inclusief de familie ontvangen/entertainen.
Dus bij nader inzien kan ie een schroevendraaiert krijgen![]()
![]()
Vorig jaar heb ik hem een weekend Warstein gegeven, inclusief een rondleiding door de Warsteinerfabriek.
En z'n beste vriendje mocht ook mee.....en ik ook
Of wat mensen van Fok laten surprise partycrashen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Precies....of ff langs de drogist voor een luggie
Ik ook, maar het is wel altijd waar ik om gevraagd hebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef ferrari_rood het volgende:
tja ing dat zijn mannen.
Die van mij is ook nooit bijster creatief. meestal weet ik dus al wat ik krijg.
Of ook gewoon nietsquote:
Jahaaa, gefeliciteerd met je moederquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
M'n moeder.![]()
En thanks (Ing ook) Al blijf ik het een rare gewoonte vinden om iemand anders te feliciteren met een verjaardag. Dat je de moeder van een kind feliciteert met de inspanning, jaren geleden, dat kan ik nog snappen. Maar de rest heeft er niks aan gedaan.
Met een magneetje geeft ook nog wel een klik trouwensquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel, ze liggen nu vaak met hun hoofd door het kattenluik naar buitenen het klepje van de kattenbak is ook geen probleem
dus dat komt wel goed. Zo'n luik zal wrs wel iets zwaarder zijn idd, gewone deuren binnen krijgen ze wel open
[..]
wouden de katten er niet door ? ze schijnen wel een vrij harde *klik* te maken als ze open gaan of niet ?
Ik zou mn been brekenquote:
Wrom?quote:
Jullie komen de week na zijn verjaardag crashen, maar da's al geen verrassing meer voor hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Of wat mensen van Fok laten surprise partycrashen.
Hij niks + griep, zij niks + gebroken beenquote:
Zoals Barney zou zeggen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie komen de week na zijn verjaardag crashen, maar da's al geen verrassing meer voor hem.
" Toch wel in het weekend he?"
Ik heb dat ook. Desnoods een bon als ik niets weet waar de ander echt blij van wordt, maar een kadootie meehebben moet ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Of ook gewoon niets![]()
Ik kan dat dus echt niet, ik moet wat te geven hebben, anders vind ik het sneu.
In tegenstelling tot anderen
12/13 was het toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jullie komen de week na zijn verjaardag crashen, maar da's al geen verrassing meer voor hem.
" Toch wel in het weekend he?"
Wil je mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoals Barney zou zeggen:
CHALLENGE ACCEPTED
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan laat je ze als verrassing door de weeks komen.
Kijk schat een verlaat verjaardagscadeau
Die zwangerschap zou een mooie zijn om hem terug te pakkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij niks + griep, zij niks + gebroken been
Of een coma, of een zwangerschap
Het zijn wel.... originele kadootjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij niks + griep, zij niks + gebroken been
Of een coma, of een zwangerschap
" En ze blijven nu 2 nachtjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Dan laat je ze als verrassing door de weeks komen.
Kijk schat een verlaat verjaardagscadeau
Met de crash op 12/13 maart.quote:
En ze gaan weer ontbijt bestellen maar jij moet werken dus je krijgt weer niks.quote:
Vliegtuigcrash?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met de crash op 12/13 maart.Al is dat zoals Ing al zei, geen surprise meer.
Vis toch? Begin maart istie jarig.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou ing je weet wat je te doen staat wil je nog zwanger worden voor zijn v-dag
Maar meneer I is dus ook een waterman.
Hij moet die zaterdag wel werken, maar hij kan jullie dit keer hoogstpersoonlijk buiten de deur zetten uitzwaaienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ze gaan weer ontbijt bestellen maar jij moet werken dus je krijgt weer niks.
Ik heb nog wel een foto van een positieve test, volgens mij zelfs op mn telefoon, hebben?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die zwangerschap zou een mooie zijn om hem terug te pakken
Da's aan Ing, kijken of je in haar huis past. En of Greys en Tombo het er ook mee eens zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vliegtuigcrash?
Ben ik wel welkom dan
Vissie idd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vis toch? Begin maart istie jarig.
Mijn mamma is watervrouw.
Hoe zou je daar nou toch aan komen hmmmmquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van een positieve test, volgens mij zelfs op mn telefoon, hebben?
Net zwangere vrouwen catheteriseren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hoe zou je daar nou toch aan komen hmmmm
Have fun!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:10 schreef Cat22 het volgende:
Gedouched, nu in de feestkleertjes hijsen en off. Tot vanavond laat!
Maar natuurlijk. Zeg het eens.quote:
quote:
Ga eens naar een andere zaakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Mompelt iets over exen, kinderen, afspraken, schulden, dillema's en openbaar forumquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo heb de stap gewaagd en voor mekaar gekregen 16 maart naar de mond en kaak chirug om te bespreken hoe en wat en alles te laten trekken operatief
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:28 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mompelt iets over exen, kinderen, afspraken, schulden, dillema's en openbaar forum
Maar verder gaat het wel hoor!
Sterkte! Grote stap dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo heb de stap gewaagd en voor mekaar gekregen 16 maart naar de mond en kaak chirug om te bespreken hoe en wat en alles te laten trekken operatief
Wiebelen ze echt zo ja?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef APK het volgende:
Blij dat ik nu niet in een vliegtuig zit.
De aanvliegroute naar Schiphol loopt over dit gebouw en die dingen wiebelen erop los
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte vamp ik wil je wel helpen maar ik weet niet hoe. Mocht je een keer je hart uit willen storten ma ben ik weer in de buurt.
@ah een dapper beslissing succes ermee
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Zelfde geld hier vamp voor jou ook veel meegemaakt en veel ervaring in die dingen je weet me te vinden
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:39 schreef ferrari_rood het volgende:
@greys staat jullie huis nu te koop?
Het valt hier ook wel mee heb ik het idee. Maar rond Schiphol lijken ze daar toch anders over te denkenquote:Ik vond het wel waaien buiten het lijkt herfst maar stormachtig wil ik het niet noemen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef asfalthooligan het volgende:
Zit net naar egypte te zien ,maar denk wel dat dat de grootste flashmob ooit is daar al die knielende egyptenaren
Blijf je er wonen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Het valt hier ook wel mee heb ik het idee. Maar rond Schiphol lijken ze daar toch anders over te denken
Ik kan daar sowieso niet blijven wonen, dat kan ik niet in mijn eentje opbrengen.quote:
Nee da's waar hoor.quote:Op schiphol zullen ze wel weten wanneer het erg genoeg is. Ik neem aan dat ze niet zomaar een deel van het vliegverkeer stil leggen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan daar sowieso niet blijven wonen, dat kan ik niet in mijn eentje opbrengen.
Maar we zijn er nog niet uit wat en hoe. Ik wil er verder liever niet over praten hier
[..]
Nee da's waar hoor.
Maar het lijkt wel of de treinen en het vliegverkeer steeds sneller beginnen te piepen.
In het begin is het ook moeilijk te voelen hoor.. En de "term" ligt dan misschien wel op een x aantal weken, maar pcies wat je zegt..Ligt er maar net aan hoe de placenta ligt en zulks....Maar als je het eenmaal gevoeld hebt, ga je er wel op letten ja en dan is het niet altijd even fijn als ie zich net even niet laat voelen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Er zit een echt heus kindje in mijn buik
die nog een beetje moet groeien want vandaag heb ik nog niks gevoeld maar wel een echo gehad en daar bewoog het op
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben met mijn zus aan het msnen maar die lijdt een beetje aan typdyslexie
Af en toe moet ik goed nadenken wat ze bedoelt. Zo komt mijn opleiding nog van pas.
Als ze gewoon langsvliegen lijkt het mee te vallen, maar als je het vliegtuig een tijdje volgt zie je ze steeds corrigeren en soms ook schuin (niet alleen met de ene vleugel lager dan de andere, maar ook zijwaarts) vliegen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:37 schreef Greys het volgende:
Wiebelen ze echt zo ja?
Ik zag er hier net eentje vliegen naar Zestienhoven en dat leek op zich mee te vallen.
S zat in Hamburg van de week maar moest daar vandaan onverwachts naar Noorwegen. Die vliegt om vier uur terug naar Nederland en die keek net ook al op de site van Schiphol, heel veel vertragingen en annuleringen. Hij vroeg nog of het echt zo erg was en ik zei nog 'Nee joh, het valt echt reuze mee, het waait een beetje'
Best kans dat het toen tegen de placenta schopte. Of dat het nog niet genoeg kracht heeft zodat je het alleen op bepaalde plaatsen nog maar voelt. En inderdaad, later denk je: hou nou eens opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zag het echt schoppen tegen mijn buik aan en ik voelde helemaal niets.
Straks denk ik waarschijnlijk hou eens op met schoppen.
Ik geniet er nog maar even van dat ik nog op mijn buik kan slapen
Zo zag ik ooit dit filmpje van een landing op Madeira, vlak voordat ik er heen ging, over schuin gesprokenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:12 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze gewoon langsvliegen lijkt het mee te vallen, maar als je het vliegtuig een tijdje volgt zie je ze steeds corrigeren en soms ook schuin (niet alleen met de ene vleugel lager dan de andere, maar ook zijwaarts) vliegen.
Ziet er best eng uit
De vertragingen komen denk ik omdat ze maar één baan kunnen gebruiken met deze wind, maar ze komen om de twee minuten ofzo over...
Als jij er echt niks mee doet wil ik ze wel jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
En fijn dat je zo goed geslapen hebt
Pijn nu zo goed als weg?
Als je wilt stuur ik je een doosje ibr 600mg op
Ik mag ze toch niet slikken en heb er echt veel
Ja en ik kan gewoon weer liggen in bed zonder dat het aan alle kanten pijn doet, dat is ook echt bijzonder prettigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:08 schreef Barbaaf het volgende:
Toch lekker, ff flink doorslapen? Goed voor je herstel. En lekker vliegeren met Karel
Oh tofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoef er niks voor ik krijg ze op recept
pm je adres nog maar een keer stuur ik wat strips op
zonder doosje daar staan al mijn gegevens op en dan past het niet door de brievenbus
Hihi.quote:
Hihi!quote:
Het viel mij ook echt opquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Echt he!
Dat zeg ik niet om te slijmen of zo maar dat is gewoon zo
Die gast landt niet eens, mietjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:16 schreef Greys het volgende:
Zo zag ik ooit dit filmpje van een landing op Madeira, vlak voordat ik er heen ging, over schuin gesproken
Ja dag,X Factor, en ik hoop dat ik dinsdag als de herhaling komt toch echt weer heerlijk op mn werk zitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:22 schreef Greys het volgende:
Oh god, en allebei dat 'hihi' ook![]()
Oh-oh, mooi dat je geslapen hebt!
Dus je zult je wel niet brak genoeg meer voelen om vanavond schaatsende negerts te kijken?
Dus dan komt papa niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
uds dan ckomt papa niet
Ik heb het ontcijferd lukt het jullie ook?
Ik ben duidelijker omdat ik nu meer mezelf ben ipv ontzettend moe en druk.
Maw ik ben uitgerust en dat merk je
Joa, maar jij zou het nog kunnen zeggen om te slijmen, ikke niequote:
Nou als het niet zo was dan zei ik gewoon NIETS hoor, ipv het tegendeel van wat ik echt dachtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Joa, maar jij zou het nog kunnen zeggen om te slijmen, ikke nie
Ik heb seizoen 1 al en seizoen 2 weet ik ook wel te vindenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh en APK, ik zag dat je aan Modern Family begonnen bent![]()
Wil je seizoen 1 en 2 op dvd lenen?
Echt, sommige afleveringen zijn zooooooooo fucking geniaal ( oa dat liedje idd, en in aflevering 1 die Lion King scene bijvoorbeeld ).
Gloria en die homo's zijn echt meer dan grappig
Oh ja, X-factor komt ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dag,X Factor, en ik hoop dat ik dinsdag als de herhaling komt toch echt weer heerlijk op mn werk zit![]()
If not, please just shoot me
Ik ben de serie nu opnieuw aan het kijken met een vriendin die het nog niet kende, we hebben dinsdag de eerste 5 afleveringen gekeken en echt, het is ook twee keer onwijs grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 1 al en seizoen 2 weet ik ook wel te vinden
En die Gloria idd. Ik heb een Spaanse vriendin die bijna precies zoals zij is en spreekt, alleen nog iets agressiever
Ik zou het gewoon doen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, X-factor komt ook.
En de voorstukjes zagen er best leuk uit. Misschien dat ik ook ga kijken.
Neeeeeee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Mag ik een klein grapje verklappen van seizoen 2?
Als je het ziet is het toch nog veeeeeeel grappiger dan wanneer ik het opschrijf
Das waar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:31 schreef APK het volgende:
[..]
Neeeeeee.
Ik probeerde net ook twee mensen hier wat dingen te vertellen maar ze willen het ook nog niet weten dus daar sluit ik mij maar bij aan.
Afleveringen duren al kort genoeg
Je zou het wel willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga vanavond de rest van de boodschappen doen is ook heel spannend
Vinden jullie ook niet dat ik recht op extra kraamzorg heb? Zoals bepaalde andere mensen.
Ik ben natuurlijk een ontaarde moeder die haar zaakjes niet op orde heeft
Nou dan zal ik hem eens gaan binnenhalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das waar.
BUT ITS SOOOOOOO FUNNYYYYYYYYYY
![]()
Ik snap echt echt niet dat bijna niemand naar die serie kijkt.
Echt niet.
Ik kijk het soms wel eens omdat het na Glee komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das waar.
BUT ITS SOOOOOOO FUNNYYYYYYYYYY
![]()
Echt niet.
hio sumi!quote:
Heul nie, heb je dat huis gezien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
Muizel
[..]
Ik kijk het soms wel eens omdat het na Glee komt
En die Gloria is inderdaad de leukste. Alleen een volstrekt ongeloofwaardig stel met Al Bundy
Jaaaaaaa he he!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan zal ik hem eens gaan binnenhalen.
Is het hier ook op tv?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Echt niet.
Wat voor serie is dat dan? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben de serie nu opnieuw aan het kijken met een vriendin die het nog niet kende, we hebben dinsdag de eerste 5 afleveringen gekeken en echt, het is ook twee keer onwijs grappig![]()
Gloria is wel echt mn favo.
Mag ik een klein grapje verklappen van seizoen 2?
Als je het ziet is het toch nog veeeeeeel grappiger dan wanneer ik het opschrijf
Leugenaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heul nie, heb je dat huis gezien?
Die vent is stinkend rijk, ik zou m ook doen met dat huis hoor
Yay!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, we vallen nog in de categorie jonge mensen volgens het journaal![]()
![]()
"vooral jonge mensen tussen de 20 en 40 jaar schrijven zich uit bij de katholieke kerk "quote:
Hijs grappig, Jay, ondanks dat ie sjaggie is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Leugenaar
Jij bent toch heel geen gold digger nie?
Ik zag op een gegeven moment dat ie zo'n hond-butler-pop-ding had
Dat is natuurlijk relatief gezien, ten opzichte van de gemiddelde katholiekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
"vooral jonge mensen tussen de 20 en 40 jaar schrijven zich uit bij de katholieke kerk "
Zei de journaalmeneer![]()
Dus we zijn nog heul lang jong![]()
Whehehehe jij bent gewoon pissed omdat jij niet meer bij de jonkies hoortquote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk relatief gezien, ten opzichte van de gemiddelde katholiek
Ga ik ook nog niet luisterenquote:
Dan heb ik de uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is wel altijd waar ik om gevraagd heb
Oh, ik dacht dat het een liedje uit een aflevering die ik nog niet gezien heb was.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:49 schreef oh-oh het volgende:
Huh, die had je toch al gezien?
Tis een clip, niet uit de serie hoor
Echt precies die Spaanse vriendinquote:
Bedankt Rewimo, had de echo gemist.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zag het echt schoppen tegen mijn buik aan en ik voelde helemaal niets.
Straks denk ik waarschijnlijk hou eens op met schoppen.
Ik geniet er nog maar even van dat ik nog op mijn buik kan slapen
Super, het heeft geen haast he, zolang ik nog aan de diclo zit mag ik ze toch nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:06 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh je envelop ligt klaar. Moet nog even opzoek naar een postzegel
Je krijgt 3 strips en mag 3 pillen pd
Die ziet er erg tof uit!quote:
Geweldig, zo duidelijk!quote:
Fijn ook dat jij weer wat energie hebt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Echt al een heel kindje
Ik ben natuurlijk wel verwend ik krijg om de 4wk een echo.
Alleen niet altijd een foto. Vandaag lagh et zo opgevouwen dat we een foto van het voetje!! kregen.
Ik heb echt zitten lachen, ze is zoooo grappigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Greys het volgende:
In Noorwegen was er geen enkele vertraging, er werd keurig op tijd gevlogen naar Nederland.
Ben benieuwd![]()
Even de Gloria filmpjes kijken.
Ik vind Ellen sowieso al leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |