Precies, de aandacht op jezelf vestigen als niet-mol betekent niet dat je wilt voorkomen dat er geld in de pot komt, is hij wel mee bezig is mijn vermoedenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
En sowieso wie kiest er nou "wind" als woord om op een foto te zetten. En dan na twee seconden "oh ja, dat was best een dom idee". Bomen die waaien? Op een foto?! Moet wel erg hard waaien wil je dat op een foto zien, nietwaar? En dan weer een abstract begrip als "harmonie".....
Zeer sterk bewijs iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Peekies het volgende:
Oh en dat bootje waarin ze voeren heette TURISTA
Anagram voor 'Art is ut'
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou er dan ook een hint zitten in de kentekens van die auto's?
LE 16619
LE 16664
Als je de overeenkomstige delen weglaat, houd je 19 en 64 over... samen weer 83!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef roos85 het volgende:
[..]
met letters wordt het:
LE AFFAI
LE AFFFE
bovenstebeste?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef sheotah het volgende:
En de Mol twittert:
[Joker] iets wat ingezet wordt om de kans op succes te vergroten. Helaas voor jou, bovenstebeste afvaller vier. Zie je in 11.
Ja en er dan lekker overheen lullen met oh help het water op het moment dat iemand er iets van zegt. Verdacht dat zeker maar maakt dat haar de mol? Ik weet niet zeker of ik zou zeggen of ik spaans sprak als er al 2 mensen in de groep waren die spaans spraken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
En Soundos kan ook ineens Spaans.Doet ze goed.
Hm. Ik had het idee dat er meer woorden waren om uit te kiezen dan dat er groepjes waren uiteindelijk. Maar geen idee of dat ook klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op zich was het niet een heel gek idee om Art de moeilijkste te laten doen, omdat 'ie Spaans spreekt.
Art is weer op 29 augustus geborenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Tegan het volgende:
Art zei ook nog eens 83.
Anna komt uit 1983.
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Puur vanwege dat Art zei '83 manieren' ga ik voor Art..
maar Art is te opzichtig, Patrick is te opzichtig, Karin is te dom en opzichtig bezig, Soundos doet niets, Anne haalt teveel geld binnen om een mol te zijn... Alleen Pepijn zou spannend zijn als mol.
gaat over de 11 theorie..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.
van wikipedia, over het Diana bordquote:Diana wordt gezien als de Romeinse godin van de jacht en is als zodanig het evenbeeld van de Griekse godin Artemis en de nog oudere Etruskische godin Artume. Zij is de dochter van Jupiter (Zeus) en Latona (Leto) (een titaan), zus van Athena en tweelingzus van Apollo. Ze is de jongste van alle Olympische goden. Haar favoriete wapens zijn pijl en boog. Ook wordt ze vaak afgebeeld met een hert, een dier dat haar zeer dierbaar is. Een belangrijke eigenschap van de godin is dat ze altijd maagd wil blijven, ze was de beschermster der kuisheid. Ze is de maagdelijke heerseres over de wouden en wilde dieren.
Ik zou het wel tof vinden want dan is het iemand die ik al vanaf het begin aanwees als mol ook daadwerkelijk een keerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Art als mol zou een anticlimax zijn.
Ja nogal.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Gramulanion het volgende:
Art als mol zou een anticlimax zijn.
Art noemde in de uitzending het getal 83, check in de uitzending vanaf 17:10. Dan heeft Art het over 83 verschillende woorden voor regen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat heeft 83 met Art te maken? De enige link die ik vind is met Anna.
dit had ik tot vorig jaar, van het begin zat ik op John.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het wel tof vinden want dan is het iemand die ik al vanaf het begin aanwees als mol ook daadwerkelijk een keer. Meestal zijn de mensen die ik verdenk winnaar of verliezer
.
Je weet dat Diana een populair snoepmerk in die regio is, he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
van wikipedia, over het Diana bord
En het feit dat ze die bus op het circuit vol in de andere bus kleunde...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:41 schreef Guanabana het volgende:
We moeten wel alle afleveringen meenemen hè! Ik merk dat het hier vaak alleen over de laatste aflevering gaat.
Maar vergeet bijvoorbeeld niet Karins rare gedoe in de bus (wieviel? Combien?) en haar erg domme foute antwoord daarna.
Niet dat ik hoop dat Karin de Mol is.
neequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Je weet dat Diana een populair snoepmerk in die regio is, he?
toen zat Soundos toch achter het stuur?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef Karstman het volgende:
[..]
En het feit dat ze die bus op het circuit vol in de andere bus kleunde...
Van de andere bus toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
toen zat Soundos toch achter het stuur?
dat vond ik ook wel raar..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja maar ik weet gewoon zeker dat er iets met die getallen is, er worden teveel getallen genoemd in alle afleveringen...
en als ik iets zou moeten zeggen over de regen, zou ik niet zeggen '83 verschillende woorden'.. dan neem je 10, 100, 200 weet ik het, maar niet zo'n specifiek getal..
Dat weet ik niet... Misschien is het zijn manier om aan te geven dat het er erg veel zijn. In zo'n geval zou ik misschien wel zeggen dat het 100 duzend verschillende woorden voor regen zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
en als ik iets zou moeten zeggen over de regen, zou ik niet zeggen '83 verschillende woorden'.. dan neem je 10, 100, 200 weet ik het, maar niet zo'n specifiek getal..
Ik zou 36 zeggen, er zijn volgens mij genoeg mensen die in zo'n situatie een specifiek getal noemen. De vraag is natuurlijk alleen of hier een bedoeling achter zit..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ja maar ik weet gewoon zeker dat er iets met die getallen is, er worden teveel getallen genoemd in alle afleveringen...
Ben ik de enige die dit niet zo'n rare uitspraak vind? Ik zou het (in al mijn onschuldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef Kidney_bean01 het volgende:
maar dit valt zo op door het programmaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit niet zo'n rare uitspraak vind? Ik zou het (in al mijn onschuld) ook kunnen zeggen.
Of maken wij het ervan dat het opvalt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar dit valt zo op door het programma
dat kan ook, je gaat overal wat achterzoekenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Of maken wij het ervan dat het opvalt.
Jan was er toch nog?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken nu Jan niet meer door het beeld wandelt![]()
Jaaaaa.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder aantrekkelijk om naar te kijken nu Jan niet meer door het beeld wandeltZat al te hopen dat ie zijn regenjackie uit zou trekken en met zijn witte shirt gewoon de elementen van de natuur zou gaan trotseren
![]()
Volgens mij bedoel je het woord 'toen'. Inge begon haar zinnen tijdens de test elke keer met dat woord. Toen = mol, in het Thais.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:01 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Zo begon een mol al elke keer met het woord 'en',
volgensmij is het ook een keer met 'en' gebeurd, later werd ook 'het +-teken' er toen bij gehaald... shit bij welke mol was dat ook al weer...quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je het woord 'toen'. Inge begon haar zinnen tijdens de test elke keer met dat woord. Toen = mol, in het Thais.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |