Ja kranten bezorgen met windkracht 9 gaat nou eenmaal wat minder snel dan met windkracht 2...quote:
Woon jij ook aan de kust?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:56 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja kranten bezorgen met windkracht 9 gaat nou eenmaal wat minder snel dan met windkracht 2...![]()
Maarja, geen fouten en alle kranten netjes op tijd
Zo nu even een playlist samenstellen
helemaal niet, maar trololololololololololoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:56 schreef Viro het volgende:
[..]
zo erg is de muziek die ik draai niet, toch ?
Hij is mede stijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
helemaal niet, maar trololololololololololo
oh ok, want jij zou dan de eerste zijn die mijn eerste uitzending niet leuk vindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
helemaal niet, maar trololololololololololo
Ik heb alleen dit nummer gehoord, even doorkachelen dan kan ik douchenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:58 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, want jij zou dan de eerste zijn die mijn eerste uitzending niet leuk vind
Ik vind Driepink/Snuf/Koelkast wel zo'n klagerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:58 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, want jij zou dan de eerste zijn die mijn eerste uitzending niet leuk vind
Okéquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:01 schreef Viro het volgende:
[..]
wanneer ik kan. Volgende week vrijdag draai ik 1/2 uurtjes een reggae set
Zijn de slotjes al geweest?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah .... precies op tijd![]()
De koffie is net klaar
Lekkuhrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah .... precies op tijd![]()
De koffie is net klaar
ik zal niets meer zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:13 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg, psss, het is geen twitter .... je hoeft nu niet het hele topic vol te spammen door bij ieder nieuw liedje de titel te roepen he
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:14 schreef Viro het volgende:
Sry, drukte per ongeluk op shut down ipv eerst alles af te sluiten.
Ja, we weten het.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven, maar je begrijpt wat ik bedoel
Nee, niet echt. Maar zo vaak luister ik ook niet. Ik weet alleen zeker dat trololo smorgens lekkere muziek draait.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:19 schreef Ajacied422 het volgende:
SwJ, Heb jij een voorkeur voor een DJ van onzin radio?
Aja, Jij bent ook moderator dus dat is niet zo gekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar zo vaak luister ik ook niet. Ik weet alleen zeker dat trololo smorgens lekkere muziek draait.
en het verkeerde topic zit bij de stats. spamwerk voor nietsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:42 schreef Popje-popje het volgende:
Ja normaal zijn er nog wel meer mensen
Arme jij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en het verkeerde topic zit bij de stats. spamwerk voor niets
SUPERWORMJIM WAT IS DEZEquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en het verkeerde topic zit bij de stats. spamwerk voor niets
oh ok.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:49 schreef Viro het volgende:
[..]
het is geen spam, hij vroeg nummers asn en ik gaf feedback waar hij op reageerde
REM - Everybody hurtsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:55 schreef trolololo het volgende:
Ik zit nu in een propvolle bus naar school.
Welk nummer draait nu?
ok papa.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:54 schreef Viro het volgende:
[..]
hup klaarmaken voor school. En goed je best doen he
ik heb al sinds gister ochtend 10:30 weekend omdat ik ziek benquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:06 schreef Viro het volgende:
[..]
het is je vergeven.
Iedereen die naar school toe gaat of moet werken: het is bijna weekend
Lekker hé,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Thee en radio Onzin![]()
Lekker wakker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij ook nog een topic bij klussen en wonen bij houden?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker hé,NeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga jij ook nog een topic bij klussen en wonen bij houden?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
QFTquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar zo vaak luister ik ook niet. Ik weet alleen zeker dat trololo smorgens lekkere muziek draait.
Die van 1500 wil ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots!!
15.00 - 15.30
17.00 - 18.00 Voor mono onder voorbehoud
18.00 - 19.00
20.00 - 21.00
Is cool!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:18 schreef Huppelmuts het volgende:
17.00 - 18.00 Voor mono onder voorbehoud
Mij een beetje midden in de nacht whatsappen ervoorquote:
Ik had bier op, en kom op... een whatsapp van Monoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij een beetje midden in de nacht whatsappen ervoor
Met of zonder bips.jpg erbij gevoegd?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had bier op, en kom op... een whatsapp van Mono....
Ik had ook bier op en lag in coma, las hem ook pas om 6 uur vanochtendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had bier op, en kom op... een whatsapp van Mono....
Zonderquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Met of zonder bips.jpg erbij gevoegd?
Dat weet ik. Die is vaak wel op te vullen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Muts, 12:00 tot 14:00 is ook nog open
dat is waarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Die is vaak wel op te vullen.
Ik en koelkast ook vinden de avonduurtjes veeeeeeeeel belangrijker.
Ik wilde bijna zeggen dat ik ook wel van 7 tot 8 wilde, maar ik moet natuurlijk werken vanavondquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik. Die is vaak wel op te vullen.
Ik en koelkast ook vinden de avonduurtjes veeeeeeeeel belangrijker.
Nachtmerrie zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vannacht gedroomd over mijn splaakgeblek en mijn dj wezen
Het was geen droomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb vannacht gedroomd over mijn splaakgeblek en mijn dj wezen
Ja dan kan het niet hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen dat ik ook wel van 7 tot 8 wilde, maar ik moet natuurlijk werken vanavond
Het begon leuk, nouja leuk, het begon met iemand die in de show van Giel vroeg om mijn stukje eens te horenquote:
Waarheidsgetrouw dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het begon leuk, nouja leuk, het begon met iemand die in de show van Giel vroeg om mijn stukje eens te horenGiel
Anyhow, vervolgens gaat hij ook luisteren en dan hoor ik mijzelf en is het een en al bagger wat er toen uit mijn stem kwam
Klopt en je draait dus welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:41 schreef naatje_1 het volgende:
Toch maar even mijn sig aangepast, volgens mij denken te veel mensen bij zaterdagnacht aan zondagochtend heel vroeg
quote:Vrijdagnacht van 02-03 op ONZ Radio: Muziek uit de Naat, Dat is een scheet
nee, dat nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt en je draait dus wel
[..]
Ik word serieus waar enorm moe van jouquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, dat nietWellicht iets eerder, maar ik denk van niet.
Ook nooit aan beginnen, kinderenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word serieus waar enorm moe van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook mijn sig later aan kunnen passen, maarja, daar is het nu te laat voorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word serieus waar enorm moe van jou
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook nooit aan beginnen, kinderenDar ben je ongeveer 13 jaar te laat mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om dat tegen mij te zeggen dan
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
maar huppelzoon is toch tof?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dar ben je ongeveer 13 jaar te laat mee.
Mensen die Huppelkind niet tof vindenquote:
Heb je de spoiler wel geopend?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dar ben je ongeveer 13 jaar te laat mee.
Tof is een kleine understatementquote:
En als naatje het zegt moet het wel waar zijn, echte trendsetter die knulquote:
Ik ken er serieus maar 1 die hem niet tof vindtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die Huppelkind niet tof vinden
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je de spoiler wel geopend?
Die heb ik vanochtend gedraaidquote:
Ik stem tegen!quote:
De versie van Ruben Hein is ook te doenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En als naatje het zegt moet het wel waar zijn, echte trendsetter die knul
Huppelzoonkind is awesome de bawesomequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof is een kleine understatement
And then somequote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Huppelzoonkind is awesome de bawesome
Maar hoe ging het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Nummers voorbij gekomen die je niet 1,2,3 hoort op onz-radio.
had verkeerde ip, dus inloggen wou niet lukken. Maar toen ik er eenmaal in zat ging alles lekker. Ben om 3.16 begonnen en pas om 7.00 gestopt.quote:
Jep.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:02 schreef naatje_1 het volgende:
Dat "op dit moment is er geen dj verbonden met de server" zit toch op een server?Waarin dat wachtmuziekje om de 2 minuten wordt herhaald?
Is het niet een idee om dan gewoon tussen n:55 en n:05 dat wachtmuziekje te laten draaien en buiten die tijd (n:05 -> n:55) een playlist te laten lopen? Dat is voor 2 dingen handig:quote:
En wat doen we dan met de shows die 2 uur of juist maar een half uur duren?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het niet een idee om dan gewoon tussen n:55 en n:05 dat wachtmuziekje te laten draaien en buiten die tijd (n:05 -> n:55) een playlist te laten lopen? Dat is voor 2 dingen handig:
1. Als er geen DJ komt heb je maar 10 minuten last van een wachtmuziekje
2. Het verplicht de jocks om binnen die 10 minuten gestopt te zijn.
Dus jij pakt vandaag ook een slotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:02 schreef Viro het volgende:
[..]
had verkeerde ip, dus inloggen wou niet lukken. Maar toen ik er eenmaal in zat ging alles lekker. Ben om 3.16 begonnen en pas om 7.00 gestopt.
Van 2 uur durende shows heb je geen last, maar dat halve uur is inderdaad een punt. Zat ik ook over te denken. Verfijnder idee:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En wat doen we dan met de shows die 2 uur of juist maar een half uur duren?
Het is de bedoeling dat er een random playlist komt voor als er geen DJ's zijn. Neem Trolololo als voorbeeld, zijn ding stopte automatisch om 9 uur. Om 10 uur zou de volgende pas zijn. En dat wordt dan opgevuld met random nummers.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is het niet een idee om dan gewoon tussen n:55 en n:05 dat wachtmuziekje te laten draaien en buiten die tijd (n:05 -> n:55) een playlist te laten lopen? Dat is voor 2 dingen handig:
1. Als er geen DJ komt heb je maar 10 minuten last van een wachtmuziekje
2. Het verplicht de jocks om binnen die 10 minuten gestopt te zijn.
Veel te ingewikkeld, ik vind het nu primaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van 2 uur durende shows heb je geen last, maar dat halve uur is inderdaad een punt. Zat ik ook over te denken. Verfijnder idee:
Het wachtmuziekje tussen n:55 en n:05 moet gevarieerd zijn, dus niet de hele tijd dezelfde tekst (wel hetzelfde liedje, want die is leuk)
En dan tussen n:28 en n:32 ook nog een klein wachtmuziekje
dus die mogelijkheid is er al?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er een random playlist komt voor als er geen DJ's zijn. Neem Trolololo als voorbeeld, zijn ding stopte automatisch om 9 uur. Om 10 uur zou de volgende pas zijn. En dat wordt dan opgevuld met random nummers.
We zijn er mee bezigquote:
Dan kan je beter je pizza op de grond laten vallenquote:
Nouja, voor de jocks veranderd er weinig aan, behalve dat ze wat strakker in hun schema moeten zittenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Veel te ingewikkeld, ik vind het nu prima
ik zou wel willen, maar ben pas rond 20.00/20.30 thuisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij pakt vandaag ook een slot
Gelukkig, voor deze keer, dat er maar een karig beetje jam op zatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zijn er mee bezig
[..]
Dan kan je beter je pizza op de grond laten vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah ik vind het nu best. Soms heb je dat een Dj iets verlaat is. Dat wordt nu vaak opgevangen door de dj ervoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, voor de jocks veranderd er weinig aan, behalve dat ze wat strakker in hun schema moeten zitten
Die is er bijna. We zijn nu nog met wat extraatjes bezig daarvoor.quote:
Oh ja. Maar morgen hebben we ook nog open slots hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar ben pas rond 20.00/20.30 thuis.
Mag ik van 3 tot 5 morgen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja. Maar morgen hebben we ook nog open slots hoor![]()
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Gewoon dat in de gaten houden en als je wil draaien even pmen nar Pirania, djkoelkast of mij
Ik ga het doorgeven.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik van 3 tot 5 morgen?![]()
Daar weet ik niks van?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trouwens, zouden alle shows van Mash_ niet vervallen?
In dat geval vind ik het chiller van 2 tot 4 te draaien
Klopt, mash heeft pir gePMd, maar die heeft hem er nog niet afgehaaldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
ik laat het op tijd kapotquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja. Maar morgen hebben we ook nog open slots hoor![]()
http://www.onzinradio.nl/rooster/
Gewoon dat in de gaten houden en als je wil draaien even pmen nar Pirania, djkoelkast of mij
Hij heeft in ieder geval gezegd minder te draaien, beetje raar maar ok.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van?
Ik zal het straks even overleggen met koelkast
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik van 3 tot 5 morgen?![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
Even voor mijn eigen overzicht hoorquote:Open slots!!
15.00 - 15.30 Sperieboonboefje
17.00 - 18.00 Monopoly
18.00 - 19.00
20.00 - 21.00
Vandaag 15.00 - 15.30 en morgen 15.00 - 17.00 (of als mogelijk 14.00 - 16.00)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Even voor mijn eigen overzicht hoor
was ik te horen ja?quote:
Jajajaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vandaag 15.00 - 15.30 en morgen 15.00 - 17.00 (of als mogelijk 14.00 - 16.00)
hij heeft er 4 van mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je trololo jingle in ieder geval wel
Je bent een schatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja
Ik zal koelkast meteen aan het werk zetten als ie online komt
Alom bekend datquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je bent een schat
Maar dat wist je natuurlijk al
monicaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
I like big buttttttssssssss and I can not lieeeeeeeee
Hihi moet meteen aan friends denken
Ross die het voor de baby van hem en Rachel zingt als slaapliedjequote:
Iron Maiden mag altijd gedraaid worden hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
nog 6 topics en dan moet iron maiden gedraaid worden
number of the beastquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef naatje_1 het volgende:
nog 6 topics en dan moet iron maiden gedraaid worden
emmaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ross die het voor de baby van hem en Rachel zingt als slaapliedje
ja staat weer dubbel. dat was ook zo met mijn show maar naar lang zeuren bij pir was het toch nog goed gezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:30 schreef naatje_1 het volgende:
Owacht, hej, mensen, kijk eens in het rooster van volgende week, bij een paar dagen van mash staat nu ook "Non stop music" (van mash, dat wel)
echt he,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef naatje_1 het volgende:
Dago doet ook niets meer voor ONZ Radio zo te zien
http://onz-radio.nl/radio/djqs.htmlquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Naat daar kan jij me wel even mee helpen.
Geef mij eens de namen van alle Dj's!
ze staan er bijna allemaal inquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Naat daar kan jij me wel even mee helpen.
Geef mij eens de namen van alle Dj's!
dat ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat veel daarvan niet meer echt draaien...
Ik nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:34 schreef dragems het volgende:
[..]
ze staan er bijna allemaal in
http://onz-radio.nl/radio/djqs.html
Mist niemand?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:34 schreef naatje_1 het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat veel daarvan niet meer echt draaien...
Baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso in het begin veel enthousiasten die afhaken, dat wist ik ver van te voren al natuurlijk. Ik beperk het tot 1x in de week ofzo maar zou opzich wel meer willen draaien en dan niet alleen hardstyle maar ook gewoon normale muziek. Punt is dat ik dan mijn mic wel werkend wil hebben. Ik ga er dit weekend eens naar kijken. Tevens ga ik mono helpen met de marathon uitzending
Is dat ver van mij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Baas![]()
Als ik geld had was ik naar Mono toegegaan tijdens de uitzending
ik wist van het begin al dat ik wel vaker dan alleen de eerste week zou draaien als dat kon. maar uitval is heel natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
Sowieso in het begin veel enthousiasten die afhaken, dat wist ik ver van te voren al natuurlijk. Ik beperk het tot 1x in de week ofzo maar zou opzich wel meer willen draaien en dan niet alleen hardstyle maar ook gewoon normale muziek. Punt is dat ik dan mijn mic wel werkend wil hebben. Ik ga er dit weekend eens naar kijken. Tevens ga ik mono helpen met de marathon uitzending
mono is toch uit zwolle?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Baas![]()
Als ik geld had was ik naar Mono toegegaan tijdens de uitzending
Lelystadquote:
Ik ook hoor, alleen niet zo vaakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso ik, toon, dragems, koelkast, trollenftw, webhawk, paul, elmofan, trololo, rock, dalando, pierenjan, heloef, mono, gras, mash, doppie, snuf
Geen idee hoe ver jij van lelystad woontquote:
Geen tijd voorquote:
Das best een eindje, Brabant hier hè.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee hoe ver jij van lelystad woont
ik heb je er al bijgezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, alleen niet zo vaak
Nu gaan fietsen, dan ben je er morgen welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das best een eindje, Brabant hier hè.
Ik vind mn huisje heel even iets belangrijker dan Ajax. Ze gaan toch wel winnen, RKC toch?quote:
Wat gaat er vandaag gebeuren in je huiske?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind mn huisje heel even iets belangrijker dan Ajax. Ze gaan toch wel winnen, RKC toch?
Geen idee.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gaat er vandaag gebeuren in je huiske?
En ze moeten tegen de superboertjes
Dhaha niets van gehoord, Beach af en toe toch? Ook niet vaak. Maar zoals gezegd wil ik vaker gaan draaien. Ook samen met Nick1337quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb je er al bijgezetWeet jij of beach en dhaha nog iets doen?
hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb het stiekem heel druk. Had ook allang weg moeten zijn
mis ik nog mensen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
Sowieso ik, toon, dragems, koelkast, trollenftw, webhawk, paul, elmofan, trololo, rock, dalando, pierenjan, heloef, mono, gras, mash, doppie, snuf, symph (maar die had wel vorige keer problemen met apparatuur), EggsTC, patje, SSB, beach, sciter, Nick1337
Kut. Niet de FOK!nicksquote:
wil je nou wel foknicks, of nietquote:
FOK! nicks aubquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wil je nou wel foknicks, of nietWant ik kan ze zo overzetten naar de DJ namen... (of foknamen)
Ewa Gquote:
oceanview, mystic en doppiepoepspoetser of zo dat is waar ik ff snel op kom al weer ik ook niet of iedereen echt nog zin heeft om te draaien. misschien sommige ff pm-en of ze nog willenquote:
Gewoon bellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die gast van dat bedrijf waar ik dus die glasvezel doorgeknipt heb.
Die heeft me dinsdag 2x gebeld op een mobiel nummer dat ik niet meer gebruik.
Maar via via heb ik ook nog niks gehoord.
Moet ik hem bellen en de confrontatie aangaan, of bellen en hopen dat hij het er niet over zal hebben.
Of gewoon niet bellen en afwachten ?
Ik weet het echt niet
Waarom denk je dat ik die lijst wil hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef dragems het volgende:
[..]
oceanview, mystic en doppiepoepspoetser of zo dat is waar ik ff snel op kom al weer ik ook niet of iedereen echt nog zin heeft om te draaien. misschien sommige ff pm-en of ze nog willen
Ik ben serieus gewoon bang.quote:
Ik moet ook op die lijst, ik ben pro mixerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die lijst wil hebben
waarom knip je ook glasvezel door?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die gast van dat bedrijf waar ik dus die glasvezel doorgeknipt heb.
Die heeft me dinsdag 2x gebeld op een mobiel nummer dat ik niet meer gebruik.
Maar via via heb ik ook nog niks gehoord.
Moet ik hem bellen en de confrontatie aangaan, of bellen en hopen dat hij het er niet over zal hebben.
Of gewoon niet bellen en afwachten ?
Ik weet het echt niet
omdat oma snoepjes voor iedereen heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die lijst wil hebben
Hij was al beschadigd, en had geen zin om die schilvers in mijn oog te krijgen, en zij hadden gezegd toch alle kabels opnieuw neer te leggen....quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:54 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom knip je ook glasvezel door?
Ook die ga ik missen ben ik bangquote:
Ja jij, vervelende kutdraak, jou moest ik hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef dragems het volgende:
[..]
omdat oma snoepjes voor iedereen heeft
gewoon tape er overheen. scheelt een bende rotzooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij was al beschadigd, en had geen zin om die schilvers in mijn oog te krijgen, en zij hadden gezegd toch alle kabels opnieuw neer te leggen....
wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja jij, vervelende kutdraak, jou moest ik hebben.
Dat je er gisteren niet wasquote:
Klopt het dat jij een pm van mash hebt dat hij niet meer wil/kan draaien even?quote:
Koelkast natuurlijk nuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekmachine heeft de hele nacht staan downloaden en is gewoon NOG aan het uitpakken![]()
Zit nu zeker 180GB aan muziek in, maar er moet nog wat Hollandsch bij.
Want Want? Blof, Doe Maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekmachine heeft de hele nacht staan downloaden en is gewoon NOG aan het uitpakken![]()
Zit nu zeker 180GB aan muziek in, maar er moet nog wat Hollandsch bij.
ik heb vervanging geregeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat je er gisteren niet was![]()
Ik heb een preset gemaakt voor SAM en jij mag 'm testen, dat is een preset voor die ACG settings want die klinken standaard dus zum kotsen.
Hey boy snufquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus hè. En naat, check effe je twitter
check de jouwe dan ook ffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus hè. En naat, check effe je twitter
De complete top 40 van 1965-2010 in 320kbps bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koelkast natuurlijk nu
180 gigabite
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De complete top 40 van 1965-2010 in 320kbps bijvoorbeeld![]()
Alle 538 dance smash hits, alle TMF Hitzones, alle DAMN! albums
Er zijn vast ook wel gitaarverzamelalbums, die moeten er ook in maar ik zou de namen niet weten, dus als iemand dat weet zeg 't even. Ik zal ook alle synthesizer greatest er nog even bij gooien.
Ja en Frans Bauer en de hele meute moet er in, je moet alles kunnen aanvragen. Alles behalve Danny dequote:
Je moetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:00 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb vervanging geregeldook wil in best wel iets testen voor je heur
er zijn niet echt goeie verzamel albums met gitaren. maar wel is te downloaden: rolling stones verzamel torrents en zo.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zijn vast ook wel gitaarverzamelalbums, die moeten er ook in maar ik zou de namen niet weten, dus als iemand dat weet zeg 't even. Ik zal ook alle synthesizer greatest er nog even bij gooien.
Niets tegen mijn stadsgenoot.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en Frans Bauer en de hele meute moet er in, je moet alles kunnen aanvragen. Alles behalve Danny deMunk
want dat trek ik niet. Dan nog liever de hele dag gitaarmuziek.
http://kxradio.nl/home.php?action=rob2000quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij wacht weer tot de files weg zijn?quote:
Heb je dan Jeroen van der Boom - Werd de tijd maar teruggedraaid?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja en Frans Bauer en de hele meute moet er in, je moet alles kunnen aanvragen. Alles behalve Danny deMunk
want dat trek ik niet. Dan nog liever de hele dag gitaarmuziek.
Hallonzors.quote:
Waar zit je dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hallonzors.
Jezus ik probeer hier te fokken met een internet verbinding van 35kb/'sde radio streaming aanzetten zit er al helemaal niet in dus
Ik doe de deur dichtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Boudewijn de groot, ramses shaffy enz ook koelkast? De wat oudere NL liedjes
Zing, vecht, huil, bidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Boudewijn de groot, ramses shaffy enz ook koelkast? De wat oudere NL liedjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |