Ze had ook die 3 kokers niet hoeven op te rapen tussen de koeien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:30 schreef gohan16 het volgende:
anna had 2 woorden niet hoeven te raden, zou 500 schelen. was zo onduidelijk allemaal.
Daar heb ik last van met Artquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:27 schreef Jane het volgende:
Hey, nu niet allemaal naar Pepijn switchen, he?
Dan moet ik weer iemand anders kiezen, wegens 'blijkbaar too obvious'.
Ja, daar zit ook wel wat in, ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar heb ik last van met Art. Maar ik blijf er bij zolang hij er in zit
. Ik vind het anders zo'n grote faal als je 5 afleveringen op één iemand zit en dan switcht en het uiteindelijk alsnog fout hebt. Dan liever met volle overgave op de verkeerde zitten.
Jan zat al een hele tijd op Art, maar nu in de laatste aflevering lijkt alsof hij op Soundos heeft gestemd. Maar hier zegt hij dat hij al vier afleveringen is wie de mol is. Kunnen we Art wegstrepen als Mol of heeft hij toch op Soundos gestemd?quote:Niets is wat het lijkt. En ik wist al vier afleveringen wie de Mol was! Pieter Jan zou gewoon op het vliegveld staan met de mededeling dat mijn rode scherm een neppert was, in het kader van een geheime opdracht.
Aangezien hij zelfs zo zeker was dat hij z'n jokers niet heeft ingezet, denk ik toch dat hij gestemd heeft op dezelfde mol als de keren daarvoor: Art dus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:35 schreef BobW het volgende:
Uit dagboek van Jan:
[..]
Jan zat al een hele tijd op Art, maar nu in de laatste aflevering lijkt alsof hij op Soundos heeft gestemd. Maar hier zegt hij dat hij al vier afleveringen is wie de mol is. Kunnen we Art wegstrepen als Mol of heeft hij toch op Soundos gestemd?
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Aangezien hij zelfs zo zeker was dat hij z'n jokers niet heeft ingezet, denk ik dat hij gestemd heeft op dezelfde mol als de keren daarvoor: Art dus.
Die namen op het eind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:21 schreef Jane het volgende:
Jans dagboek is trouwens wel grappig.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)oeken/afvaller5.aspx
Oh, sorry!quote:
Pieter-Jan pakte ze. Uit het spel dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jane het volgende:
Ik heb trouwens eigenlijk niet goed opgelet wat Jan met de jokers gedaan heeft. Heeft hij ze aan een van de anderen gegeven?
Ah, thanx!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:40 schreef BobW het volgende:
[..]
Pieter-Jan pakte ze. Uit het spel dus
Wel zelfspot die lijkt te suggereren dat dat dagboek pas na t uitzenden en lezen van forums is geschrevenquote:
Is dit echt? Afl 9: Patrick, soundos, Karin en art.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Dit is een theorie die ik vanmiddag las en daarin werd duidelijk dat Jan vanavond af zou vallen, wat dus klopt. Als we dit aanhouden zou het best zo kunnen zijn..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:46 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Is dit echt? Afl 9: Patrick, soundos, Karin en art.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |