Dan nog kunnen ze er ook belang bij hebben.quote:
Waar smeren ze hun motoren dan mee?quote:
Er wonen 80 miljoen mensen in Eqyptequote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik bedoel, Amerika kan toch wel met een paar duizend man ff naar Egypte een paar daagjes de orde handhaven?
Zo ik weet is het alleen in het noorden. Het is lastig inderdaad, maar het leger/politie in Egypte zelf kan dat niet aan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Er wonen 80 miljoen mensen in Eqypte
Tenminste zorgen dat het rellen ophoud. Als zelfs Mubarak mensen op de demonstranten afstuurt op de demonstranten om te rellen, zal het voorlopig nog wel even duren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:01 schreef Misstique het volgende:
Wat versta je dan onder 'de orde handhaven'? Wat zou hun rol moeten zijn?
en dan later buitenlandse invloeden de schuld kunnen geven en het anti VS gevoel in die regio bevorderen?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tenminste zorgen dat het rellen ophoud. Als zelfs Mubarak mensen op de demonstranten afstuurt op de demonstranten om te rellen, zal het voorlopig nog wel even duren.
Door daar troepen heen te sturen steun je Mubarak alleen maar, plus je vergroot de haat richting het westen alleen maar.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tenminste zorgen dat het rellen ophoud. Als zelfs Mubarak mensen op de demonstranten afstuurt op de demonstranten om te rellen, zal het voorlopig nog wel even duren.
Wellus. 0.3% van de olie in de wereld komt uit Egypte hoorde ik vandaagquote:
Dan kan naar internationaal recht alleen op verzoek van de huidige regering.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
Ik bedoel, Amerika kan toch wel met een paar duizend man ff naar Egypte een paar daagjes de orde handhaven?
Dit is natuurlijk niet iets dat op regelmatige basis voor. En met bijvoorbeeld natuurrampen staan we direct klaar en bij dit, waar misschien evenveel doden zijn gevallen als een hoop rampen, laten we ze maar lekker rellenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:06 schreef Symphonic het volgende:
Als we bij alle binnenlandse aangelegenheden moeten ingrijpen krijgen we het nog druk de komende tijd.
nou ja, de rellen zijn grotendeels omdat alles zo duur is in Egypte.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:13 schreef wdn het volgende:
Er is een makkelijkere oplossing: stop met het lenen van geld aan Egypte tot Mubarak weg is.
Klopt maar het geld dat ze ontvangen gaat rechstreeks naar Mubarak, wapens en salarissen voor militairen en politie. Dat is iets wat ze geen maand volhouden als het ophoudt met binnenkomen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
nou ja, de rellen zijn grotendeels omdat alles zo duur is in Egypte.
Dodental aardbeving Haïti: 230000quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk niet iets dat op regelmatige basis voor. En met bijvoorbeeld natuurrampen staan we direct klaar en bij dit, waar misschien evenveel doden zijn gevallen als een hoop rampen,
Die vrijheid gun ik de bevolking van Egypte wel ja.quote:laten we ze maar lekker rellen
http://www.parool.nl/paro(...)ven-de-honderd.dhtmlquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dodental aardbeving Haïti: 230000
Dodental n.a.v. de revolutie in Egypte: de teller stond volgens mij op 19 maar goed ik kan me natuurlijk vergissen.
[..]
Die vrijheid gun ik de bevolking van Egypte wel ja.
waarom zouden ze? het legerquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Juicyhil het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |