abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92296755

De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

De kandidaten voeren deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.

De deelnemers

Anna Drijver
.
.
Actrice, model en schrijfster
.

Art Rooijakkers
.
TV-presentator
Twitter
.

Hanna Bervoets
.
Schrijfster en columniste
Twitter
.

Horace Cohen
.
Acteur en komiek
Twitter
.

Jan Kooijman
.
Acteur en danser
Twitter
.

Karin de Groot
.
Presentatrice en schrijfster
Twitter
.

Miryanna van Reeden
.
Actrice
.
.

Patrick Stoof
.
Acteur, regisseur en tekstschrijver
Twitter
.

Pepijn Gunneweg
.
Cabaretier en presentator
Twitter
.
.

Soundos El Ahmadi
.
Actrice, presentatrice en stand-up comedian
.
.
Afleveringen
http://player.omroep.nl/?aflid=11911109
http://player.omroep.nl/?aflid=11970324
http://player.omroep.nl/?aflid=12009045

Twitter van De Mol!

Wie is de Mol? is vanaf 6 januari 2011 elke donderdagavond om 20:30 uur te zien op Nederland 1. De herhaling is elke vrijdag om 16.30 uur op Nederland 2 te zien.

Doe ook mee met de FOK! WIDM Prono: WIDM Prono 2011!

De OP is hier te vinden.

---

Laatste posts
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik had een discussie op het werk. Ik denk dat Karin niet de mol kan zijn. Miryanna heeft bij de boekjes opdracht aangegeven dat ze Karin als mol had. Ik ga ervan uit dat je niet compleet switcht. Zeker aangezien Karin best verdacht was deze aflevering. Dat houdt dus in dat of iedereen op Karin zit en ze dus de mol is, maar Miryanna het langst over het invullen is, of karin is de mol niet toch?
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:56 schreef tdrone het volgende:
op wie zat horace voordat hij eruit ging ook alweer of is dat niet gezegd?
quote:
14s.gif Op maandag 31 januari 2011 10:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is nog steeds verantwoordelijk voor 33% van de pot. ¤3000,-!!! Erg Mol onwaardig.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:58:05 #2
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_92296763
Ik blijf bij Anna...
Art en Patrick zijn te opvallend... dat zou niet leuk zijn.
Ik weiger gewoon te geloven dat Soundos of Karin de mol is..(zou echt zoooooon anticlimax zijn :'( ) Daarnaast hebben ook zij té opvallende molacties... Soundos die nergens aan mee wil doen, Karin die opzettelijk dom doet en alles verpest.... :N

Resten Pepijn en Anna. Ze hebben een pact gesloten. Helemaal aan het begin vertelde PJ dat de mol samenwerking met iemand zou zoeken en dat je vanzelf benaderd zou worden door de mol... Anna en Pepijn hadden nu echt samen een tactiek en deelden informatie uit. Gezien de reacties van Anna steeds bij opdrachten en executies... Kan natuurlijk geacteerd zijn maar ze lijkt steeds zo onverrast. Alsof ze alles al weet.
Bij de foto opdracht zat ze in de perfecte positie om te mollen, ze zou bij wijze van zelfs duidelijke foto's verkeerd kunnen raden, zolang het maar onderbouwd zou zijn waarom zij er iets in zou zien. Ze had nu de mazzel dat art en soundos zo zaten te kloten, het kon niet anders dan dat ze een aantal fouten moest maken. Bij het plaatje van de jeugd gaf ze wel heel snel antwoord. Alsof ze bekend was met de woorden waaruit de rest kon kiezen en meteen door had dat jeugd gekozen was.

De actie om naar het geld te gaan samen met Pepijn was een goede mogelijkheid om Pepijn verdacht te krijgen en zichzelf wat naar de achtergrond te verschuiven. Terwijl zij ook terug had kunnen gaan naar de auto...

Ik kan alleen niet verklaren waarom ze 3 kokers had bij de koeienopdracht... vermoedde eerst dat de kokers niet mee zouden tellen omdat ze afgestapt was maar dat was niet het geval. Als ze niks gepakt zou hebben dan zou het ook niemand zijn opgevallen....
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_92296765
Ik wist even niets beters.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_92296794
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef Pino112 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit dus.
Ik vind het wel heel makkelijk, dan is Art de mol en hadden we dat in aflevering 1 kunnen raden...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_92296804
Hallo, wie is Anna? :)
Nieuw is niet altijd beter.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:58:59 #6
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92296820
Goede TT.
  FOK!fossiel donderdag 3 februari 2011 @ 21:59:01 #7
8443 cptmarco
it's captain...
pi_92296822
110203_8443_karin.jpg

wat een mens is die Karin toch... :D

en van uit de auto maar naar Pepijn roepen dat hij terug moeten komen... :')
  ESF Reporter donderdag 3 februari 2011 @ 21:59:23 #8
87554 Cee
Welluk?
pi_92296847
quote:
7s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wist even niets beters.
Je had Jan kunnen zeggen. O+
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 3 februari 2011 @ 21:59:28 #9
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92296854
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

Optiefen met die muts :').
pi_92296871
Nou, wat een directe TT. :D
pi_92296890
[/quote]
quote:
99s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef cptmarco het volgende:
[ afbeelding ]

Ja dat dacht ik ook al, kom met je luie reet uit die auto en ga ook in de regen staan, of houden mollen niet van water en willen ze liever vanuit een klein gaatje dingen roepen...
Whiskyplankje
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:00:12 #12
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_92296896
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Cee het volgende:

[..]

Je had Jan kunnen zeggen. O+
Jan blijft in mijn hart. Anna is nu in the picture.
pi_92296971
En Pepijn? Wat heeft hij nu concreet gedaan deze aflevering?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92296989
goeie TT
  ESF Reporter donderdag 3 februari 2011 @ 22:02:49 #15
87554 Cee
Welluk?
pi_92297064
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En Pepijn? Wat heeft hij nu concreet gedaan deze aflevering?
Koeien en Anna opgejaagd.
pi_92297112
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Cee het volgende:

[..]

Koeien en Anna opgejaagd.
Ohja dat eerste noemde ik ja.

Dat was echt een mongolenstreek. Nergens voor nodig.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:03:59 #17
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_92297154
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_92297274
quote:
3s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik geloof nooit dat Soundos de mol is. Een mol gaat geen spelletje uitzitten (waar de mol waarschijnlijk les in heeft gehad, tenminste, in de tijd van George zou dat gebeurd zijn), want dan kan je totaal geen invloed uitoefenen. Dus valt Soundos af.
Volledig mee eens. Als Mol had ze vast wel paardrijles gehad waardoor ze in ieder geval mee kan doen. Een opdracht waar de Mol niet meedoet is een gewoon laf van de Mol. Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:06:05 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92297298
Soundos was ook bang om op de paard te rijden. Ik denk Art de mol is.
  ESF Reporter donderdag 3 februari 2011 @ 22:07:06 #20
87554 Cee
Welluk?
pi_92297351
quote:
Dat zou inderdaad de meest luie mol-actie zijn. Gewoon niet meedoen, net als met de touwbrug-opdracht van vorige week. De mol wordt gekozen op geloofwaardigheid en sluwheid en stalen zenuwen, lijkt me sterk dat je dan een paar keer ervoor kiest om te mollen door gewoon niet mee te doen. Soundos valt wat mij betreft af. :)
  Moderator donderdag 3 februari 2011 @ 22:09:41 #21
42184 crew  DaMart
pi_92297515
O, er is weer een nieuwe molshoop!

Ik blijf toch echt op Art, al ligt er wat dik bovenop. Maar dat kan ook een tactiek zijn... zo opzichtig mollen dat mensen denken dat je de mol niet kan zijn :P.
  FOK!fossiel donderdag 3 februari 2011 @ 22:09:48 #22
8443 cptmarco
it's captain...
pi_92297531
quote:
Klinkt wel heel logisch, niet meedoen is geen invloed en dat moet de mol toch niet willen.
Whiskyplankje
pi_92297685
Meest frappante is toch wel het feit dat Karin er nog inzit.
pi_92297714
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef Karstman het volgende:

[..]

Klinkt wel heel logisch, niet meedoen is geen invloed en dat moet de mol toch niet willen.
het waren wel opdrachten die vanuit de andere kandidaten al een grote kans op mislukken hadden
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')