Ja!quote:
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Even subtiel verkapt tussen neus en lippen door: komt er weer een Asielactie?
Serieus?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
als ik die cd open beginnen ze te spelen
Bijna is niet helemaalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.![]()
Q., neem eens een executive deicsion.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Serieus?You kid me not?
![]()
Wat staat er op de cd geschreven dan? (mag ook in PM)
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de damesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef Muis006 het volgende:
Even subtiel verkapt tussen neus en lippen door: komt er weer een Asielactie?
wie is allemaal van de organisaaaatsie, want ik vind hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij vraag je dat nu heel subtiel als er bijna niemand van de organisaaaatsie is.![]()
Q., neem eens een executive deicsion.
Ow kut! Dan heb ik je de cd gestuurd waarvan Ll me in PM vroeg die aan hem terug te sturen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Liefdesliedjes voor John staat er op
Wie is John?![]()
Niks in de groep gooien.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de dames![]()
Lijkt me in iedergeval haske leuk!
Ja mij ook! Ik ben van de partijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Plan zat er wel in dacht ik. Zal het binnenkort eens in de groep gooien bij de dames![]()
Lijkt me in iedergeval haske leuk!
Hij doet ook gewoon office hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow kut! Dan heb ik je de cd gestuurd waarvan Ll me in PM vroeg die aan hem terug te sturen.Had hij per ongeluk erbij gedaan.
Ja, en dan zegt de rest "FUCK YOU!" en dan kan ik de hele actie alleen van touw trekkenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niks in de groep gooien.Nu ja zeggen.
Ik zou je bed houden en goede matrassen en lattenbodems kopenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Ooh, trouwens dames.... even jullie advies?
Wij gaan dus verhuizen... en we moeten een nieuw bed. Nou ja, althans... of een nieuw bed... of een nieuwe lattenbodem en een nieuw matras. Matras is echt kut met kuilen erin... en de lattenbodem ging ik door toen ik op het bed ging jumpen
Anyway... nu waren we gisteren bij beter bed. Ledikant uitgezocht (160x210), nachtkastjes erbij, blabla, en een duur matras. 2 stuks. Want 2 stuks was volgens hem beter met keren. Een pocket line matras ofzo? Anyway, lang verhaal kort : Matras DUUUUR... gevolg... bed DUUUUUR. 2500 euro. Ik vind het ergens wel "meevallen" . MM kreeg een rolberoerte
Vinden jullie het ook duur? MM wil sowieso niet zo'n duur matras... hij vind 1 van 100 euro ook prima
Maar nu twijfel ik dus. Doe ik dan wel dit bed zeg maar maar zonder die dure matras... en met een goedkoper matras... of hou ik het huidig bed en koop ik er een nieuw matras en nieuwe lattenbodems in?
Hoeveel kost de ombouw en hoeveel kosten matrassen + lattenbodems?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Qwea het volgende:
GA bijna binnen![]()
![]()
![]()
Ooh, trouwens dames.... even jullie advies?
Wij gaan dus verhuizen... en we moeten een nieuw bed. Nou ja, althans... of een nieuw bed... of een nieuwe lattenbodem en een nieuw matras. Matras is echt kut met kuilen erin... en de lattenbodem ging ik door toen ik op het bed ging jumpen
Anyway... nu waren we gisteren bij beter bed. Ledikant uitgezocht (160x210), nachtkastjes erbij, blabla, en een duur matras. 2 stuks. Want 2 stuks was volgens hem beter met keren. Een pocket line matras ofzo? Anyway, lang verhaal kort : Matras DUUUUR... gevolg... bed DUUUUUR. 2500 euro. Ik vind het ergens wel "meevallen" . MM kreeg een rolberoerte
Vinden jullie het ook duur? MM wil sowieso niet zo'n duur matras... hij vind 1 van 100 euro ook prima
Maar nu twijfel ik dus. Doe ik dan wel dit bed zeg maar maar zonder die dure matras... en met een goedkoper matras... of hou ik het huidig bed en koop ik er een nieuw matras en nieuwe lattenbodems in?
2007?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet ook gewoon office hoor
Maar echt, de beatles erbij!
Moet ik gewoon Microsoft Office Enterprise 2007 doen?Das de bovenste...
Er is ook: Professional Plus, Project Professional, Sharepoint Designer en Visio Professional
Kom maar op!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:47 schreef Cat22 het volgende:
Watch out laydees! Dadelijk worden jullie in de organisatie gedumpt.![]()
*wappert enthousiast mee vanaf de zijlijn*
Geen ideequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel kost de ombouw en hoeveel kosten matrassen + lattenbodems?
De ombouw boeit weinig, da's alleen maar voor het uiterlijk. Als die veel kost kun je je afvragen of het handig is om die ook meteen nieuw te kopen.
Ik heb heul die Beatles nooit gehoord.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij doet ook gewoon office hoor
Maar echt, de beatles erbij!
Moet ik gewoon Microsoft Office Enterprise 2007 doen?Das de bovenste...
Er is ook: Professional Plus, Project Professional, Sharepoint Designer en Visio Professional
Ja zou ik ook doen want een goede matras en bodem is eigenlijk het belangrijkstequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou je bed houden en goede matrassen en lattenbodems kopen
Ik heb al binnuhhhhhquote:
Dan lijkt me dat al iets wat je even moet navragen. Bedbodems zijn standaard maten en in elke ombouw in te plakken. Ik heb een bedbodem in een bed van 100 jaar oud. No way dat die ombouw er vooralsnog uit gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geen ideeMaar ik ben eigenlijk ook wel vet blij met het huidige bed... want er zitten lampjes in de hoofdsteun. En die vindt je bijna niet meer
Ik probeer MM duidelijk te maken dat een matras goed moet zijn. Hij zegt dat ik een wijf (quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:51 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen want een goede matras en bodem is eigenlijk het belangrijkste
Nou, dan gaan ik dat maar es navragenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat al iets wat je even moet navragen. Bedbodems zijn standaard maten en in elke ombouw in te plakken. Ik heb een bedbodem in een bed van 100 jaar oud. No way dat die ombouw er vooralsnog uit gaat.
Vindt... mijn hart huilt.
Heb je nu een of twee delen? Ander koop jij je een nieuw deel en laat hem verder stinken op zijn ouwe matras.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer MM duidelijk te maken dat een matras goed moet zijn. Hij zegt dat ik een wijf () ben en dat hij prima kan snurken op zo'n standaard budget matras
Nerd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ik dat maar es navragen
Taalnazi
1quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je nu een of twee delen? Ander koop jij je een nieuw deel en laat hem verder stinken op zijn ouwe matras.
touche. Met streepje die ik niet kan vinden op de mac toetsenbordquote:
Nou dan pak je 2 aparte. voor hem zo'n goedkope en voor jou een goede en dan zie je wel dat hij spijt ervan krijgt. Wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik probeer MM duidelijk te maken dat een matras goed moet zijn. Hij zegt dat ik een wijf () ben en dat hij prima kan snurken op zo'n standaard budget matras
Ja, pfffff, het is graties enzo hequote:
Matrassen zijn persoonlijk. Wat de een heerlijk vindt slapen is de hel voor de ander. Als MM heerlijk ligt in zijn gat dan denk ik dat het oorlog wordt als je weer voor één matras gaat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
1![]()
En ik wil eigenlijk ook geen 2 delen. Ik weet nu al dat ik me de klere ga ergeren aan die naad.
Hij spoort sowieso niet... Als ik van mijn kant naar zijn kant rol dan pleur ik in een compleet gat. Zegt hij doodleuk "nou ik voel niks en lig lekker". WTF?
Faalnerd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
touche. Met streepje die ik niet kan vinden op de mac toetsenbord
Ojee, als ik ook een code moet invoeren die in die PM stond ga ik huilenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb heul die Beatles nooit gehoord.![]()
Uhm.... wat zei Ll ook alweer (heb de PM weggegooid). Die Enterprise is volgens mij goed, heb je Word, Excell en Ppt en daar kan de gemiddelde gebruiker goed mee vooruit.
Neej! Die staat bij de installatie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ojee, als ik ook een code moet invoeren die in die PM stond ga ik huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |