Neuken.quote:
Ik trek wel wat anders,quote:
jij krijgt 8, wie is de volgende?quote:
Vaag, ik whatsapp je evenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zie jou niet in Whatsapp staan
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik trek wel wat anders, [ afbeelding ]
nummer 8 te koop!quote:
Okeequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vaag, ik whatsapp je even
kan dat op je pc?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan download je ! dan kan ik je whatsappen
Kan niet, mijn moeder heeft die telefoon ook en heb voor haar gezocht maar het kan (nog) nietquote:
Ja dat wel maar dat vond ik teveel gedoe dus heb ik het via mn mobiel gedownloadquote:
Mijn mobiel trekt dat nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat vond ik teveel gedoe dus heb ik het via mn mobiel gedownload
Nee het is alleen voor mobiele telefoons, maar wat jij bedoelt is dat je hem op je pc kan downloaden en op je telefoon kan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dat vond ik teveel gedoe dus heb ik het via mn mobiel gedownload
Baggerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kan niet, mijn moeder heeft die telefoon ook en heb voor haar gezocht maar het kan (nog) niet
Je staat niet in de lijstquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Neewhatsapp jij mij dan
Oopsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vreemdik ben nu aan het whatsappen met iemand
Je moet naar je lijst gaan en dan moet ik daar tussn staan want jij staat er niet bij mij om een of andere manierquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
er komt nodig .... Uit en dan druk ik op ja ?
Ja jij staat erbijquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je moet naar je lijst gaan en dan moet ik daar tussn staan want jij staat er niet bij mij om een of andere manier
weird je staat ook niet meer in mijn contactlijst DM je nummer eensquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat lukt niet, ik krijg alleen je nummer te zien
Wat voor?quote:
quote:
Biertje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:21 schreef NBT het volgende:
ik heb niet op de doos gekeken, er zat van alles op enzo.. ben niet zo helder meer
1tje maar.....quote:
Wat heb je gedaan?quote:
Dat ben ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb zin om stoned te worden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga er weer vandooren gooi mijn telefoon in de oplader tot straks anders tot morgen
Echt? jij zou meenemen weet je nogquote:
Doei OVquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:28 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga er weer vandooren gooi mijn telefoon in de oplader tot straks anders tot morgen
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Echt? jij zou meenemen weet je nog
[..]
Doei OV
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga dan alleen heel debiel doen
Ach neejoh!!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga dan alleen heel debiel doen
What!!??quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Onverlaatje het volgende:
Niet weggaan voordat je je live cam opnamen gepost hebt vanaf Tahrir square, terwijl je de thugs ontwijkt.
what the...?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Onverlaatje het volgende:
Niet weggaan voordat je je live cam opnamen gepost hebt vanaf Tahrir square, terwijl je de thugs ontwijkt.
Jij ging eerst, toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:32 schreef Onverlaatje het volgende:
Werken is nooit leukquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Mooi zo.Leuke dag gehad vandaag?
Ja ik heb in 2 dagen 3 boeken gelezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nog 1 verslag maken, 1 verbeteren en mijn verslagen voor dit jaar zitten erop
Medelijdenquote:
Goedzo knappe jongenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
Nog 1 verslag maken, 1 verbeteren en mijn verslagen voor dit jaar zitten erop
scholieren.net?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:37 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ja ik heb in 2 dagen 3 boeken gelezen.
Kan ook.quote:
Nee nogeeneens. Ik heb echt alle boeken zelf geschreven en alle verslagen komen van eigen hand (van internet pikken word gezien als fraude =/= 1 voor het examen Nederlands, dat ga ik niet riskeren)quote:
Doe de verwarming hoger, deken over je heen of een dik vest aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan ook.Ben er al een tijd neit meer op geweest.
Verdomme ik heb het zo koud dat ik er koude tepels van krijg.
Zelf geschreven?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:39 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Nee nogeeneens. Ik heb echt alle boeken zelf geschreven en alle verslagen komen van eigen hand (van internet pikken word gezien als fraude =/= 1 voor het examen Nederlands, dat ga ik niet riskeren)
Ik ga denk ik voor de deken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe de verwarming hoger, deken over je heen of een dik vest aan.
B: Samenvatting (200 woorden eigen text)quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zelf geschreven?
Ik mocht de samenvattingen wel van internet halen.
Ghehe, hoi.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Hey, 'OmdatAppel', nieuwe naam voor me
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Koen66 het volgende:
Hey, 'OmdatAppel', nieuwe naam voor me
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Alsof hun alle samenvattingen gaan controleren.
Naja. Dat dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Needat zeiden ze ook bij mij en ik heb gewoon een aftreksel van internet afgehaald
Al lang hier? (ik ben hier de laatste weken wat minder, vandaar)quote:
Bij mij op school doen ze dat automatisch ofzo, kijken hoeveel procent van je verslag rechtstreeks van internet komt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Nee, eigenlijk pas sinds vandaag, dus je hebt niets gemist wat dat betreft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al lang hier? (ik ben hier de laatste weken wat minder, vandaar)
dan welkom hier op GRTDquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk pas sinds vandaag, dus je hebt niets gemist wat dat betreft.
Ze hebben daarvoor een programma, en daarom vereisen ze dus ook dat we ze zowel op papier als digitaal inleveren. En ja dat programma is goed. Ik heb er zelfs nog gedeeltelijk aan meegewerkt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef Zeroku het volgende:
Dan is onze school heel ouderwetsquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:49 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Ze hebben daarvoor een programma, en daarom vereisen ze dus ook dat we ze zowel op papier als digitaal inleveren. En ja dat programma is goed. Ik heb er zelfs nog gedeeltelijk aan meegewerkt.
Ja, nu op de opleiding hebben ze dat ook. Plagiaat enzo levert je heel veel gezeik op. Maar op de middelbare school was dat nooit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Bij mij op school doen ze dat automatisch ofzo, kijken hoeveel procent van je verslag rechtstreeks van internet komt.
Ja, wat een onzin. Je verandert gewoon een beetje de zinsopbouw en er staat ook zo ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, nu op de opleiding hebben ze dat ook. Plagiaat enzo levert je heel veel gezeik op. Maar op de middelbare school was dat nooit.
Ja is ook zo. Maarja, bij ons kun je sowieso niet echt plagiaat plegen, betogen enzo zijn niet makkelijk op internet te vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, wat een onzin. Je verandert gewoon een beetje de zinsopbouw en er staat ook zo ongeveer hetzelfde.
Op naar de 40,000 dan maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik heb mijn 29999 post gemist
En ze vonden het wel gewoon goed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moest het in mijn eigen woorden zetten maar veranderde er geen fuck aan
Jij hebt dan vast van die ingewikkelde betogen enzo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Maarja, bij ons kun je sowieso niet echt plagiaat plegen, betogen enzo zijn niet makkelijk op internet te vinden.
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En ze vonden het wel gewoon goed?
Zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
ik mis de unieke posts ook altijd, zo was het nog in de 19000, zo was het 20500.....
Bij jou hooguit een week of 4/5quote:
mijn account bestaat dan ook al sinds 2005quote:
Nogalquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij hebt dan vast van die ingewikkelde betogen enzo.
Jij mag voor mij wel een betoog houdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nogal. En van actuele onderwerpen, dus daar is sowieso niet zoveel over te vinden.
Oja, dan is het wel logisch.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nogal. En van actuele onderwerpen, dus daar is sowieso niet zoveel over te vinden.
Ik ben nog best wel een newb dan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn account bestaat dan ook al sinds 2005
En het duurde tot 2010 voordat ik een beetje behoorlijk begon te posten
wow dat gaat snelquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, dan is het wel logisch.
[..]
Ik ben nog best wel een newb dan.
Vorige week had ik nog net 300 posts ofzo, dat dan weer wel.
zijn er ook zat met 100000+quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oja, dan is het wel logisch.
[..]
Ik ben nog best wel een newb dan.
Vorige week had ik nog net 300 posts ofzo, dat dan weer wel.
Nu pas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ha effe pauze. Overigens zie ik CC net op MSN verschijnen
Waaroverquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij mag voor mij wel een betoog houden
hmmm k heb nog maar weinig Fokkers op MSNquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ha effe pauze. Overigens zie ik CC net op MSN verschijnen
Jup. Oh en als ik naar de meet kom sleur ik mijn vriendin meequote:
29 man op de bijna 320.000 users. Valt wel meequote:
Ik maar liefst 1quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm k heb nog maar weinig Fokkers op MSN
Gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Jup. Oh en als ik naar de meet kom sleur ik mijn vriendin mee(Die is dat weekend hier)
Ik 32quote:
Ik heb 7 per dag ofzo, terwijl ik vandaag meer dan 200 heb gepost.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:09 schreef QuincydeKoster het volgende:
1566 (gemiddeld 3 per dag) Kut postcount
Ehm als het aan mij ligt wel hoor, NBT???quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
gaat die meet in April al zeker door?
Februari.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Koen66 het volgende:
gaat die meet in April al zeker door?
Omg, geen leven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
what the hell
aantal posts: 30107 (gemiddeld 164 per dag)
quote:
26 terwijl ik de laatste weken rond de 170 op een dag hebquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb 7 per dag ofzo, terwijl ik vandaag meer dan 200 heb gepost.
Voor mij zal dat ongeveer in augustus zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Die 100.000 zal bij mij ook niet meer lang duren ben ik bang.
Zoiets jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor mij zal dat ongeveer in augustus zijn.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik heb discalculatie hou hier mee op
Dat valt wel mee dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu
aantal posts: 114769 (gemiddeld 47 per dag)
Jij spemt om het spemmenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Die 100.000 zal bij mij ook niet meer lang duren ben ik bang.
oow is niet erg verder hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.![]()
Ik vond het even grappig klinken, na al die getallen.
Zo ben ikquote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oow is niet erg verder hoor
Hehe, thanksquote:
Jeweetquote:
Lekker zuurquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo even een lekkere granny smith appel oppeuzelen
Vandaag eindelijk weer eens Heinz tomato ketchup chips gegeten, kon m nooit meer vinden in de Ah maar de dirk heeft m welquote:
Nog nooit gehadquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Vandaag eindelijk weer eens Heinz tomato ketchup chips gegeten, kon m nooit meer vinden in de Ah maar de dirk heeft m wel
Ik volgde het niet, ik dacht dat je appel naar ketchup smaakte.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is lekker, smaakt naar een patatje Ketchup
Neequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik volgde het niet, ik dacht dat je appel naar ketchup smaakte.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat vindt Koen spannend
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ga je gemene dingen met haar doen?
zit ergens een un-friend optie verstoptquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef Zeroku het volgende:
Hoe flikker je mensen weg bij FaceBook?
Klinkt niet onaardigquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
is lekker, smaakt naar een patatje Ketchup
Waarquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zit ergens een un-friend optie verstopt
Edoch bedanktquote:
Nope.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
Om sommige DM's die ik krijg moet ik stiekem lachen![]()
(mag je dm's posten zonder ban?)
Als je de username er niet bij zet wel toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
Om sommige DM's die ik krijg moet ik stiekem lachen![]()
(mag je dm's posten zonder ban?)
Stuquote:
Bosquote:
Tdrone, wat kom je enthousiast overquote:
Oh, jammerquote:
Koenquote:
Ik weet het niet, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Als je de username er niet bij zet wel toch?
ik wil het graag formeel houdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tdrone, wat kom je enthousiast over![]()
Farmville, heb tig uitnodigingen maar nooit iets mee gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Zeroku het volgende:
Fuck zeg. Al die panische huisvrouwen in mijn vriendenlijst voor FarmVille.
Ik wel heel even. Net als CityVille. Maar nu niet meer, dus kunnen ze allemaal wegquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Farmville, heb tig uitnodigingen maar nooit iets mee gedaan
Ah oke, aangenaam u hier weer te zien dan.quote:
Owhquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
DM is prive dus het lijkt me niet dat je dat mag posten
Same.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Farmville, heb tig uitnodigingen maar nooit iets mee gedaan
Huidtips?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, aangenaam u hier weer te zien dan.
[..]
Owh
Dan zeg ik wel wat erin stond
User (man) vroeg om huidtips![]()
Ik heb niet graag dat je zo over medeposters praat. De rest kan er ook niks aan doen dat ze zo zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Waarom?
we zitten hier toch met idioten
Jaquote:
Omdat mijn huid gaaf & clean is ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor een lekker zacht huidje
wat heb je gezegdquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah oke, aangenaam u hier weer te zien dan.
[..]
Owh
Dan zeg ik wel wat erin stond
User (man) vroeg om huidtips![]()
WElk boek dat van gisteren, of waar ik vandaag in ben begonnen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Stu![]()
[..]
BosWas je boek nog leuk ?
[..]
Tdrone, wat kom je enthousiast over![]()
[..]
Oh, jammer![]()
[..]
Koen![]()
[..]
Ik weet het niet, daarom vroeg ik het
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat mijn huid gaaf & clean is ofzo![]()
Die vent weet niet dat dat door mijn bar slechte cam komt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef tdrone het volgende:
[..]
Ik heb niet graag dat je zo over medeposters praat. De rest kan er ook niks aan doen dat ze zo zijn.
Lieverdjequote:
Nog niks, ik zit me af te vragen of het serieus isquote:
Boek van vandaagquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welk boek dat van gisteren, of waar ik vandaag in ben begonnen?
Oh geweldig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Omdat mijn huid gaaf & clean is ofzo![]()
Die vent weet niet dat dat door mijn bar slechte cam komt
Zeg ik gebruik dagelijks clearasil ofzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog niks, ik zit me af te vragen of het serieus is![]()
[..]
Boek van vandaag
Idd, daarom wilde ik m ook posten hierquote:
Oeh, hartje van Michhasquote:
Maar clearasil is kut, dat vind ik zielig voor m.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zeg ik gebruik dagelijks clearasil ofzo
Koenquote:
Goed goed, heb weekend dus ben eindelijk wat kalmerquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe is het michhasje ??
Ja is wel okee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nog niks, ik zit me af te vragen of het serieus is![]()
[..]
Boek van vandaag
quote:
Dat gevoel is volledig wederzijds vrind.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef tdrone het volgende:
[..]
Hallo beste kerel, het is me een waar genoegen u hier te zien.
Mooizo, ja gaat weer wat beter, minder depri enzo,quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Koen
How are you?
[..]
Goed goed, heb weekend dus ben eindelijk wat kalmer
Met jou?
Elke dag scrubben met schuurpapier?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar clearasil is kut, dat vind ik zielig voor m.
Welterusten Bosquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja is wel okee.
Morgen in verder.
Maar voor nu ga ik zo slapen,
voel me wel iets rustiger nu (zal wel door de noodmedicatie komen) Maar toch lijkt het me slim om op bed te gaan liggen.
Ben je depri dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mooizo, ja gaat weer wat beter, minder depri enzo,fijn dat je nu weekend hebt
Jij morgen nog school?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mooizo, ja gaat weer wat beter, minder depri enzo,fijn dat je nu weekend hebt
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Elke dag scrubben met schuurpapier?
Ohh, dus die mindering in de medicatie is weer opgeheven dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja is wel okee.
Morgen in verder.
Maar voor nu ga ik zo slapen,
voel me wel iets rustiger nu (zal wel door de noodmedicatie komen) Maar toch lijkt het me slim om op bed te gaan liggen.
Tja, als ik echt ga postten wat ik allemaal voor mn huid doe, schrikt iequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Elke dag scrubben met schuurpapier?
Stuquote:
Ik mag ook niet klagenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het gaat aardig, mag niet klagen
Met jou ook?
Foto's bijwerken ofzoiets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoe add je foto's in FB?
Ik ben echt zo slecht daarin.
Links boveninquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoe add je foto's in FB?
Zeroquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Zeroku het volgende:
Hoe add je foto's in FB?
Even bikkelenquote:
Nee, ik heb al bijna een half jaar medicatie om in te nemen als het even niet gaat. Achtte het net wel noodzakelijk om het in te nemen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohh, dus die mindering in de medicatie is weer opgeheven dan?
Slaap lekker![]()
[..]
Tja, als ik echt ga postten wat ik allemaal voor mn huid doe, schrikt ie
quote:
Hmm. Ik heb de Engelse hequote:
Ohh oke op die manierquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb al bijna een half jaar medicatie om in te nemen als het even niet gaat. Achtte het net wel noodzakelijk om het in te nemen..
Dank je
Het is wel vaker druk en gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Michhas het volgende:
Het is sinds lange tijd weer druk en gezellig hier![]()
hmmm ik hoop er een relaxed dagje van te maken, misschien tijd voor Fok zelfsquote:
Prima prima cheers! Hoe is het met jouquote:
Ik ga morgen auto ophalenquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik hoop er een relaxed dagje van te maken, misschien tijd voor Fok zelfs
Jeeejquote:
Ik ben ook altijd druk en gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is wel vaker druk en gezellig
Zijn gangetjequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Prima prima cheers! Hoe is het met jou
Vind je FOK! niet relaxed?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik hoop er een relaxed dagje van te maken, misschien tijd voor Fok zelfs
Druk en gezelligquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd druk en gezellig
uhu reuze lolquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:56 schreef Michhas het volgende:
Het is sinds lange tijd weer druk en gezellig hier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |