heeft het ze niets opgeleverd dan? de oorlogen die ze aan het voeren zijn?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je iets niet moet doen is het wel Amerikanen sturen, dan weet je in ieder geval heel zeker dat de boel volledig explodeert.
Bovendien kijken de Amerikanen wel uit, zo hebben de oorlogen in Irak en Afghanistan hebben al onvoorstelbaar veel geld gekost.
alleen de mensen die alleen maar dollar tekens zien :0quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Amerika doet helemaal niets en zal eerder Israel ervan weerhouden zelf iets te houden dan andersom, niemand is gebaat bij het geven van munitie aan extremisten in deze situatie.
*zucht* munitie geven is niet letterlijk bedoeld, het is een uitdrukking.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:12 schreef Olle. het volgende:
[..]
alleen de mensen die alleen maar dollar tekens zien :0
en die zijn er helaas teveel. Maar dan zit je niet meer op landen niveau maar op het niveau van bendes en/of mensen met gewoon veel geld
*zucht * dat begreep ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
*zucht* munitie geven is niet letterlijk bedoeld, het is een uitdrukking.
Nee per saldo helemaal geen reet, het heeft vele miljarden gekostquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
heeft het ze niets opgeleverd dan? de oorlogen die ze aan het voeren zijn?
Precies, dat zou ik ook zeggen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je iets niet moet doen is het wel Amerikanen sturen, dan weet je in ieder geval heel zeker dat de boel volledig explodeert.
Bovendien kijken de Amerikanen wel uit, zo hebben de oorlogen in Irak en Afghanistan hebben al onvoorstelbaar veel geld gekost.
Je bedoelt een paar duizend man die gelynched worden of tienduizenden burgersslachtoffers? Gefeliciteerd je hebt er goed over nagedacht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik bedoel, Amerika kan toch wel met een paar duizend man ff naar Egypte een paar daagjes de orde handhaven?
Bijna alle 80 miljoen inwoners wonen in het Noorden. De Nijldelta alleen herbergt 40 miljoen inwoners. Probeer het opnieuw.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo ik weet is het alleen in het noorden. Het is lastig inderdaad, maar het leger/politie in Egypte zelf kan dat niet aan.
Het stelt weinig tot niets voor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Egypte heeft wel olie. Het is zelfs een netto-exporteur van olie en gas.
Waarom? Die willen het Suez kanaal openhouden, net zoals zo'n beetje de rest van de consumerende wereld.quote:Op zondag 6 februari 2011 05:15 schreef truepositive het volgende:
Amerika kan er met opzet een puinzooi van maken.
Suez kanaal. Ze kunnen het dicht houden in wraak tegen US...quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ze hebben iets dat nog veel belangrijker is.
Ik zei ook kan, niet dat ze het daadwerkelijk doen. Bovendien, wat er momenteel gebeurt staat ver af van het suez kanaal, het is niet waarschijnlijk dat dat om interne redenen gesloten zou worden. Dat het om externe redenen gebeurt om de olieprijs nog verder op te drijven is waarschijnlijker.quote:Op zondag 6 februari 2011 05:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom? Die willen het Suez kanaal openhouden, net zoals zo'n beetje de rest van de consumerende wereld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |