De pastoralequote:
Waarom dringend een vrouwelijke DJ gezocht?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:09 schreef naatje_1 het volgende:
pir, kun je in de OP zetten: DRINGEND, VROUW GEZOCHT ALS DJ of iets in die richting
Niet dat iemand de OP leest natuurlijk, maar toch...
ALLES tegen die nepamsterdammer met zijn nepaccent. Ik heb aan niemand een pesthekel, behalve aan hem.quote:
Lekker danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem ben ik er weer
Informatica he___
Pas op dat je decaan je niet betraptquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem ben ik er weer
Informatica he___
bijna iedereen hier is het erover eens dat er vrouwelijk vleesch op de radio moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Waarom dringend een vrouwelijke DJ gezocht?
Toonzquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stiekem ben ik er weer
Informatica he___
Heet dat niet gewoon leraar/docentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas op dat je decaan je niet betrapt
Momenteel in de aula wat een soort van bunker tegen mobiel internet. Sowieso is de verbinding hier in de gettho echt maar 100 kb/'squote:
Amsterdamsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ALLES tegen die nepamsterdammer met zijn nepaccent. Ik heb aan niemand een pesthekel, behalve aan hem.
mijn post over piles gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
@Dragems: met de top 40 van 1965-2010 heb ik alle bekende stonesplaten natuurlijk al.
Das kuwtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Momenteel in de aula wat een soort van bunker tegen mobiel internet. Sowieso is de verbinding hier in de gettho echt maar 100 kb/'smaar in de aula is het helemaal verschrikkelijk
Hoogstens kan de leraar me betrappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas op dat je decaan je niet betrapt
Oke, even proberenquote:
die*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pirania, gore LaPo hoer dat je d'r bent
Met znquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pirania, gore LaPo hoer dat je d'r bent
Denk je dat je skype nog werkend krijgt voor morgen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Monopoly het volgende:
Zo. Op het werk en helaas niet kunnen luisteren :-(
Zit je in mijn huisje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Momenteel in de aula wat een soort van bunker tegen mobiel internet. Sowieso is de verbinding hier in de gettho echt maar 100 kb/'smaar in de aula is het helemaal verschrikkelijk
Gewoon weg gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams
Koelkast gooi er eens baggermuziek in!! Ik MOET echt weg namelijk
Had ik al antwoord op mijn vraag?quote:
Ik heb het over je usernaam, niet als jou in jouw persoonlijkheid.quote:
Godver weer wat gemist zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al antwoord op mijn vraag?
Het is de lapo-hoerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb het over je usernaam, niet als jou in jouw persoonlijkheid.
Dus dat is correct en tevens juist
Jaquote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan geen VLC downloaden hier
Is er nog een webplayer, nee zeker?
ja, maar de rob2000+ is dus vrijwel alles wat daar buiten valt (uiteraard zitten daar ook top40 platen bij, maar toch)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40 heb ik wel genoeg, ik moet nu alles wat daar buiten valt hebben.
Sodeknettersquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe zo blij dat ik thuiswerk vandaag
http://www.nu.nl/binnenland/2439006/vrachtwagen-omgewaaid-a2.html
Usenetlinkjes heb ik wat aanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, maar de rob2000+ is dus vrijwel alles wat daar buiten valt
Ik weet dat je dat beter niet kunt gebruiken. Apachequote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weet er iemand iets van websites maken met php?
Met het programma'tje USBWebserver?
School hoef ik pas maandag weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Fokken vanuit bed is eigenlijk ook wel gewoon leuk
Net doen of ik niet hoef te douchen en naar school
Koelkast met een mixquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef 8108139dpths het volgende:
De plaatjes in de OP zijn stuk.![]()
Wie draait er nu trouwens?
Er stond naast mijn huis zo'n hijskraan te waggelen, ben echt blij dat ze hem ingeklapt hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe zo blij dat ik thuiswerk vandaag
http://www.nu.nl/binnenland/2439006/vrachtwagen-omgewaaid-a2.html
Deed ik vanmorgen ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
Fokken vanuit bed is eigenlijk ook wel gewoon leuk
Net doen of ik niet hoef te douchen en naar school
Dat zit er ook ingebakken, maar ik snap er de balle vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat beter niet kunt gebruiken. Apache.
Zeg dan gewoon wat je er van vindt, niet in je huis kleutergedrag doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Er stond naast mijn huis zo'n hijskraan te waggelen, ben echt blij dat ze hem ingeklapt hebben
Kleutergedrag. De pot verwijt de ketel..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wat je er van vindt, niet in je huis kleutergedrag doen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Kleutergedrag. De pot verwijt de ketel..
er is echt zoveel dat daar niet bijstaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
@Dragems: met de top 40 van 1965-2010 heb ik alle bekende stonesplaten natuurlijk al.
En dan alle gitaren eruit latenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:18 schreef dragems het volgende:
he koelkast, kun je niet alle albums van alle artiesten ooit op lowlands en pinkpop download.
en als je daar mee klaar bent: download festival, reading & leeds, Coachella, woodstock, graspop, zwarte cross, sziget, isle of wight, roskilde, paaspop, sonisphere, rock werchter, pukkelpop, Glastonbury, V, enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |