Die fiets vind ik gekker eigenlijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Dit lijkt mij niet Egypte, zie ik aan die truck.
Ja, geen fijne dood in ieder gevalquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Of dat nu in Egypte is of in Afghanistan. Who cares? Het blijft even misselijkmakend.
Inderdaad, Egypte en fietsen? Het is zelfs een mountainbike.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Die fiets vind ik gekker eigenlijk.
En achteraf kunnen we dan horen hoe erg ze het vinden, mja ze konden er ook niets aan doen. Sjit happends...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Dekatria het volgende:
Heel het Westen wacht op elkaar lijkt het wel
Hij heeft iig niet lang hoeven te lijden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ja, geen fijne dood in ieder geval
Dit si een van de weinige situaties dat ik het goed zou keuren dat de EU en VS militair ingrijpen om een dictator af te zetten en het volk te beschermen, maar juist nu doen ze het nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef yavanna het volgende:
[..]
En achteraf kunnen we dan horen hoe erg ze het vinden, mja ze konden er ook niets aan doen. Sjit happends...
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:43 schreef Badeend1 het volgende:
Camanpour: Mubarak told me I told Obama you dont understand the Egyptian culture & what would happen if I step down now. http://abcn.ws/dV5IOE less than 20 seconds ago via HootSuite
Dat kan alleen hele simpele stats weergeven (visits, pageviews), dus helaas geen detailsquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk hier eens: http://www.embeddedanalytics.com/
De VS, verspreiders van peace and democracy, maar alleen als het ze uitkomtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:42 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dit si een van de weinige situaties dat ik het goed zou keuren dat de EU en VS militair ingrijpen om een dictator af te zetten en het volk te beschermen, maar juist nu doen ze het niet
Moebi is een eckte "L'etat c'est moi'.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Egyptocracy
Reuters: #Mubarak says: "I don't care what people say about me. Right now I care about my country" Your country is made of ppl #Egypt #Jan25
ik kan de foto niet zien...? Leg iemand me uit wat er op de foto te zien isquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:40 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Of dat nu in Egypte is of in Afghanistan. Who cares? Het blijft even misselijkmakend.
Een man, een truck, geen hoofdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik kan de foto niet zien...? Leg iemand me uit wat er op de foto te zien is
Staat in spoiler, je kan gewoon drukken, leugenaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
ik kan de foto niet zien...? Leg iemand me uit wat er op de foto te zien is
Ik was de foto net vergeten...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Darklight het volgende:
[..]
Een man, een truck, geen hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |