Ik ben lui, heb je een linkje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
IK schaam toch wel erg voor mijn nieuwgierigheid, ik snapte niet waarom LK wel naar de plus kon omdat benchsloper er niet meer zou komen.
Dus naar Ouders gewipt en het antwoord gevonden erg he
Maar zulke dingen zijn ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, ik vind dat juist wél geweldig, maar nu voor ons niet
maar door omstandigheden geen foto's van ouders en dus ook niet van verloren huislieffies, weet echt niet waarom, kan er niet zo goed tegen denk ik. maar pepper, mijn voruige hondje 9van mijn ouders maar dus 3 jaar bij ons, liep altijd met een stokje in haar bekkie, kan 100 verhalen vertellen over Pepper en haar stokje. Dat stokje ligt op mijn nachtkastje, dát was Pepper meer heb ik niet nodig om haar vóór me te zien, ze was mijn alles en toen kwam Lot, en dat is ook ons álles, Dat stokje is heilig, dat stokje zegt meer dan 10.000 foto's voor ons..
Ah, ik zie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 742
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Kom je thuis, heeft de arme beer alles onder gespetterpoept
woepsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Kom je thuis, heeft de arme beer alles onder gespetterpoept
Verbaasd zijn dat wekelijks boodschappen doen goedkoper is dan elke dag de winkel inrennen, daar sta ik dan weer van te kijken. Of eigenlijk ook weer niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
En als je geen geld hebt doe je boodschappen bij plus.
Die logica ontgaat mij een beetje. Al moet ik zeggen sinds de verhuizing en vooral sinds de zwangerschap doen wij ook veel vaker boodschappen met de auto. Terwijl ik anders gewoon naar de winkel fietste.
En indaha zegt dat je haar nu niet meer tegenkomt omdat zij nu de boodschappen thuis laat bezorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Indaha, ik volg het even niet zo vrees ik![]()
De enige reden waarom ik niet meer bij de plus kom is 1) omdat ik er toch al niet kwam sinds mijn pap er niet meer in de buurt woont,
2) omdat ik haar er tegen zou kunnen komen en dat wil ik niet, redenen mogen bekend zijn en zoniet dat wil ik ze wel toelichten
Goeiekoperder en dan heeft haar arme man het minder zwaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
kom op het goede moment binnen zie ik
Thuisbezorgen?
Thuis laten bezorgen???????? krijg de pieper, de plus is nog geen kilometer van haar huis, en dan zeg ik het grof gemeten. tjezes, ze wordt steeds luier (en heb ik die trien ook nog rondgereden toen ik er nog in traptequote:
Jaaaaa mijn Mr begint al schuin te kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeiekoperder en dan heeft haar arme man het minder zwaar.![]()
Ben je nog in de sneeuw?
jij kan ook niet gemist worden hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
klopt maar zit even te internetten
K&W bekijken en hier ff kleppen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
jij kan ook niet gemist worden hoor
Ja maar al laat jij het bezorgen, je loopt toch ook niet te bedelen voor alles wat los en vast zit?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil mij weleens zien als ik zo'n dikke buik heb. Maar tot die tijd doen we de boodschappen of ik alleen als ik er langs kom.
Ik wil wel iemand voor je meppen hoor, zeg het maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jawelll heb al dagen mijn mail niet geopend en er is nog niemand dood
Oh overigens ik heb d'r in K&W
Vertel mij wat, en ik ken haar in het echt, en die lulhannes ook. De MW heeft er ook geen hoge pet van op (durp hè, daar hoor je nog wel eens watquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar al laat jij het bezorgen, je loopt toch ook niet te bedelen voor alles wat los en vast zit?
En die vent van dr ook, jezusmina
quote:
Yups, sinds gisteren gaat het eindelijk elke dag beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne oh-oh gaat het beter met de rug/heup?
Ja maar mop, al liet je elke dag bezorgen, jij kan je dat dan gewoon permitteren, dat bedoel ik dr meequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben volgens de vk zelfs 2 dagen langer zwanger. Woehoe morgen dan al 21 wk.
Voor mezelf hou ik maar gewoon de 19e aan.
@oh-oh nee ik bedel niet en ik heb vent die best boodschappen wil doen maar dan ga ik wel mee. Anders komt lang niet alles van het lijstje thuis en hij is altijd duurder uit.
Nee joh, die vinden het geweldig op kantoor, en Karel is echt blij als we weer opgerot zijn, Kees heeft het dekbed ook liever voor zich alleenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Die zijn straks stikchagrijnig als ze weer mee moeten
Die mormels van ons zijn nu ook zo verwend. En kijken mij echt verwijtend aan als ik wegga.
Eerst alles op de rit krijgen.... daarna "even " daar doorheen , gelijk maar alles van de afgelopen eeuwen meenemen en dan ben ik écht klaar voor een nieuwe start!quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Niet emoties wegstoppen tante betje, knal ze eruit, je hebt o.a. mijn nummer, gil maar , mag ook letterlijk., dat gillen dan
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
En de honden liggen al de hele week zo bij me op de bank![]()
[ afbeelding ]
En onder de deken ligt dan nog dit duo![]()
[ afbeelding ]
Vind ik , als niet-kindhebbende, altijd zo bijzonder, hoe weet iemand nou op de dág nauwkeurig hoelang de zwangerschap al duurt, volgens mij heeft een zaadje geen kalenderte (hoi pap en mam, jullie hebben me vandaag geschapen, ben nu 3 dagen in mamma's buik.....Ik vind het allemaal zó prachtig en ben he-le-maal niet jaloers of zo hoor...... echt nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben volgens de vk zelfs 2 dagen langer zwanger. Woehoe morgen dan al 21 wk.
Voor mezelf hou ik maar gewoon de 19e aan.
@oh-oh nee ik bedel niet en ik heb vent die best boodschappen wil doen maar dan ga ik wel mee. Anders komt lang niet alles van het lijstje thuis en hij is altijd duurder uit.
Maar als je je boodschappen zou laten bezorgen deed je dat alleen als je daar gewoon geld voor had en niet om de meest debiele dingen zelfs bij vreemden liep te bietsen, je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben niet rijk hoor.
Maar gelukkig wel een financiele buffer. En werken doe ik voorlopig jammer genoeg ook niet. En daar voel ik mij al schuldig genoeg over.
Jij bent hardstikke rijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben niet rijk hoor.
Maar gelukkig wel een financiele buffer. En werken doe ik voorlopig jammer genoeg ook niet. En daar voel ik mij al schuldig genoeg over.
Nou dan is die ander schatrijk, die heb dr driequote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Jij bent hardstikke rijkwant jij krijgt een babytje, tutmutske
nr 1 woont ergens anders.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dan is die ander schatrijk, die heb dr drie
Dan is ze nog rijker want die kost dr niksquote:
Oh-Oh, ik snap jou als geen ander.........quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar als je je boodschappen zou laten bezorgen deed je dat alleen als je daar gewoon geld voor had en niet om de meest debiele dingen zelfs bij vreemden liep te bietsen, je snapt toch wel wat ik bedoel?
aaaah dn diequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen???????? krijg de pieper, de plus is nog geen kilometer van haar huis, en dan zeg ik het grof gemeten. tjezes, ze wordt steeds luier (en heb ik die trien ook nog rondgereden toen ik er nog in trapte) want toen wat het te glad met haar dikke buike en toen moest jan zijn Sinterklaas missen en toen....en ik maar rijden met die muts
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:19 schreef oh-oh het volgende:
En het was natuurlijk Chico zn dag vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, hier ligt Hare Harige Hoogheid ook al ontzettend overdreven te grommen met een speeltje voor mijn voeten, dus moet me ook even op de vloer gaan liggen aanstellen voor en met Mijn Madam Meut Muts en haar zooi pluche vriendjes, kalfspezen en nog een boel zooiquote:
en dát is zonder twijffel 100% zekerquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons huis is momenteel ook niet het opgeruimdst en het schoonst hoor.
Maar ons kindje gaat heel veel liefde krijgen.
Christan kwam precies op de uitgerekende dagquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vind ik , als niet-kindhebbende, altijd zo bijzonder, hoe weet iemand nou op de dág nauwkeurig hoelang de zwangerschap al duurt, volgens mij heeft een zaadje geen kalenderte (hoi pap en mam, jullie hebben me vandaag geschapen, ben nu 3 dagen in mamma's buik.....Ik vind het allemaal zó prachtig en ben he-le-maal niet jaloers of zo hoor...... echt niet![]()
Maar ik geniet wel vól met je mee, al ben je nog zo ziek, klote maar toch, straks heb je een wonder in je armen
Huis poetsen zijn wij ook niet zo goed inquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ons huis is momenteel ook niet het opgeruimdst en het schoonst hoor.
Maar ons kindje gaat heel veel liefde krijgen.
LK jij bent gewoon een goed mensquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen???????? krijg de pieper, de plus is nog geen kilometer van haar huis, en dan zeg ik het grof gemeten. tjezes, ze wordt steeds luier (en heb ik die trien ook nog rondgereden toen ik er nog in trapte) want toen wat het te glad met haar dikke buike en toen moest jan zijn Sinterklaas missen en toen....en ik maar rijden met die muts
Zit in dezelfde situatie en ben het er helemaal mee eens,quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, ik weet er de ballen van, heb wel een paar keer een 'propje' ooit gehad, nooiut officieel zwanger geweest maar hoor wel vaker dat moeders precies weten wanneer het 'raak' is. vind dat een mooie gedachte en geloof er ook echt in. Fijn dat ik alle wonderen (al zijn we er allemaal zo gekomen maar dan nog) soms van dichtbij mag meemaken, overbuurvrouw zwanger, ik geniet zo mee (van een afstand, al koop ik me lens aan babyspul)
Die voetjesen vooral die plooitjes in die nekkiesl Ben gék op babies
![]()
(als ze maar zo leuk bléven)
Ik poets me de sokken maar geniet als lot met lompe natte poten de hele handel weer verziektquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Huis poetsen zijn wij ook niet zo goed inOpruimen is niet onze sterkste kant zeg maar
Non, hier ook pizza, een salami en een met ham en een heeeeeeele zooi uienquote:
Dat geloof ik gelijk , ik heb allleen hier op het forum al genoeg dingen van haar gelezen om te weten wat voor type het is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Indana, mijn paps woonde ook in P., na 8 jaar intensieve mzorg mijnerzijds helaas niet meer daar. heel lang verhaal maar hier niet ter zake doend maar woon zelf in dat dorp er pal naast en door een hoop ellende heeft dorp P een nare smaak in mijn mond, en nu al helemaal.
en echt, ik wil echt niet stoken, eerlijk niet maar ik hoor en weet nu helaas méér dan ik wil weten over haar, vooral daar ik veel mensen in zorgfuncties ken en die mij ook kennen...... get the picture, in het dorp, in de super en, nou ja,,, en das niet veel hoopvols, en ik dat dorp is ze ook al bekend in niet bijster goede zin.
Arme menneke en arme baby, heb er een hard hoofd in,
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik poets me de sokken maar geniet als lot met lompe natte poten de hele handel weer verziekt![]()
tja, da's ons kind bij gebrek aan het echte werk(maar 1 hond heeft wél 4 poten hoor, en een kind slechts twee, dat scheelt toch echt de helft aan dweilwerk
![]()
![]()
)
moet hier zelf om lachen, sorry hoor, lig even gestrekt
Hoezo dat?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Hmmm nu word het ook weer moeilijker voor mij met keuzes grrrr
keuze in de smaak pizzasquote:
lekker ! hier met kip, paprika, ricola, ui en nog wat zooiquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Non, hier ook pizza, een salami en een met ham en een heeeeeeele zooi uien
quote:
Mjammiequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
lekker ! hier met kip, paprika, ricola, ui en nog wat zooi
A dat liedje hoor ik elke avond want ik ga meestal rond 11 uur naar bed en dan zet ik de radio aan voor het Oog op morgen (want ik val gelijk in slaap bij dat gewauwelquote:
He gets.. Dat kan er ook nog wel bij...quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Wil en zou op vakantie bij rewimo is ook nog steeds de bedoeling ,maar de scooter word wat minder dus die moet ook vervangen worden dit jaar .
Hoop dat ze er een potje voor vinden ,want dat ding heb ik wel hard nodig hier
Die vakantie duurt nog even komt vast goedquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef asfalthooligan het volgende:
Wil en zou op vakantie bij rewimo is ook nog steeds de bedoeling ,maar de scooter word wat minder dus die moet ook vervangen worden dit jaar .
Hoop dat ze er een potje voor vinden ,want dat ding heb ik wel hard nodig hier
Lol.... Vertel....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Zal zo ong 700 gevonden moeten worden
Enne ik had me een heel andere dame bij vamp voor gesteld
Ja, lol.. Noui weet ik nog niet wat je bedoeld!quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:24 schreef asfalthooligan het volgende:
Ja weet niet moeder met veel kinderen zag er toch een heel ander beeld van bij van jou
Hoe is het met je been enzo? Heb niet helemaal teruggelezenquote:
Goed dat het eindelijk wat beter gaat met je HEUPquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
HEUP!
![]()
Maar sinds gisteren gaat het langzaam maar zeker beter![]()
Vanmorgen belde mn baas me wakker met foute ranzige mopjes, en toen hebben we afgesproken dat ik van t weekend de maandafsluiting ga doen op kantoor en dan maandag weer gewoon ff aankijk hoe en wat
Ik ookquote:
Maar van mij nog nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:43 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb allang de foto,s gezien van vamp zelf hoor![]()
![]()
![]()
Das goed geregeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
HEUP!
![]()
Maar sinds gisteren gaat het langzaam maar zeker beter![]()
Vanmorgen belde mn baas me wakker met foute ranzige mopjes, en toen hebben we afgesproken dat ik van t weekend de maandafsluiting ga doen op kantoor en dan maandag weer gewoon ff aankijk hoe en wat
Ik doe niet aan Hyves, wel ooit gedaan maar beetje veelquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.. Heb jij mn hyves eik?
Over zeventig jaar ben ik dood denk ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:47 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tombo, kun je nagaan hoe je je over 70 jaar voortdurend gaat voelen
Hé, hoe kom jij aan die jeugdfoto van mijquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef asfalthooligan het volgende:
net een foto gevonden van jou l k![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat kun je afschermen he muts....quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik doe niet aan Hyves, wel ooit gedaan maar beetje veelgehad van oud/collegas, vooral vd verkoop, die typische stropdasballen en zo die me als vriendjes wilden toevoegen, dus meteen, hóppa, weg met Hyves. Ik haat Hyves, deel me niet met de hele wereld, ben een auwe taart wdb
![]()
ja dat weet ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Greyske, slaap je 's nachts alweer wat beter?
Ik hoop zo dat ik mijn ritme weer snel een beetje normaal kan krijgen.
Vannacht sliep ik van 4.30 tot 11.15, toen mn baas belde![]()
En nu ben ik totaal niet moe weer![]()
Oh en Zwab, je weet dat ze uit elkaar zijn, die witte streepjes?
Dat ga jij niet weten , wordt je een mooie ouwe taart of zo, je was op tv dus beroemd enquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over zeventig jaar ben ik dood denk ik
Maar dan zou ik 98 zijn, das wel heul oudquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat ga jij niet weten , wordt je een mooie ouwe taart of zo, je was op tv dus beroemd enmoet je jezelf mooi houden , al dan niet met kunstgrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |