30quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]hoe oud ben jij dan?
Ik ken iemand die beweert op z'n 8e LOTR in het Engels te hebben gelezen. Yeah right. Ik vind de vertaling op mijn 27e nog niet om doorheen te komen
.
Wow, in de jaren '80 dus al. Dan was je er wel vroeg bijquote:
ja we hadden een msx thuis en de zoon van onze oppas was een nerd en die heeft me toen allerlei (computer) dingen geleerdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wow, in de jaren '80 dus al. Dan was je er wel vroeg bij.
Ik weet nog dat ik in 1998 het internet op ging en vergeleken met nu was internet toen maar saai. Allemaal van die suffe met Frontpage gebouwde sites (ook ik had er eentje, over Bon Jovi) en veel dingen die ik zocht kon ik gewoon niet vinden. Tegenwoordig is dat wel anders
.
Met een lading stroop eroverheen? Zoooo om nom nom!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ow en ik zit zo'n zakje stroopwafelkoekkruimels weg te kanen![]()
.
Dussss:
O: bakje kwark met muesli
T: banaan
L: 2 bth: 1x kaas, 1x pindakaas
T: de kruimels dus
D: wrap met gerookte kip en avocado
T: ongetwijfeld een wijntje bij top gear
Nee, zonder. It's bad enough as it is. Gelukkig gister gefietst en morgen ook weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met een lading stroop eroverheen? Zoooo om nom nom!.
Ik blijf het een mooie vrouw vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ah ok! Dat kan
Ik heb Sinead gevonden met lang haar:
http://www.mojvideo.com/video-sinead-o-connor-no-man-s-woman-2000/f1580757edd4e67cb44a
Ze maakt zichzelf lelijk met kort haar.
En hoe komt dat? Volgens mij push jij je zelf veel te hard, álles moet perfect zijn. En dat kan nou eenmaal niet (hoe graag ik het zelf óók zou willenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, en uiteindelijk ben ik weer ziek/zwak/misselijk/onderweg en dan moet ik stoppen met sporten en dan is 't heel moeilijk om weer op gang te komen
en het '100% succesvol' sloeg niet op 't hardlopen, maar op 't afvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |