quote:Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
Ik vind het wel heel makkelijk, dan is Art de mol en hadden we dat in aflevering 1 kunnen raden...quote:
Optiefen met die mutsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mens is die Karin toch...
en van uit de auto maar naar Pepijn roepen dat hij terug moeten komen...
Ja dat dacht ik ook al, kom met je luie reet uit die auto en ga ook in de regen staan, of houden mollen niet van water en willen ze liever vanuit een klein gaatje dingen roepen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]
wat een mens is die Karin toch...
en van uit de auto maar naar Pepijn roepen dat hij terug moeten komen...
Jan blijft in mijn hart. Anna is nu in the picture.quote:
Koeien en Anna opgejaagd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En Pepijn? Wat heeft hij nu concreet gedaan deze aflevering?
Ohja dat eerste noemde ik ja.quote:
Volledig mee eens. Als Mol had ze vast wel paardrijles gehad waardoor ze in ieder geval mee kan doen. Een opdracht waar de Mol niet meedoet is een gewoon laf van de Mol. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Dat zou inderdaad de meest luie mol-actie zijn. Gewoon niet meedoen, net als met de touwbrug-opdracht van vorige week. De mol wordt gekozen op geloofwaardigheid en sluwheid en stalen zenuwen, lijkt me sterk dat je dan een paar keer ervoor kiest om te mollen door gewoon niet mee te doen. Soundos valt wat mij betreft af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Klinkt wel heel logisch, niet meedoen is geen invloed en dat moet de mol toch niet willen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken haddenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef Karstman het volgende:
[..]
Klinkt wel heel logisch, niet meedoen is geen invloed en dat moet de mol toch niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |