Ik ben lui, heb je een linkje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef indaha het volgende:
IK schaam toch wel erg voor mijn nieuwgierigheid, ik snapte niet waarom LK wel naar de plus kon omdat benchsloper er niet meer zou komen.
Dus naar Ouders gewipt en het antwoord gevonden erg he
Maar zulke dingen zijn ook heel belangrijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Lottekoekkie het volgende:
Cat, ik vind dat juist wél geweldig, maar nu voor ons niet
maar door omstandigheden geen foto's van ouders en dus ook niet van verloren huislieffies, weet echt niet waarom, kan er niet zo goed tegen denk ik. maar pepper, mijn voruige hondje 9van mijn ouders maar dus 3 jaar bij ons, liep altijd met een stokje in haar bekkie, kan 100 verhalen vertellen over Pepper en haar stokje. Dat stokje ligt op mijn nachtkastje, dát was Pepper meer heb ik niet nodig om haar vóór me te zien, ze was mijn alles en toen kwam Lot, en dat is ook ons álles, Dat stokje is heilig, dat stokje zegt meer dan 10.000 foto's voor ons..
Ah, ik zie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Zwangerschap en geboorte deel 742
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Kom je thuis, heeft de arme beer alles onder gespetterpoept
woepsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Kom je thuis, heeft de arme beer alles onder gespetterpoept
Verbaasd zijn dat wekelijks boodschappen doen goedkoper is dan elke dag de winkel inrennen, daar sta ik dan weer van te kijken. Of eigenlijk ook weer niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:35 schreef ferrari_rood het volgende:
En als je geen geld hebt doe je boodschappen bij plus.
Die logica ontgaat mij een beetje. Al moet ik zeggen sinds de verhuizing en vooral sinds de zwangerschap doen wij ook veel vaker boodschappen met de auto. Terwijl ik anders gewoon naar de winkel fietste.
En indaha zegt dat je haar nu niet meer tegenkomt omdat zij nu de boodschappen thuis laat bezorgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:37 schreef Lottekoekkie het volgende:
Indaha, ik volg het even niet zo vrees ik![]()
De enige reden waarom ik niet meer bij de plus kom is 1) omdat ik er toch al niet kwam sinds mijn pap er niet meer in de buurt woont,
2) omdat ik haar er tegen zou kunnen komen en dat wil ik niet, redenen mogen bekend zijn en zoniet dat wil ik ze wel toelichten
Goeiekoperder en dan heeft haar arme man het minder zwaar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
kom op het goede moment binnen zie ik
Thuisbezorgen?
Thuis laten bezorgen???????? krijg de pieper, de plus is nog geen kilometer van haar huis, en dan zeg ik het grof gemeten. tjezes, ze wordt steeds luier (en heb ik die trien ook nog rondgereden toen ik er nog in traptequote:
Jaaaaa mijn Mr begint al schuin te kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeiekoperder en dan heeft haar arme man het minder zwaar.![]()
Ben je nog in de sneeuw?
jij kan ook niet gemist worden hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
klopt maar zit even te internetten
K&W bekijken en hier ff kleppen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
jij kan ook niet gemist worden hoor
Ja maar al laat jij het bezorgen, je loopt toch ook niet te bedelen voor alles wat los en vast zit?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil mij weleens zien als ik zo'n dikke buik heb. Maar tot die tijd doen we de boodschappen of ik alleen als ik er langs kom.
Ik wil wel iemand voor je meppen hoor, zeg het maarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]jawelll heb al dagen mijn mail niet geopend en er is nog niemand dood
Oh overigens ik heb d'r in K&W
Vertel mij wat, en ik ken haar in het echt, en die lulhannes ook. De MW heeft er ook geen hoge pet van op (durp hè, daar hoor je nog wel eens watquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar al laat jij het bezorgen, je loopt toch ook niet te bedelen voor alles wat los en vast zit?
En die vent van dr ook, jezusmina
quote:
Yups, sinds gisteren gaat het eindelijk elke dag beterquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh enne oh-oh gaat het beter met de rug/heup?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |