quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
gewoon neuken met condoom en verder bek houden.
onterechte klacht dus
Juistquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja als je alleen met kampmensen omgaat wel.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:11 schreef Prenzlauer het volgende:
Misschien was mevrouw al zwanger en heeft HSG straks een zwaar gehandicapt kindje om voor te zorgen als payback
Ja, na 6 weken niet meer natuurlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:09 schreef DE_krumpel het volgende:
trouwens na 5 weken als seks hebben zonder condoom XD krijg je geen kinderen van maar soa's
je hoeft het kind niet te accepteren dus zit je ook niet vast aan die ali rommelquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:17 schreef Sakura het volgende:
Tsja, ga vast maar sparen voor alimenatie, als ze toch zwanger raakt en het kind wil houden zit jij de komende 18 jaar of zo vast aan alimentatie.
Of je hebt mazzel en bent binnen een jaar dood aan een SOA, dan hoef je geen alimentatie meer te betalen.
dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:52 schreef Garisson72 het volgende:
Blijf je eigenlijk wel gewoon doordoppen met dit figuur?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hoeft het kind niet te accepteren dus zit je ook niet vast aan die ali rommel
ja want 5 weken wachten voor je gaat neuken is wel heel kort inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:14 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
blijkbaar zijn jullie kampers, jij zit te zeiken dat je geen kinderen wil moet je maar een condoom gebruiken.
binnen 5 weken al het bed induiken XD welke soa heb je nu?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:11 schreef afcajos het volgende:
Falconpunch na 5 maanden zwangerschap
Koning!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik bedacht me geen moment en zei dat ik ontbijt ging kopen. Dat was ook zo - voor haar dan. Bij de drogist dus een MAPje gehaald, en deze door haar muesli gedaan. Ze heeft er niets van gemerkt. Uiteraard heb ik gekeken of ze daadwerkelijk alles naar binnen kreeg.
Dan ben je nog steeds de vader van dat kind. Dat kind zal opgroeien en weten dat jij zijn vader bent. Hallo papa, hallo vaderschapsprocedure! Vaderschap ontkennen zit niet meer bij de opties. Sowieso waarom zou je niet emotioneel betrokken willen zijn bij je eigen kind? Ti's toch je kind hoor. Een onschuldig lief wezen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:29 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hoeft het kind niet te accepteren dus zit je ook niet vast aan die ali rommel
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:56 schreef 100% Tukker het volgende:
TS, in mijn ogen ben je een echte held!
Wat is een smaatje?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:18 schreef tarantism het volgende:
soberzo netjes afgehandeld met die MAP. Zonder geweld en alles terwijl die smaatje echt wel weet hoe het er meestal aan toe gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |