ook mooi, zal ook eens een leuk jurkje gaan zoeken voor jullie grote dagquote:
precies, we gaan met de flow hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er is toch geen hond dus maakt eigenlijk geen hol uit
Is dat een officieel aanzoek?quote:
quote:
ik denk tquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat een officieel aanzoek?
Ahumquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat een officieel aanzoek?
ik ben eigenlijk niet zo dol op willeke liedjes Heksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en daarna weer deze oh mooi nummertje
hahahaha voor de sfeer hahaha nou je raakt gelijk in een diepe depressie hahahaahquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk niet zo dol op willeke liedjes Heks![]()
ik vind dit helemaal een pokkeliedje wat je nu neerzet, maar ik gaat wel
effe luisteren..
voor de sfeer![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
vol passie iedereen ken zeggen wat hij/zij wil acteren kan ze en dit is gewoon een heel mooi nummer
ja zoietsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha voor de sfeer hahaha nou je raakt gelijk in een diepe depressie hahahaah
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:34 schreef Toverheks het volgende:
dit vind ik ook zo een mooi nummer al versta ik er niks van en weet niet waar het over gaat, zal wel iets met liefde te maken hebben maar mooi die violen enzo ben een beetje emo he
wacht effe charlesquote:
lol je moest eens weten iddquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gomi heeft last van verbindingsangst?
ik ben d'r weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:39 schreef Toverheks het volgende:
ondertussen zingt charles gewoon zijn volgende nummertje
en staat FANN driftig haar droger leeg te halen![]()
Haha, je zit nu eigenlijk dus in je eigen huis vast met een ty-rap aan de verwarmingsbuis?quote:
heheheheh ik niet ik kan nog typen he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, je zit nu eigenlijk dus in je eigen huis vast met een ty-rap aan de verwarmingsbuis?
quote:
ja ja ik weet het maar moet er ff in komen he in dat liefdesgedoe en zo voor een paar mooie nummertjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
die is echt verschrikkelijk Heks !
Ik zei toch niet dat het aan de polsen was! Enkeltje enkelband, gomi?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:43 schreef gomi het volgende:
[..]
heheheheh ik niet ik kan nog typen he.
sssssssssssssssssstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zei toch niet dat het aan de polsen was! Enkeltje enkelband, gomi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |