Op zich was het niet een heel gek idee om Art de moeilijkste te laten doen, omdat 'ie Spaans spreekt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso wie kiest er nou "wind" als woord om op een foto te zetten. En dan na twee seconden "oh ja, dat was best een dom idee". Bomen die waaien? Op een foto?! Moet wel erg hard waaien wil je dat op een foto zien, nietwaar? En dan weer een abstract begrip als "harmonie".....
Precies, de aandacht op jezelf vestigen als niet-mol betekent niet dat je wilt voorkomen dat er geld in de pot komt, is hij wel mee bezig is mijn vermoedenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso wie kiest er nou "wind" als woord om op een foto te zetten. En dan na twee seconden "oh ja, dat was best een dom idee". Bomen die waaien? Op een foto?! Moet wel erg hard waaien wil je dat op een foto zien, nietwaar? En dan weer een abstract begrip als "harmonie".....
Zeer sterk bewijs iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Peekies het volgende:
Oh en dat bootje waarin ze voeren heette TURISTA
Anagram voor 'Art is ut'
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou er dan ook een hint zitten in de kentekens van die auto's?
LE 16619
LE 16664
Als je de overeenkomstige delen weglaat, houd je 19 en 64 over... samen weer 83!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
met letters wordt het:
LE AFFAI
LE AFFFE
bovenstebeste?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef sheotah het volgende:
En de Mol twittert:
[Joker] iets wat ingezet wordt om de kans op succes te vergroten. Helaas voor jou, bovenstebeste afvaller vier. Zie je in 11.
Ja en er dan lekker overheen lullen met oh help het water op het moment dat iemand er iets van zegt. Verdacht dat zeker maar maakt dat haar de mol? Ik weet niet zeker of ik zou zeggen of ik spaans sprak als er al 2 mensen in de groep waren die spaans spraken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
En Soundos kan ook ineens Spaans.Doet ze goed.
Hm. Ik had het idee dat er meer woorden waren om uit te kiezen dan dat er groepjes waren uiteindelijk. Maar geen idee of dat ook klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich was het niet een heel gek idee om Art de moeilijkste te laten doen, omdat 'ie Spaans spreekt.
Art is weer op 29 augustus geborenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Art zei ook nog eens 83.
Anna komt uit 1983.
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Puur vanwege dat Art zei '83 manieren' ga ik voor Art..
maar Art is te opzichtig, Patrick is te opzichtig, Karin is te dom en opzichtig bezig, Soundos doet niets, Anne haalt teveel geld binnen om een mol te zijn... Alleen Pepijn zou spannend zijn als mol.
gaat over de 11 theorie..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.
van wikipedia, over het Diana bordquote:Diana wordt gezien als de Romeinse godin van de jacht en is als zodanig het evenbeeld van de Griekse godin Artemis en de nog oudere Etruskische godin Artume. Zij is de dochter van Jupiter (Zeus) en Latona (Leto) (een titaan), zus van Athena en tweelingzus van Apollo. Ze is de jongste van alle Olympische goden. Haar favoriete wapens zijn pijl en boog. Ook wordt ze vaak afgebeeld met een hert, een dier dat haar zeer dierbaar is. Een belangrijke eigenschap van de godin is dat ze altijd maagd wil blijven, ze was de beschermster der kuisheid. Ze is de maagdelijke heerseres over de wouden en wilde dieren.
Ik zou het wel tof vinden want dan is het iemand die ik al vanaf het begin aanwees als mol ook daadwerkelijk een keerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Art als mol zou een anticlimax zijn.
Ja nogal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Art als mol zou een anticlimax zijn.
Art noemde in de uitzending het getal 83, check in de uitzending vanaf 17:10. Dan heeft Art het over 83 verschillende woorden voor regen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.
dit had ik tot vorig jaar, van het begin zat ik op John.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden want dan is het iemand die ik al vanaf het begin aanwees als mol ook daadwerkelijk een keer. Meestal zijn de mensen die ik verdenk winnaar of verliezer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |