Conjo! Gefeliciteerd nog, was vergeten je te replyen maar had een supermooi feestje, dus volgende keer beter.quote:
Ja, vet man. Half Singles aan de X.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Conjo! Gefeliciteerd nog, was vergeten je te replyen maar had een supermooi feestje, dus volgende keer beter.
Hoe was het nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, vet man. Half Singles aan de X.
Ah mooi man. Wanneer staat je volgende feestje gepland?Haha mooie feestjes..wilde naar Trance! Energy, maar heb dan wat anders. Ga het denk ik rustiger aan doen in februari, eerstvolgend 'grote' feest wordt dan Awake, 12 maart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik heb het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha mooie feestjes..wilde naar Trance! Energy, maar heb dan wat anders. Ga het denk ik rustiger aan doen in februari, eerstvolgend 'grote' feest wordt dan Awake, 12 maart.
Maagd Maria?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik heb het goed voor elkaarEn mijn verjaardagscadeau begon met een M
Awake = Awakenings? Met KoninginneNach en Dag ben ik sowieso (naar de kika) in Utrecht/Den Haag en Amsterdam.
Nee, maagden zijn niks voor mij. Maar op de hippiebank met missbehaving, knuffelmeisje en blokjes kaas, dat beviel me wel...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Maagd Maria?![]()
Haha, ja dat klopt..lekker kort.
Ow ik weet niet waar ik nu weer beland..zal vast Utrecht of Amsterdam zijn. Lekker aan de cola en ijsjes.
Haha, lekker dan!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, maagden zijn niks voor mij. Maar op de hippiebank met missbehaving, knuffelmeisje en blokjes kaas, dat beviel me wel...
Heb veel goed over gehoord.
Moeten we maar meeten. Ik wil wel een ijsje met je snoepen.
Ik heb nog raketjes liggen van mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:12 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, lekker dan!![]()
Ja, lijkt me lachen. Mag je best een ijsje meesnoepen.
Zou er nu ook een willen... knetter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb nog raketjes liggen van mijn verjaardag!
Ga er NU eentje nemen...
Hehe mooi. Lekker he?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:38 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zou er nu ook een willen... knetter.![]()
En zomers zijn het ook nog eens watermeloenen... en andere meloenen
Haha, zeker, vooral savonds tijdens het 24 kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe mooi. Lekker he?
Ja!
Moet eigenlijk allang slapen, want morgen werken aan mijn Colombiavoorstel....
Precies dat! WTF, we zijn jong.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, zeker, vooral savonds tijdens het 24 kijken.![]()
Ja, ik eigenlijk ook, maar nacht-Bou wil chillen en heeft schijt aan ochtend:Bou die moet studeren en werken.![]()
Waar gaat je voorstel over?
Haha top!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies dat! WTF, we zijn jong.
Over mijn eigen nieuwe baan, hopelijk in Bogota. Volgend jaar verjaardagsfeestje bij mij.
Anders voel ik me helemaal zo nutteloos.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 06:52 schreef stbabylon het volgende:
Mensen begroeten in de morgen op Singles is zo mainstream.
Geen idee, misschien word je wel gestuurd door een poltergeistquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:37 schreef DustPuppy het volgende:
Morguh.
Ik zie net dat er een paranormaalbeurs in DB is dit weekend. Is het raar dat ik de neiging heb daar naar toe te gaan en mensen uit te lachen?
Zou hij zijn hoofd dan ook zo kunnen ronddraaien?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen idee, misschien word je wel gestuurd door een poltergeist
Dat zou wel makkelijk zijn. Ziet hij veel meer om uit te lachenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou hij zijn hoofd dan ook zo kunnen ronddraaien?
Klote geslapen. En ja die lag naast me in bed.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou wel makkelijk zijn. Ziet hij veel meer om uit te lachen
Lekker geslapen? Man naast je in bed vanmorgen?
Succesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:01 schreef Tally het volgende:
Op naar de verloskundige
En misschien mag ik dan (ondanks dat het nog geen bezoekuur is) even langs Oma!
Weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:19 schreef El_Matador het volgende:
Aapjes
Veuls te vroeg
Maar nog 1 dagje en dan weeeeekend!
Er was om 4 uur vannacht heus nog geen zonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 03:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh, tijd om op te staan, het zonnetje is al op!![]()
De zon is er ALTIJD!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was om 4 uur vannacht heus nog geen zon
quote:
ldg: neem je ook n indoor tipiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja maar om 4 uur vannacht scheen hij nog niet boven uhm rotterdam woont JK toch he?
Hihi ik ga straks verf kopen voor mn aubergine muur
Is ldg bij jou?quote:
Wel in mijn hoofd!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ja maar om 4 uur vannacht scheen hij nog niet boven uhm rotterdam woont JK toch he?
sterker nog gasol is niet eens in zn eigen huisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is ldg bij jou?
Ik ga wel mettertijd een minitipi neerzetten ja, gewoon omdat het kan
Ja maar jouw hoofdquote:
Nieuw singles stel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:36 schreef Gasol het volgende:
[..]
sterker nog gasol is niet eens in zn eigen huisalleen ik
je moet zon uitklaptipi nemen, net als in dat filmpje
al dat huizenhunten heeft gezorgd dat je n beetje achter loopt qua toffe roddelsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuw singles stel?
Ja die zijn wel gaaf, kon je jaren terug overal vinden, zal nu zoeken worden
Wat leuk johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:42 schreef Gasol het volgende:
[..]
al dat huizenhunten heeft gezorgd dat je n beetje achter loopt qua toffe roddelswe zijn nu ehm precies drie weken samen vandaag
eneehm ik zou naar de lokale panfluitindiaan gaan ofzoheeft vast wel n coole tipi voor je
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat leuk joh![]()
Feli
En ik heb geen haast met de tipi hoor
Normaal wel dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:45 schreef Gasol het volgende:
[..]thnx
en weet ik, maar het is nog vroegrocketscience kraam ik niet uit als ik net wakker ben
Geen aubergine?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |