Met name de slechtste montage.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Misschien gokte hij en liet deze moldag voor wat het was.
Art is gewoon ZOO opvallend.. Dat kan toch geen mol zijn? Anders zou het de slechtste mol zijn van alle seizoenen..
Annaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef alors het volgende:
Neee, nu is er behalve Art weinig meer om te fappen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef alors het volgende:
ik ook, aangezien die naar huis isquote:
Annaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef alors het volgende:
Hey, wij hebben er ook maar éénquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:25 schreef alors het volgende:
of hij loogquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef June. het volgende:
Dus Soundos is het ook niet, daar ging Jan vol voor.
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef Karstman het volgende:
De hele rechterkant van de foto is weg... toeval?
In het begin was ie nog leuk fanatiek, maar nuquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin me echt met de minuut meer te irriteren aan Art
hoop van nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Pepijn ligt er volgende week uit, zie het al
Ik denk het niet, waarom zou het dat doen. Het is alleen voor de kijkers.quote:
Nu op Soundos ( al willen ze je dat laten denkenquote:
of hij doet opvallend om juist niet opvallend te zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Kooijemans eruit!Gladjanus.
Het is Patrick (hoewel hij wel goed bezig was bij de tweede opdracht) of Karin. Art is echt te opvallend dom aan het doen.
Karin heeft ook al veel geld binnengehaald toch? Dus die is het denk ik ook niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Het is Patrick (hoewel hij wel goed bezig was bij de tweede opdracht) of Karin. Art is echt te opvallend dom aan het doen.
De Milouska-methode, soort vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
of hij doet opvallend om juist niet opvallend te zijn
snap je het nog?
Karin zat ook al op Janquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef June. het volgende:
[..]
Ik denk het niet, waarom zou het dat doen. Het is alleen voor de kijkers.
Art zat vol op Jan, dus hij is nog steeds mijn mol
Onze gladjanus bij VI eruit, Ben benieuwd of Johan iets te vertellen heeftquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef marcodej het volgende:
Maar hoe kan je zo dom zijn en toch zo ver komen als je geen mol bent?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Karin heeft ook al veel geld binnengehaald toch? Dus die is het denk ik ook niet.
geluk?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Karstman het volgende:
[..]
Maar hoe kan je zo dom zijn en toch zo ver komen als je geen mol bent?
Yep. Ben er ook bang voor, zelfde met Karin overigens. Na vijf minuten al zeggen dat ze aan het eind paaltjes moeten overslaan.quote:
Mijn Mollenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Mijn winnaar is eruit en mijn theorie kan de prullenbak in.
Art vind ik nog steeds het verdachtst, maar ook Soundos en Karin begin ik te verdenken... Anna en Patrick zijn het voor mij echt niet, die doen te veel hun best. Pepijn is nog een twijfelgeval.
Soundos is toch ook zover gekomen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Karstman het volgende:
[..]
Of hij doet het opvallend, om opvallend voor de rest van de groep te zijn zodat ze hem gaan verdenken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef franklop het volgende:
[..]
of hij doet opvallend om juist niet opvallend te zijn
snap je het nog?
Je kunt ook heel dom spelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Karstman het volgende:
[..]
Soundos is het denk ik niet. Als mol wil je altijd meedoen en trek je jezelf niet terug omdat je bang bent. Dan heb je geen invloed.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef DaMart het volgende:
Mijn winnaar is eruit en mijn theorie kan de prullenbak in.
Art vind ik nog steeds het verdachtst, maar ook Soundos en Karin begin ik te verdenken... Anna en Patrick zijn het voor mij echt niet, die doen te veel hun best. Pepijn is nog een twijfelgeval.
Helaas wel ja. Dat kind voert echt geen flikker uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Soundos is toch ook zover gekomen?
Zou kunnen maar ik vind het wel heel veel geluk, met dat geluk wint ze het.. Patrick is nog steeds mijn nummer 1 mol maar Karin is een goeie tweede.quote:
Of hij doet opvallend, zodat de rest het opvalt dat hij zo opvallend doet, maar dan zo opvallend dat het opvallend zou zijn als hij de mol isquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of hij doet het opvallend, om opvallend voor de rest van de groep te zijn zodat ze hem gaan verdenken.
[..]
Je kunt ook heel dom spelen.
Voor de vrouwelijke kijker wordt Jan's exit een weekendje weg met vriendinnen om er overheen te komen.quote:
Hij had een Kim Pietersmoment... Patrick wilde bewust mollen, en Art vond dat wel best... alleen zette Patrick niet door.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik blijf voorlopig bij Art, juist vanwege dat gedoe van hem
kan ook een tactiek zijn, bij de opdrachten waar ze niet aan deelnam, waren sowieso al (haast) gedoemd te mislukkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Soundos is het denk ik niet. Als mol wil je altijd meedoen en trek je jezelf niet terug omdat je bang bent. Dan heb je geen invloed.
nee hoor, ik vind die Kooijemans niks aanquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor de vrouwelijke kijker wordt Jan's exit een weekendje weg met vriendinnen om er overheen te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |