ook mooi, zal ook eens een leuk jurkje gaan zoeken voor jullie grote dagquote:
precies, we gaan met de flow hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er is toch geen hond dus maakt eigenlijk geen hol uit
Is dat een officieel aanzoek?quote:
quote:
ik denk tquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat een officieel aanzoek?
Ahumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat een officieel aanzoek?
ik ben eigenlijk niet zo dol op willeke liedjes Heksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en daarna weer deze oh mooi nummertje
hahahaha voor de sfeer hahaha nou je raakt gelijk in een diepe depressie hahahaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk niet zo dol op willeke liedjes Heks![]()
ik vind dit helemaal een pokkeliedje wat je nu neerzet, maar ik gaat wel
effe luisteren..
voor de sfeer![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
vol passie iedereen ken zeggen wat hij/zij wil acteren kan ze en dit is gewoon een heel mooi nummer
ja zoietsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha voor de sfeer hahaha nou je raakt gelijk in een diepe depressie hahahaah
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:
dit vind ik ook zo een mooi nummer al versta ik er niks van en weet niet waar het over gaat, zal wel iets met liefde te maken hebben maar mooi die violen enzo ben een beetje emo he
wacht effe charlesquote:
lol je moest eens weten iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gomi heeft last van verbindingsangst?
ik ben d'r weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen zingt charles gewoon zijn volgende nummertje
en staat FANN driftig haar droger leeg te halen![]()
Haha, je zit nu eigenlijk dus in je eigen huis vast met een ty-rap aan de verwarmingsbuis?quote:
heheheheh ik niet ik kan nog typen he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, je zit nu eigenlijk dus in je eigen huis vast met een ty-rap aan de verwarmingsbuis?
quote:
ja ja ik weet het maar moet er ff in komen he in dat liefdesgedoe en zo voor een paar mooie nummertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die is echt verschrikkelijk Heks !
Ik zei toch niet dat het aan de polsen was! Enkeltje enkelband, gomi?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef gomi het volgende:
[..]
heheheheh ik niet ik kan nog typen he.
sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat het aan de polsen was! Enkeltje enkelband, gomi?
Ga je trouwen met D_K?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:04 schreef gomi het volgende:
[..]
lol ca, niet met elkaar he , afzonderlijk
en nu echt weg
(Telegraaf)quote:Griepprik sluit griep niet uit
AMSTERDAM - Mensen die de griepprik hebben kregen, hebben net zo veel kans om griep te krijgen als mensen die de prik niet hebben gehaald.
Dat blijkt uit onderzoek van opiniepeiler Maurice de Hond. Uit het onderzoek dat onder vijftienduizend Nederlanders, met en zonder griepprik, werd gehouden, blijkt dat het niet veel uitmaakt of er nu wel of geen prik is gehaald.
Het Rijksinstituut van Volksgezondheid en Milieu (RIVM) beweert dat met de prik de kans om griep te krijgen veel kleiner wordt. Bij het onderzoek is rekening gehouden met het feit dat 40% van de ondervraagden ten onrechte beweert griep te hebben gehad.
Zo wordt over de kinderen van 6 maanden tot 4 jaar die eind 2009 zijn gevaccineerd gemeld dat 26% van de gevaccineerden griep heeft gekregen en 23% van de niet gevaccineerden.
Naar leeftijd melden de boven de 65-jarigen bijna 3 keer zo weinig griep (7%) dan de groep tussen de 18 en 45 jaar (19%). En ook bij die groepen is er geen enkele aanwijzing dat gevaccineerden minder vaak griep krijgen dan niet-gevaccineerden, laat staan dat er sprake is van een veel kleinere kans op griep.
De Hond pleit voor een onafhankelijk onderzoek naar het nut van de vaccinatie. Volgens hem is er jaarlijks een vermogen gemoeid met de vaccinatieronde.
Ha hondjes, hoest in Egypte, vandaag de beslissende dag hoor ik overalquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:10 schreef hondjes het volgende:
Gewoon nu op je gevoel afgaan Mera, de rest heb je al gedaan...
.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha hondjes, hoest in Egypte, vandaag de beslissende dag hoor ik overal
Ik had deze op, Iran, dan hoor je ook nog eens wat anders, lekker anti Israël en anti USquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
http://english.aljazeera.net/watch_now/
middaggebed begint zo een indrukwekkend gezicht
Sommige mensen hebben moeite met zo'n beslissing, het is de 1e keer, uit noodzaak want afhankelijk van straks en niet bepaald op het beste moment. Met je omgquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:58 schreef Jian het volgende:
"wellicht beslissen of ik 'm koop"![]()
Omg, tis een auto en als ie bevalt en hij zit goed in elkaar en je denkt ik wil 'm dan koop je zo'n ding klaar! En dat geeft je weinig garantie voor de toekomst, maar dat doet een Rolls ook niet. En mocht ie in de toekomst een keer stuk gaan dan zul je zien dat je daar ook wel overheen komt, echt waar.
GEWOON HARD AANZETTEN EN HUPS !
Ik probeerde Mera nog even aan het twijfelen te brengen, voor het geval die twijfel door de meesten hier is weggenomenquote:
Oeh die zijn ook leuk jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik probeerde Mera nog even aan het twijfelen te brengen, voor het geval die twijfel door de meesten hier is weggenomen![]()
Gekheid hoor Mera, als je vader en zijn vriend er een goed gevoel over hebben en jij ook, gewoon doen. Ik heb jaren geleden ook eens een Tipo gehad, tof ding, een Abarth, dat schijnt een speciale uitvoering te zijn, werd mij verteld![]()
Helaas, liep de motor in de soep, maar dat was domme pech en had volgens mij niets met Fiat te maken.
Zo is het ook, over alle merken zijn wel slechte ervaringen te vertellen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oeh die zijn ook leuk ja
En ja over Fiat wordt van alles gezegd, maar het is eigenlijk alleen belangrijk hoe de vorige eigenaren ervoor hebben gezorgd. Laten we eerlijk zijn, als het echt zo bagger was allemaal zou niemand nog een Fiat kopen.
En bloed in je onderbroekje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ga ik met Gomi trouwen? Ik kan mij er niets van herinneren! Ik werd wakker met een buil op mijn achterhoofd!
Nu je het zegt! Ahhh gadver! Das geen bloedquote:
Dan heeft ie je in ieder geval ook niet gerimd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu je het zegt! Ahhh gadver! Das geen bloed
Neem ze mee naar het strand en ga ze leren kitesurfenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Het waait hier flink dus nu zoek ik met spoed dingen die ik straks met de kinderen kan maken voor de wind. Ik dacht al aan een muziekboom en alle kinderen een windgong laten maken en in een boom hangen. (We hebben geen directe buren) of een windvanger. Een vlieger (die het ook echt doet) is wat hoog gegrepen voor deze leeftijd. Iemand anders nog leuke ideeen? Eventueel vind ik een windmolentje ook wel erg leuk.
Niet als naspel in ieder geval!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heeft ie je in ieder geval ook niet gerimd.
Vlaggetjes maken, windhaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:07 schreef liesje1979 het volgende:
Het waait hier flink dus nu zoek ik met spoed dingen die ik straks met de kinderen kan maken voor de wind. Ik dacht al aan een muziekboom en alle kinderen een windgong laten maken en in een boom hangen. (We hebben geen directe buren) of een windvanger. Een vlieger (die het ook echt doet) is wat hoog gegrepen voor deze leeftijd. Iemand anders nog leuke ideeen? Eventueel vind ik een windmolentje ook wel erg leuk.
Je mevrouw Jansen, ik denk dat Jantje nu wel zo'n beetje uitgewaaid is. In Dover.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef Deisyy het volgende:
Neem ze mee naar het strand en ga ze leren kitesurfen
Die is tof maar ik denk dat we iets te weinig tijd hebben om te maken. En Deisyy als het zou kunnen zou ik ze zo mee naar het strand nemen, maar ik heb teveel kinderen om mee weg te gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:14 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Vlaggetjes maken, windhaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, soms is het ook beter om nog maar wat te wachten. Zal je altijd zien, koop je zo'n ding en dan zie je 2 dagen later de auto van je dromen staan, van een oud vrouwtje en voor exact de door jou gewenste prijs. Wat dat betreft heb je wel een punt dus, what to do, what to do ..moeilijk, moeilijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben moeite met zo'n beslissing, het is de 1e keer, uit noodzaak want afhankelijk van straks en niet bepaald op het beste moment. Met je omg
Ja tof, dat wordt hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:21 schreef BobdeStreamer het volgende:
Windzak
[ afbeelding ]
Materiaal:
Plooibaar karton of zeer stevig papier (Twee repen van ongeveer 5cm breed en 40cm lang/per persoon.)
Zijdepapier of kleurpotloden, verf, wasco,
Touw
Rechthoekig dun wit papier
Repen gekleurd papier (ongeveer 3cm breed en 20 a 25cm lang)
Lijm
Nietjesmachine
Schaar
Bron: http://www.speeltijd.net/2006/07/wind-in-de-tuin/
Je leeft maar 1x! zei mijn groot-oom altijd! Die werd 101! (was al bankroet sinds zijn 30ee)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, soms is het ook beter om nog maar wat te wachten. Zal je altijd zien, koop je zo'n ding en dan zie je 2 dagen later de auto van je dromen staan, van een oud vrouwtje en voor exact de door jou gewenste prijs. Wat dat betreft heb je wel een punt dus, what to do, what to do ..moeilijk, moeilijk?
Ik begrijp je volledigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je leeft maar 1x! zei mijn groot-oom altijd! Die werd 101! (was al bankroet sinds zijn 30ee)
Maar hij staat vanaf 100 al stil in anderhalve minuut toch zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn auto haalt de 100 km per uur in 13 minuten
Remmen doe ik met behulp van een anker!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar hij staat vanaf 100 al stil in anderhalve minuut toch zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |