quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef _Fanta het volgende:
kijk, van dit soort muziek word ik nou vrolijk!
Dan word ik weer minder vrolijk..quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Afroman het volgende:
Ik word pas vrolijk als ik keiharde rammstein muziek hoor
leer us ook andere muziek te waarderenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Afroman het volgende:
daar word ik niet zo vrolijk van.. maar smaken verschillenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Afroman het volgende:
Rammsteinquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:55 schreef Afroman het volgende:
Geen hoi zeggen, mag nietquote:
Dat kan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daar word ik niet zo vrolijk van.. maar smaken verschillen
Ja, maar niet bij elke post, want anders word wurm boos.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen hoi zeggen, mag niet![]()
Alleen als je er iets over de ONZ - Radio achter zet
oh dus zo mag welquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen hoi zeggen, mag niet![]()
Alleen als je er iets over de ONZ - Radio achter zet
mooie muziek he.. psssssssss hoi backquote:
gadverdamme was da?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij elke post, want anders word wurm boos.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
Fijn.
Bedankt.
Je hebt me hele avond verkloot.
Ik wil wel met je dansen, maar ik heb geen iPhone. Ik heb een htc desire hdquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:54 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heb je Iphone?
Wil je met me dansen
Jeeejquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Weer lekker intunen op ONZ radio na een leuke film!
YO! Jou heb ik nodig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Monopoly het volgende:
Weer lekker intunen op ONZ radio na een leuke film!
Thank you for fucking up my eveningquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had hem al ingepland, maar Koelkast had hem nog niet aangepast geloof ik...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
YO! Jou heb ik nodig.
Doe jij zaterdag marathon of mogen Roburtt en ik t doen?
Graag gedaan liefjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Thank you for fucking up my evening
Oke, jammer, Roburtt en ik hadden wel zin om nachie door te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had hem al ingepland, maar Koelkast had hem nog niet aangepast geloof ik...
sorry, ik heb niet zo'n coole telefoon als jij, dus ik kan je niet helpenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom helpt niemand mij. Ik wil onzradio en wel nu
www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
http://www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef gewoonfaye het volgende:
¤(&@@?) , dan blijf ik ook niet pitte manquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke, jammer, Roburtt en ik hadden wel zin om nachie door te gaan.
Pittenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Roburtt het volgende:
[..]
¤(&@@?) , dan blijf ik ook niet pitte man
goh...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Monopoly het volgende:
Godverdomme, waarom kan ik niet fatsoenlijk een kamer vinden in Utrecht
Sorry, dat moest er even uit
jah regen en wind enzo, denk da ik morgen maar beetje in mn bed blijf ligge ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
Ik miste een stukje?
Ah bah. koud weer.
Ik heb morgen 2 proefwerken..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah regen en wind enzo, denk da ik morgen maar beetje in mn bed blijf ligge ofzo
ik kan dat niet.. eerst begrafenis.. daarna portfoliogesprek en smiddags metquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah regen en wind enzo, denk da ik morgen maar beetje in mn bed blijf ligge ofzo
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde dj
Koelkast, heb je m'n PM nog gezien??quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zit je bij de verkeerde dj
Kees - Stervende Hoeren kanker kachel!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Rockiejj het volgende:
Nog verzoekjes die ik straks ECHT moet draaien?
Milk & Sugar And Vaya Con Dios - Hey (Nah Ney Nah)quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Rockiejj het volgende:
Zomergevoelensquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Milk & Sugar And Vaya Con Dios - Hey (Nah Ney Nah)
THE MOOG - I Like Youquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Rockiejj het volgende:
Later stein!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef trolololo het volgende:
Ik ga jongens.
Bedankt voor dit heerlijke nummer, hawk
Stijn, doeiquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef trolololo het volgende:
Ik ga jongens.
Bedankt voor dit heerlijke nummer, hawk
Haha dankje Sharonquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Stijn, doei![]()
Je weet het he, alleen om de jas
Schatjequote:
Morgenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
BTW Knetter heeft Jess ook een account op Fok? Komt ze wel eens in onzin radio topik?
Danke mein freundquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef Snuf. het volgende:
Dag mensen i
Afroman gefeliciteerd met je eerste Lapo man! Dat er nog veel mogen volgen!!
BTW Knetter ik heb je jingles op een acceptabel geluidsnivo gekregen! Lama443 en zijn broertje hebben echt briljante jingles in gesproken maar die horen jullie morgen
Jaaaa. Beetje eng dat ik stukken mee kan zingen, terwijl ik 't iets van 15 jaar niet meer gehoord heb...quote:
Ja, is nog in behandelingquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast, heb je m'n PM nog gezien??
Same here.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jaaaa. Beetje eng dat ik stukken mee kan zingen, terwijl ik 't iets van 15 jaar niet meer gehoord heb...
Ik hoor je niet zingen andersquote:
Oke tofheid!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Morgen![]()
![]()
![]()
![]()
gaan we samen account aanmaken en morgenmiddag samen fokken
![]()
![]()
Ik heb mijn microfoon uitgezet, ik dacht dat jij gewoon live meezong.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik hoor je niet zingen anders
Vrees het moment om het terug te horen wel een beetjequote:
Met de iPad wel, dus ik denk met de iPod ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan ik eigenlijk alweer op mn ipod luisteren zonder dat ik daarvoor apps hoef te downloaden?
Ja iPod kan ook.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de iPad wel, dus ik denk met de iPod ook.
en tis nog wel zulken leuken tekst.. aaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik hoor het wel maar versta het gewoon niet
Kan je me vertellen hoe?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de iPad wel, dus ik denk met de iPod ook.
In ieder geval op de mijne!quote:
Ik klikte gewoon op het "luister live" knopje, en dan opende het in een nieuw tabblad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je me vertellen hoe?
Moet ik de ip weer in mn browser invoeren?
Oh je zat tegen jezelf te pratenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeps. vergeten tijdens tussenjingle mn microfoon aan te zetten voor de luisteraars
haha sukkeltjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oeps. vergeten tijdens tussenjingle mn microfoon aan te zetten voor de luisteraars
Ja iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte gewoon op het "luister live" knopje, en dan opende het in een nieuw tabblad.
Mja Myr op skype hoorde me welquote:
Oh, je hield wel een leuk praatje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
Haha ik weet niet of ik alles er al gelijk in doe hoor! Heb nog niet alles precies bewerkt enzulks en ga zo slapen want morgen vroeg op en gelijk uit school uitzending! Maar een paar ga ik er sowieso tussendoor gooienquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Vrees het moment om het terug te horen wel een beetje
Ik ga er ook van uit dat je niet alles kunt gebruiken... wat ik terug hoorde.. daar waren echt een paar faal dingen bij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha ik weet niet of ik alles er al gelijk in doe hoor! Heb nog niet alles precies bewerkt enzulks en ga zo slapen want morgen vroeg op en gelijk uit school uitzending! Maar een paar ga ik er sowieso tussendoor gooien
Oke ik heb de username eigenlijk nodig voor het bedanken aan het einde van de showquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ga er ook van uit dat je niet alles kunt gebruiken... wat ik terug hoorde.. daar waren echt een paar faal dingen bij...
maar hoor t morgen wel
jess is trouwens rietjesterreur
Nu weet je hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:35 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke ik heb de username eigenlijk nodig voor het bedanken aan het einde van de show
ze is weer moderator!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik klikte gewoon op het "luister live" knopje, en dan opende het in een nieuw tabblad.
dat gifje!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ze is weer moderator!
[ afbeelding ]
nee ik haat haarquote:
Niets mis meequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. Klaar voor de show, denk dat het veel muziek word, en weinig praten, ben kapot!
Nee toch?quote:
aaaaahw rock is moequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Zo.. Klaar voor de show, denk dat het veel muziek word, en weinig praten, ben kapot!
Overdag is hij een doodgewone FOK!ker..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee toch?
Denk 50 - 55 minuten muziek, 5 minuutjes praten.
Ja, en misschien gaat t ineens de andere kant op, want ben heel anders als ik draai
Oke.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Overdag is hij een doodgewone FOK!ker..
Maar 'snachts, dan trekt hij z'n onderbroek over zijn broek heen, zet een haarclip op zijn naadje en zet hij een headset op zijn hoofd.. en is hij; DJ ROCK!
Hahahahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oke.
Hier MOET ik een jingle van maken..!
Bovenstaande heb ik zojuist even zonder overleg besloten, ze doet het maar gewoon!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hahahaha
Sabinen wil hem wel inspreken! Maar dan wel met zo'n belgisch ''documentaire'' accent!
Geniaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maar 'snachts, dan trekt hij z'n onderbroek over zijn broek heen, zet een haarclip op zijn naadje en zet hij een headset op zijn hoofd.. en is hij; DJ ROCK!
Ja! Inderdaad! Daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hahahaha
Sabinen wil hem wel inspreken! Maar dan wel met zo'n belgisch ''documentaire'' accent!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True!.. die Dj Turn it up van Ke$ha is wel sexy!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja! Inderdaad! Daar dacht ik ook al aan.
En dan DJ Rock als:
DJ turn it up, dan alleen dat DJ (van Ke$ha)
En Rock, hoor je in genoeg nummers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
But the party don't stop till ROCK comes in!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
True!.. die Dj Turn it up van Ke$ha is wel sexy!
Wat dacht je van: '' But the party don't stop till * ROCK* walks in!
Moet je wel nog wat verzinnen voor die walks..
die ja!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
But the party don't stop till ROCK comes in!
'T is trouwens '' but the party don't start''quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
But the party don't stop till ROCK comes in!
hoelaat moet je swaggerboy snuf?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
Oh mijn boys Lama443 en broertje hebben epische jingles ingesproken voor mijn show morgen
Ik ga luisteren denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Snuf. het volgende:
Oh mijn boys Lama443 en broertje hebben epische jingles ingesproken voor mijn show morgen
Oja inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
'T is trouwens '' but the party don't start''... typo van mij! Excuus.. anders zou 't niet zo'n goed teken zijn dat de party stopt als jij binnen komt!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ga luisteren denk ikals ik het niet vergeet!
15:30 -> 17:00quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
hoelaat moet je swaggerboy snuf?
Ik vertel je bij voorbaat alvast dat ik dan luister voor de jingles!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
15:30 -> 17:00
Ik heb er zin in! Veel gitaarmuziek iig
Hihi het zijn echt parels hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vertel je bij voorbaat alvast dat ik dan luister voor de jingles!
Zo.. Zn uur is al bijna voorbij.quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Snuf. het volgende:
Wie is de DJ die zo vriendelijk hoi zei?
Kom net thuis, terug van taekwondo trainig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo.. Zn uur is al bijna voorbij.
Lag je steen lekker?
Dan zou ik het gelijk doorhebben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zeg metallica...om maar iets te zeggen
Ik kan het ook niet als het normale versies zijn.. ben drama met titels en artiestenquote:
Ga je vannacht luisteren?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:03 schreef Viro het volgende:
Ik heb niet veel mee gekregen van je show, maar het klonk goed
Ja zeker, misschien als ik de kans krijg misschien draaien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga je vannacht luisteren?
wat voor soort muziek?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja zeker, misschien als ik de kans krijg misschien draaien.
Cool is het een grote sleutel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
JAJAJA RADIO ONZIN!!!
DE DAG DAT IK DE SLEUTEL KREEG!!
Check het emmen ghetto topicquote:
Beetje wat van de top 40 en reggae.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat voor soort muziek?
Ja strakkiesquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Snuf. het volgende:
dj steen doe voor mij mijn eigen mix alsjeblieft ik ga zo slapen
?
Oeh dan hoop ik je te horen vannachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Beetje wat van de top 40 en reggae.
Volgende week draai ik een hele uur reggae
Heb geen mic op het moment, heb er 1 besteldquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh dan hoop ik je te horen vannachtpraat je ook?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb geen mic op het moment, heb er 1 besteld
Meld het ff wanneer je hem hebt en gaat draaien en praten.. wil dan wel van de partij zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb geen mic op het moment, heb er 1 besteld
DMquote:
Ik laat het weten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Meld het ff wanneer je hem hebt en gaat draaien en praten.. wil dan wel van de partij zijn
Gelukkig verbeterde je jezelf tot 2 maal toequote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb al een week geen DJ steen geluisterdIk kon alleen zondag luisteren en toen was het er helaas niet
Maar nu wel lekker in bed met DJ Steen
Edit: Oke dat klinkt heel fout
Edit: ik bedoel dat ik in bed lig en ik naar DJ steen luister
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb al een week geen DJ steen geluisterdIk kon alleen zondag luisteren en toen was het er helaas niet
Maar nu wel lekker in bed met DJ Steen
Edit: Oke dat klinkt heel fout
Edit: ik bedoel dat ik in bed lig en ik naar DJ steen luister
Jij ook toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij wilt met steen naar bed
![]()
geeft niet hoor.. mag je eerlijk over zijn
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Over smaak valt niet te twisten
lastig.. tussen het kippen melken, de varkens rapen en de koeien scheren door..... hmmmm morgennacht tien over 3?quote:
Ja de piek van ONZ Radio is geweestquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Dit topic duurt al een uur en 24 minuten en is nog niet vol
Verkocht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lastig.. tussen het kippen melken, de varkens rapen en de koeien scheren door..... hmmmm morgennacht tien over 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Maar nu ben ik er weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Dit topic duurt al een uur en 24 minuten en is nog niet vol
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:17 schreef Snuf. het volgende:
Topik gaat gruwelijk traag. Waar zijn die oude tijden dat ik 40 posts per minuut durfde te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |