Fixkes ook! tijdje terug getweet dat ik kvraagetaan n gaaf liedje vond en dagen later een pm met een kort "mercikes"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
@TT: inderdaad. Doen ze lang niet allemaal.
natuurlijk, maar daar gaat zeker nog 1 á 2 maanden overheen.quote:
Net nu ik morgen kan uitslapen en van plan was wat langer te gaan luisteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef -Hans- het volgende:
HEFTIG !! http://www.3fm.nl/nieuws/(...)eren-via-je-computer
GAAF !!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
natuurlijk, maar daar gaat zeker nog 1 á 2 maanden overheen.
ik hoop het! ik wil Mattie wel eens in het echt zien!quote:
Heb ook het idee dat ze het expres doen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Net nu ik morgen kan uitslapen en van plan was wat langer te gaan luisteren.
Nou en of ! En Roel natuurlijk en Pino. Twee bazenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop het! ik wil Mattie wel eens in het echt zien!
FM-radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Net nu ik morgen kan uitslapen en van plan was wat langer te gaan luisteren.
en vergeet het vrouwvolk niet! ik moet toch eens kunnen scoren!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou en of ! En Roel natuurlijk en Pino. Twee bazen.
Ik jou ook. Kijken of je echt 2 bij 2 bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop het! ik wil Mattie wel eens in het echt zien!
Ja, komen er veel dan ?! Cindie is aanwezig maar wie nog meer dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
RARARARARARA
[..]
en vergeet het vrouwvolk niet! ik moet toch eens kunnen scoren!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik jou ook. Kijken of je echt 2 bij 2 bent
Bij mij wordt er anders niet gescoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, komen er veel dan ?! Cindie is aanwezig maar wie nog meer dan?
Handig, er wordt gewoon verteld wat er komt. Kutstreamquote:
He, jammerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij wordt er anders niet gescoord
Niet? Naah roep dat niet te hard met Rock in de buurt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij wordt er anders niet gescoord
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handig, er wordt gewoon verteld wat er komt. Kutstream
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier ook last van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
nee, Rock gaat achter een andere dame aan! geen idee of ze ook langskomt btw! jij mag Cindy wel hebben hoor Hans. i know you wanna!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? Naah roep dat niet te hard met Rock in de buurt.
staan volgende maand 2 straten verderop te spelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon bijna zeker op ons examenfeest![]()
![]()
HOE TOF IS DAT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon bijna zeker op ons examenfeest![]()
![]()
Cindie is OK. Wil je haar naam noemen dan. Roelio toch niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Rock gaat achter een andere dame aan! geen idee of ze ook langskomt btw! jij mag Cindy wel hebben hoor Hans. i know you wanna!
Roelio is wel aanlokkelijk ja.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cindie is OK. Wil je haar naam noemen dan. Roelio toch niet?
Mijn radio stoort. Als ik de fm kabel erin prop, stoort ie ook. 20 meter kabel is wat te lang, zonder versterkerquote:
ze hebben het niet over de videostream btwquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat ze het expres doen!
quote:Tijdens het onderhoud zullen de wma, mp3 en aac+ Internet streams niet beschikbaar zijn
Allemaal de videostream aanslingerenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ze hebben het niet over de videostream btw
[..]
Zelfs met Rock in de buurt moet dat nog wel goed komenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? Naah roep dat niet te hard met Rock in de buurt.
je komt niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs met Rock in de buurt moet dat nog wel goed komen
Ik zeg Utrecht, tevens zeg ik weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:59 schreef justmattie het volgende:
Is er al een plaats bekend, voor die meeting
Utrecht of Amersfoort. En graag in het weekend.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zeg Utrecht, tevens zeg ik weekend.
Weinig te beleven in Amersfoort.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Utrecht of Amersfoort. En graag in het weekend.
Stairway Utrecht dan maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weinig te beleven in Amersfoort.
Climax??quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Godver, ik zoek een woord
Iets wat heel teleurstellend afloopt, en begint met 'anti'.
Ligt op het puntje van mn tong.
Anticlimax?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Pino112 het volgende:
Godver, ik zoek een woord
Iets wat heel teleurstellend afloopt, en begint met 'anti'.
Ligt op het puntje van mn tong.
Stoerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zelfs met Rock in de buurt moet dat nog wel goed komen
En dat is?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Allrounder het volgende:
Beter houden we de meeting in de beste horecazaak van Nederland!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |