Fixkes ook! tijdje terug getweet dat ik kvraagetaan n gaaf liedje vond en dagen later een pm met een kort "mercikes"quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Pino112 het volgende:
@TT: inderdaad. Doen ze lang niet allemaal.
natuurlijk, maar daar gaat zeker nog 1 á 2 maanden overheen.quote:
Net nu ik morgen kan uitslapen en van plan was wat langer te gaan luisteren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef -Hans- het volgende:
HEFTIG !! http://www.3fm.nl/nieuws/(...)eren-via-je-computer
GAAF !!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
natuurlijk, maar daar gaat zeker nog 1 á 2 maanden overheen.
ik hoop het! ik wil Mattie wel eens in het echt zien!quote:
Heb ook het idee dat ze het expres doen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Net nu ik morgen kan uitslapen en van plan was wat langer te gaan luisteren.
Nou en of ! En Roel natuurlijk en Pino. Twee bazenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop het! ik wil Mattie wel eens in het echt zien!
FM-radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Net nu ik morgen kan uitslapen en van plan was wat langer te gaan luisteren.
en vergeet het vrouwvolk niet! ik moet toch eens kunnen scoren!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou en of ! En Roel natuurlijk en Pino. Twee bazen.
Ik jou ook. Kijken of je echt 2 bij 2 bentquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop het! ik wil Mattie wel eens in het echt zien!
Ja, komen er veel dan ?! Cindie is aanwezig maar wie nog meer dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef 3rdRock het volgende:
RARARARARARA
[..]
en vergeet het vrouwvolk niet! ik moet toch eens kunnen scoren!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik jou ook. Kijken of je echt 2 bij 2 bent
Bij mij wordt er anders niet gescoordquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, komen er veel dan ?! Cindie is aanwezig maar wie nog meer dan?
Handig, er wordt gewoon verteld wat er komt. Kutstreamquote:
He, jammerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij wordt er anders niet gescoord
Niet? Naah roep dat niet te hard met Rock in de buurt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij mij wordt er anders niet gescoord
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Handig, er wordt gewoon verteld wat er komt. Kutstream
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier ook last van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
nee, Rock gaat achter een andere dame aan! geen idee of ze ook langskomt btw! jij mag Cindy wel hebben hoor Hans. i know you wanna!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? Naah roep dat niet te hard met Rock in de buurt.
staan volgende maand 2 straten verderop te spelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon bijna zeker op ons examenfeest![]()
![]()
HOE TOF IS DAT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Pino112 het volgende:
Komt gewoon bijna zeker op ons examenfeest![]()
![]()
Cindie is OK. Wil je haar naam noemen dan. Roelio toch niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Rock gaat achter een andere dame aan! geen idee of ze ook langskomt btw! jij mag Cindy wel hebben hoor Hans. i know you wanna!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |