Ook dat paardengedoe, ik weet het niet hoor. Aan de andere kant hoeveel was daar nou mee te verdienen. In de autos heb ik haar een beetje gemist maar volgens mij was ze daar net zo fanatiek als de rest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken hadden
Ja, dat haat ik echt hèquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef Maartel het volgende:
Neui, volgende week wordt weer zo'n 'bieden om je scherm niet te zien, en uiteindelijk gaat iedereen door' spelletje.
ik weet het ook niet, het is maar een spinsel..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ook dat paardengedoe, ik weet het niet hoor. Aan de andere kant hoeveel was daar nou mee te verdienen. In de autos heb ik haar een beetje gemist maar volgens mij was ze daar net zo fanatiek als de rest.
Zo werkt FOK!, na 300 posts is een topic vol.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Paniohitus het volgende:
Waarom wordt er telkens een nieuw topic gestart, is technisch zo 2003 terwijl dat toch echt niet nodig meer is tegenwoordig op fora's toch?
En dat zou juist wel iets voor Art zijn inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
In principe zou het wel leuk zijn als de mol er gewoon een keer de tactiek heeft zo actief te mollen dat niemand ze verdenkt 'want het is zo opvallend'.
Het is veels te risicovol om langs te kant te gaan kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken hadden
klopt vast... maar dit is FOK!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef Paniohitus het volgende:
Waarom wordt er telkens een nieuw topic gestart, is technisch zo 2003 terwijl dat toch echt niet nodig meer is tegenwoordig op fora's toch?
Ja en het kost de pot een hoop geld, maar ja ook de omroep moet bezuinigen dus dan moet de pot kleinerquote:
Die moltweet.quote:Koeien (1200), paarden (6) en de Mol (1). Nu op Nederland 1!
Ohjee! De Mol is de Mol!!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die moltweet.
Tel alles eens op.
1+2+0+0+6+1+1=........11
of een tactiek om niet verdacht te worden..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Het is veels te risicovol om langs te kant te gaan kijken.
Rooijakkers?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die moltweet.
Tel alles eens op.
1+2+0+0+6+1+1=........11
en Alaaf, uit de kentekensquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:18 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Die moltweet.
Tel alles eens op.
1+2+0+0+6+1+1=........11
Artje jonguhquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wie was er ook weer 'made in ehv'?
Anna Drijver (Den Haag, 1 oktober)= 1/10 = 11quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
en Alaaf, uit de kentekens
11 = gekkengetal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |