zoals ik al had gezegd: lenenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:02 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heb net even met m'n vader geregeld dat ik wel wat geld van hem kan lenen, dat scheelt.
quote:
I won't, heb het expres nog niet NU gekregen. Volgende week ofzo pas.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zoals ik al had gezegd: lenen
Maar goed gedaan, nu niet alles meteen verbrassen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
I won't, heb het expres nog niet NU gekregen. Volgende week ofzo pas.
Dit is niet oke.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:52 schreef FedExpress het volgende:
[..]
1. niet uitgaan, tenzij je ervoor kan zorgen dat iemand voor jou drankjes koopt
2. niet shoppen
Geen geld hebben is ook niet okee.quote:
preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Geen geld hebben is ook niet okee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:20 schreef FedExpress het volgende:
[..]
precies![]()
Ik ga vanavond uitIk ook, want fissa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En morgen ook, want fissa.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, want fissa.
Vanavond is er een feest hier in de stad van wat vrienden van me.quote:
zorg dat je niet in mekaar geslagen wordt hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ook, want fissa.
Ik ben nog nooit in elkaar geslagen. En dat gaat vanavond ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zorg dat je niet in mekaar geslagen wordt he
oke dat was wel gemeen
wel halfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in elkaar geslagen. En dat gaat vanavond ook niet gebeuren.
okee, leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vanavond is er een feest hier in de stad van wat vrienden van me.
Enn morgen feest van een goede vriend, daarna gaan we de stad in.
En jij, gewoon in Den Bosch?
Heul niet, ik viel gewoon op de grond omdat ik zo zat was stiekem. Eigenlijk was er helemaal geen Turk en heb ik dat maar verzonnen.quote:
Is daar wat te doen op vrijdag?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee, leuk!
Gewoon Den Bosch ja
je liegt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Heul niet, ik viel gewoon op de grond omdat ik zo zat was stiekem. Eigenlijk was er helemaal geen Turk en heb ik dat maar verzonnen.
Je hebt me door.quote:
daar kom ik straks wel achterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is daar wat te doen op vrijdag?
als je van een rustig avondje houdt is vrijdag heel chillquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Is daar wat te doen op vrijdag?
weet ikquote:
Okee ja geen idee. Ben nog nooit in DB op stap geweest hehe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je van een rustig avondje houdt is vrijdag heel chill
quote:[..]
weet ik
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
als je van een rustig avondje houdt is vrijdag heel chill
sorryquote:
nog nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik verveel me kapot.![]()
Jullie zijn zeker allemaal zuipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |