Dat doen ze denk ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik vind dat de NOS de hele nacht moet uitzenden
die kneus zit er alleen voor z eigen ego.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Er gebeuren dingen die niet mogen gebeuren.
THANK YOU, CAPTAIN OBVIOUS.
Ik vind hem er niet uit zienquote:
Is dat een of andere staatsdienst, of een particulier bedrijf of zo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef -jos- het volgende:
RiverDryFilm Omar Robert Hamilton
Just got a call - three Central Security trucks seen driving towards Tahrir Square from Ahmed Orabi now. #jan25 #egypt
Hoezo> Uri heeft simpelweg gezegd dat dit niet kanquote:
ik snap je niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef shomila het volgende:
Andere journalisten niet geevacueerd dus gpdcairo liegt, geloof er niks van.
gpdcairo GPD Cairoquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik sta morgen om 4 uur op, dan peil ik de situatie even en dan maar even AJE aanzetten. Ik hoop op het beste maar ik ga uit van het slechtste. Slaap lekker.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ik sta morgen om 4 uur op, dan peil ik de situatie even en dan maar even AJE aanzetten. Ik hoop op het beste maar ik ga uit van het slechtste. Slaap lekker.
Hoe laat was dat ook al weer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef -jos- het volgende:
Mensen, er komen waarschijnlijk geen grote aanvallen meer, Mubarak is van taktiek veranderd vandaag! Tevens heeft Suleiman beloofd dat er geen nieuwe geweldsincidenten zullen voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |