De pastoralequote:
Waarom dringend een vrouwelijke DJ gezocht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
pir, kun je in de OP zetten: DRINGEND, VROUW GEZOCHT ALS DJ of iets in die richting
Niet dat iemand de OP leest natuurlijk, maar toch...
ALLES tegen die nepamsterdammer met zijn nepaccent. Ik heb aan niemand een pesthekel, behalve aan hem.quote:
Lekker danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem ben ik er weer
Informatica he___
Pas op dat je decaan je niet betraptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem ben ik er weer
Informatica he___
bijna iedereen hier is het erover eens dat er vrouwelijk vleesch op de radio moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarom dringend een vrouwelijke DJ gezocht?
Toonzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem ben ik er weer
Informatica he___
Heet dat niet gewoon leraar/docentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas op dat je decaan je niet betrapt
Momenteel in de aula wat een soort van bunker tegen mobiel internet. Sowieso is de verbinding hier in de gettho echt maar 100 kb/'squote:
Amsterdamsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ALLES tegen die nepamsterdammer met zijn nepaccent. Ik heb aan niemand een pesthekel, behalve aan hem.
mijn post over piles gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
@Dragems: met de top 40 van 1965-2010 heb ik alle bekende stonesplaten natuurlijk al.
Das kuwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Momenteel in de aula wat een soort van bunker tegen mobiel internet. Sowieso is de verbinding hier in de gettho echt maar 100 kb/'smaar in de aula is het helemaal verschrikkelijk
Hoogstens kan de leraar me betrappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas op dat je decaan je niet betrapt
Oke, even proberenquote:
die*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pirania, gore LaPo hoer dat je d'r bent
Met znquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pirania, gore LaPo hoer dat je d'r bent
Denk je dat je skype nog werkend krijgt voor morgen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Op het werk en helaas niet kunnen luisteren :-(
Zit je in mijn huisje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Momenteel in de aula wat een soort van bunker tegen mobiel internet. Sowieso is de verbinding hier in de gettho echt maar 100 kb/'smaar in de aula is het helemaal verschrikkelijk
Gewoon weg gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams
Koelkast gooi er eens baggermuziek in!! Ik MOET echt weg namelijk
Had ik al antwoord op mijn vraag?quote:
Ik heb het over je usernaam, niet als jou in jouw persoonlijkheid.quote:
Godver weer wat gemist zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al antwoord op mijn vraag?
Het is de lapo-hoerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het over je usernaam, niet als jou in jouw persoonlijkheid.
Dus dat is correct en tevens juist
Jaquote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan geen VLC downloaden hier
Is er nog een webplayer, nee zeker?
ja, maar de rob2000+ is dus vrijwel alles wat daar buiten valt (uiteraard zitten daar ook top40 platen bij, maar toch)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40 heb ik wel genoeg, ik moet nu alles wat daar buiten valt hebben.
Sodeknettersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe zo blij dat ik thuiswerk vandaag
http://www.nu.nl/binnenland/2439006/vrachtwagen-omgewaaid-a2.html
Usenetlinkjes heb ik wat aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar de rob2000+ is dus vrijwel alles wat daar buiten valt
Ik weet dat je dat beter niet kunt gebruiken. Apachequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weet er iemand iets van websites maken met php?
Met het programma'tje USBWebserver?
School hoef ik pas maandag weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Fokken vanuit bed is eigenlijk ook wel gewoon leuk
Net doen of ik niet hoef te douchen en naar school
Koelkast met een mixquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef 8108139dpths het volgende:
De plaatjes in de OP zijn stuk.![]()
Wie draait er nu trouwens?
Er stond naast mijn huis zo'n hijskraan te waggelen, ben echt blij dat ze hem ingeklapt hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe zo blij dat ik thuiswerk vandaag
http://www.nu.nl/binnenland/2439006/vrachtwagen-omgewaaid-a2.html
Deed ik vanmorgen ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Fokken vanuit bed is eigenlijk ook wel gewoon leuk
Net doen of ik niet hoef te douchen en naar school
Dat zit er ook ingebakken, maar ik snap er de balle vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat beter niet kunt gebruiken. Apache.
Zeg dan gewoon wat je er van vindt, niet in je huis kleutergedrag doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Er stond naast mijn huis zo'n hijskraan te waggelen, ben echt blij dat ze hem ingeklapt hebben
Kleutergedrag. De pot verwijt de ketel..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je er van vindt, niet in je huis kleutergedrag doen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Kleutergedrag. De pot verwijt de ketel..
er is echt zoveel dat daar niet bijstaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
@Dragems: met de top 40 van 1965-2010 heb ik alle bekende stonesplaten natuurlijk al.
En dan alle gitaren eruit latenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef dragems het volgende:
he koelkast, kun je niet alle albums van alle artiesten ooit op lowlands en pinkpop download.
en als je daar mee klaar bent: download festival, reading & leeds, Coachella, woodstock, graspop, zwarte cross, sziget, isle of wight, roskilde, paaspop, sonisphere, rock werchter, pukkelpop, Glastonbury, V, enz
en ik had het over het magazine niet de bandquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
nee juist niet. gekke sharquote:
Gewoon niet op letten dan, ik vind 'm heerlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vooral als je er op gaat letten
ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Gewoon niet op letten dan, ik vind 'm heerlijk
het wordt een verzoekplatendingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar Koelkast en gitaren is geen combinatie, dacht ik
hij wil juist gitaren voor het request systeemquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar Koelkast en gitaren is geen combinatie, dacht ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:21 schreef dragems het volgende:
[..]
hij wil juist gitaren voor het request systeem
Samen met Dj. Darcli gemaaktquote:
Ja hebben hij en darcli uren aangezetenquote:
farmville? (wilde gok)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook
Maar m'n partner zit ook spelletjes op facebook te doenDus ja
Ga je nou weg?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hebben hij en darcli uren aangezeten
Alles moet wel hoge kwaliteit shizzle zijn natuurlijk, maar ik heb er geen moer verstand van.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef dragems het volgende:
[..]
er is echt zoveel dat daar niet bijstaat
Ik heb ook een afspraak om met je te gaan douchen om 11 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef sharr het volgende:
Ik heb de afspraak met mezelf gemaakt om 11 uur te gaan douchen, dus kan er dan kutmuziek komen?
Ik wil meer cityville vriendjesquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook een afspraak om met je te gaan douchen om 11 uur
Hihi
* Ajacied422 schopt huppelmuts wegquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil meer cityville vriendjes![]()
En nu ga ik echt weg!!
Koelkast draait te goed en ik moest Ez helpen en ben druk voor de radio bezigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nou weg?Je zou toch weggaan?
Freak dat het isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja
Webhawk heeft dus gewoon de server laten crashen gisteren terwijl hij WIST van de bug die in shoutcast zit
ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb het gevoel dat dit deel zich herhaald?
Zou kunnen, zat even niet op te letten. 1 t/m 5 ofzo zitten al in 1 mp3, de rest is nog los per deel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb het gevoel dat dit deel zich herhaald?
Ik heb gister ook even een supersnelle uitleg van m'n broer gekregen over VDJquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef sharr het volgende:
Echt één van de beste mixen die ik gehoord heb
kijken of je rolling stones top 500 en pitchfork top 100 (jaar) kan downloaden op goeie kwali. en anders alles met de naam greatest hitsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alles moet wel hoge kwaliteit shizzle zijn natuurlijk, maar ik heb er geen moer verstand van.
Ik zoek wel wat op FTD en ik zorg dat er een uploadfunctie komt voor ontbrekende platen.
Jepquote:
Bryan adamsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef dragems het volgende:
[..]
kijken of je rolling stones top 500 en pitchfork top 100 (jaar) kan downloaden op goeie kwali. en anders alles met de naam greatest hits
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb gister ook even een supersnelle uitleg van m'n broer gekregen over VDJ
Nu kan ik ook mooie house en weet ik veel wat mixen
wat ? hoe ? waarom? straf?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja
Webhawk heeft dus gewoon vannacht, laat, de server laten crashen gisteren terwijl hij WIST van de bug die in shoutcast zit![]()
Kon ik het weer fixen.
Het hele woord pitchfork komt op heel FTD niet voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:26 schreef dragems het volgende:
[..]
kijken of je rolling stones top 500 en pitchfork top 100 (jaar) kan downloaden op goeie kwali. en anders alles met de naam greatest hits
Wat je niet kan, kun je lerenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik kan nummers versnellen met VDJ, ook leuk.
En daar blijft het bij.
Wie kan me hiermee helpen?quote:7
Maak een array met de variabelenaam $weekdagen, beginnend bij maandag. Maak nu
ook een PHP script waarmee je met behulp van een for-loop de weekdagen onder elkaar
afbeeld.
Sla het bestand op als weekdagen_for.php.
Door op 320kbps uit te zenden en ik heb nog niet van elke exotische bitrate een wachtmuziekje gemaakt.quote:
Ik mix met vdj maar vind het redelijk irritant. Eens kijken naar een midicontroler. Heb wel een mixxer en 2 cdj decks maar geen zin om dat ding aan te sluiten en cd's te brandenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik kan nummers versnellen met VDJ, ook leuk.
En daar blijft het bij.
$weekdagen = array('maandag','dinsdag' ...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat je niet kan, kun je leren
[..]
Wie kan me hiermee helpen?
best bekend in america http://pitchfork.com/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het hele woord pitchfork komt op heel FTD niet voor
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
$weekdagen = array('maandag','dinsdag' ...
foreach($weekdagen as $dag){ echo '<br/>'.$dag;}
320? is dat niet een beetje overkill?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Door op 320kbps uit te zenden en ik heb nog niet van elke exotische bitrate een wachtmuziekje gemaakt.
Tja, moet je bij hem zijn, niet bij mij. Ik wilde naar bed maar kon dus eerst de server fixen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef dragems het volgende:
[..]
320? is dat niet een beetje overkill?
Je weet zeker dat hij dat wist?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, moet je bij hem zijn, niet bij mij. Ik wilde naar bed maar kon dus eerst de server fixen.
arme jongen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tja, moet je bij hem zijn, niet bij mij. Ik wilde naar bed maar kon dus eerst de server fixen.
ik gok dat hij het wel wistquote:
Hij wist van de bug en hij had op zijn sloffen kunnen aanvoelen dat ik een extreme bitrate als 320 er niet tussen had zitten. Ik heb alles van 96-256 er in gezet, leek mij niet dat iemand op een andere bitrate zou uitzenden (tis best wat werk dat allemaal te doen) en er staat op de wiki dat 192 verplicht is.quote:
waar hoorde jij the XX. dat tok tok tok op de achtergrond misschien?quote:
Ja ik hoorde ze ook al nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef dragems het volgende:
[..]
waar hoorde jij the XX. dat tok tok tok op de achtergrond misschien?
Uhm nu?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:33 schreef dragems het volgende:
[..]
waar hoorde jij the XX. dat tok tok tok op de achtergrond misschien?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij wist van de bug en hij had op zijn sloffen kunnen aanvoelen dat ik een extreme bitrate als 320 er niet tussen had zitten. Ik heb alles van 96-256 er in gezet, leek mij niet dat iemand op een andere bitrate zou uitzenden (tis best wat werk dat allemaal te doen) en er staat op de wiki dat 192 verplicht is.
ja zie je wel toch dat getoktokquote:
Ja voor jouw polderinternet is er een uitzondering, maar verder iedereen op 192.quote:
Ik dacht aan kippenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Goeie omschrijving van muziek wel, 'getoktok'
lol binnenkort waarschijnlijk sneller internetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja voor jouw polderinternet is er een uitzondering, maar verder iedereen op 192.
En jij moet (ja, moet) dus even een brul geven als je op skype online zit op de pc waarmee je met SAM uitzendt, want dan stuur ik je de agc file voor je deck A/B/AUX en dan klinkt het al 100x beter
kan dat geluid dus echt niet anders omschrijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Goeie omschrijving van muziek wel, 'getoktok'
Ik hoop op nooitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat de bedrijfs PC's op Windows 7 zullen draaien ipv XP?
Ik heb dan lesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sharr sharr sharrrr, luister je om 3 uur vanmiddag?
Dan draai ik weer een half uurtje![]()
Hmm ik vind het wel chill werkenquote:
over 4 jaar of iets in die richting, gaat de achterwaartse compatibiliteit voor XP (door microsoft) eruit, dus dan zijn bedrijven genoodzaakt om over te stappen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat de bedrijfs PC's op Windows 7 zullen draaien ipv XP?
Hoelaat? Dan luister ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Awww, jammer
Morgen draai ik ook 2 uur![]()
Voor mij geen windows meerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm ik vind het wel chill werken
Denk dat ik het maandag op de laptop van mijn werk ga installeren
Van 2 tot 4, of van 3 tot 5quote:
Thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:45 schreef naatje_1 het volgende:
SSB: http://tweakers.net/nieuw(...)tot-2014-update.html
Ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het volgende uur het verzoekjessysteem testen, wie heeft er zin in?
Hoe en wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
Het volgende uur het verzoekjessysteem testen, wie heeft er zin in?
quote:
Ken je ome Henk niet?quote:
Het was hoe dan ook best engquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was ik niet, dat was Ome Henk
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef OhLaLa het volgende:
* OhLaLa is in tha house ~ oh yeah...
Swing swing , move ya body
Goodmorning Y'all !!!
Dat verklaart een hoop.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef OhLaLa het volgende:
* OhLaLa is in tha house ~ oh yeah...
Swing swing , move ya body
Goodmorning Y'all !!!
Hetzelfde als bij mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Pierenjan het volgende:
Kan ik meteen zien hoe FOK! er zonder abo uit ziet.
Ads?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Pierenjan het volgende:
Kan ik meteen zien hoe FOK! er zonder abo uit ziet.
Aanraderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Gelebadeend het volgende:
Ik ga binnenkort ook maar een abo kopen
Ik wil ook mijn notes inzienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Het enige waar ik het om zou doen is zodat die adds weg zijn.
Maar voor de rest geen idee
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
Muziek staat er in, nu tags inladen en dan kunnen we testen!
Daar had ik deze voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:00 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Kan ik dan ook op mobiel de oranje layout terugkrijgen?
Yeahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
Hmm die heb ik al eens gezien, maat van me heeft nog een of ander mod account voor de frontpage ofzoquote:
quote:topic openen om specifiek een user te bashen
quote:Kuttopic
quote:Baggertopic
quote:Foto van Remsjo posten, 48 uur ban
Dat is het ook niet echt waard om te lezen vind ikquote:Week weg
Heb jij nogsteeds geen ONZ Radio tag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
Kap over die tags, krijgen we trauma vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Heb jij nogsteeds geen ONZ Radio tag?
Welk topic was dat dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou alleen wel eens die notes willen zien (stuk of 8) voor dat topic waar ik 4 maanden ban voor kreeg
!yrroSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Pirania kan je je zelf bannen, je bent irritant
Yes, ik wacht op den tagsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:07 schreef PiRANiA het volgende:
Lukt het met het systeem mijnheer Koelkast?
Dat is altijd goed ...quote:
*hmmm zucht*quote:
*I want morequote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Dat is altijd goed ...
[..]
*hmmm zucht*
10 seconden googlen:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom zitten er zoveel mongolen op internet, heet hij.
Ik kan hem alleen niet zo snel vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |