Ik studeer in Rotterdam, maar heb ook een blauwe maandag rechten in Utrecht gestudeerd. Vechtsebanen was altijd wel apart ja, moest je een uur met de bus ofzo... Maar in ieder geval hoefde ik daar nooit op zaterdag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:48 schreef Marloes het volgende:
Volgens mij heb ik wel een keer gehoord dat ze bijv. de Vechtsebanen afhuren voor een week en dat het dan zo zonde is van het geld als ze wel voor het weekend betalen, maar er geen tentamens worden gehouden
Vindt zo'n tijd vooral kut ivb met avondeten, ik krijg standaard tijdens het tentamen dan hongerquote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef aaipod het volgende:
He verdorie. Vanavond om half 7 een tentamen inleiding sociaal recht. Nog nooit zo laat een tentamen gehad. Nu loop ik me dus de hele dag op te vreten
Ik had een keer van 8 tot 10 ('s avonds dus), dat slaat ook nergens op als je 't mij vraagtquote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef aaipod het volgende:
He verdorie. Vanavond om half 7 een tentamen inleiding sociaal recht. Nog nooit zo laat een tentamen gehad. Nu loop ik me dus de hele dag op te vreten
Dit jaar heb ik al om 18:30 een deeltentamen Inleiding Strafrecht gehad. Dit blok heb ik ook om 18:30 het deeltentamen Burgerlijk Procesrecht. Tevens moet ik mijn herkansing Verbintenissenrecht om 18:30 maken.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:23 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik had een keer van 8 tot 10 ('s avonds dus), dat slaat ook nergens op als je 't mij vraagt
Ik duim voor jequote:Op maandag 28 maart 2011 17:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wachten op het laatste cijfer voor je propedeuse in het tweede jaar is best kut. Als dit geen voldoende is wordt het wel heel lastig.
Da's echt compleet niks inderdaad. Doe mij maar een tentamen om 9 of 11 uur 's ochtends, dan ben je tenminste nog een beetje fit. Had afgelopen week voor het eerst een tentamen 's avonds, bah.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:44 schreef aaipod het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet wel hoe het werkt. Je P is neem ik aan onbeperkt geldig (even in de OER checken). Omdat er toch verschillen zijn in benadering per uni zullen ze daarnaast vrijstellingen geven voor vakken in het 2e jaar. Kwestie van shoppen bij uni's waar je de meeste vrijstellingen kunt krijgenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:34 schreef Fip het volgende:
Is het mogelijk om je bachelor rechten na twee jaar aan een andere universiteit voort te zetten zonder al teveel studiepunten kwijt te raken? Of moet je dan echt weer from scratch beginnen?
Ik ga natuurlijk informeren bij de betreffende studieadviseurs maar ik vroeg me af of hier iemand is die er ervaring mee heeft?
Niet gehaald dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:30 schreef Kimochi het volgende:
Nu weet ik wel zeker dat ik Goederenrecht niet heb gehaald
Oh das balen, ik heb volgende periode goederenrecht, is het heel lastig of had je nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Niet gehaald dus.
Slechte tentamenweek was dit
Wij hadden het combinatievak Goederen- & insolventierecht. Insolventie was heel minimaal eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:59 schreef mango_cream het volgende:
[..]
Oh das balen, ik heb volgende periode goederenrecht, is het heel lastig of had je niet
goed geleerd?
Balen!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:22 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Niet gehaald dus.
Slechte tentamenweek was dit
Ooh gelukkig maar, haha, stelt me toch een beetje gerust..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wij hadden het combinatievak Goederen- & insolventierecht. Insolventie was heel minimaal eigenlijk.
Ik vond het goed te doen, het is wel meer een kwestie van systematisch denken dan andere soorten van recht, uiteindelijk een 8 gehaald door gewoon alles te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |