Welke programma? Dan zal ik meteen even kijkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:10 schreef Sjechov het volgende:
staat van accu? (is een proggie voor)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:51 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
ja, een zwerver acer bak zeker. dit is een macbook
MacBooks zijn, integenstelling tot andere laptops, behoorlijk waardevast.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:49 schreef shintek het volgende:
600 euro!?
Ben je helemaal gestoord!
Mijn oude laptop had ik tweedehands voor 450 euro,
3.4 Ghz AMD Athlon
4Gb 1033 Mhz DDR3
500gb harde schijf
Coconut Battery, kun je gratis downloaden. Vertelt je hoeveel laadcycli de batterij heeft gehad en hoeveel van zijn originele capaciteit nog over is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Welke programma? Dan zal ik meteen even kijken
Post gewoon een screenshot van de resultaten van CoconutBatteryquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:43 schreef NextTVH het volgende:
Current capacity: 5074 mAh
Battery loadcycles : 125
Nu je het zegtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:52 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Kijk is op marktplaats naar de prijzen, zo gek is deze prijs nog niet
Ze kosten meer geld dan een doorsnee laptop. Maar duur zijn ze niet per se.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:42 schreef shintek het volgende:
Nu je het zegt
Mac's zijn zoiezo duur in aanschaf
En dat komt eigenlijk alleen omdat er maar eens in de zoveel jaar een nieuwe model uitkomt, maar waarom dat op de doorkoop zo weinig invloed heeft is mij een raadsel...quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef Brawler het volgende:
[..]
MacBooks zijn, integenstelling tot andere laptops, behoorlijk waardevast.
Ik hoor graag van je wanneer ik het zou kunnen komen afhalen, mits natuurlijk akkoord met de prijs.quote:
Ik doe ook aan verzenden!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:54 schreef liquid-orange het volgende:
Mhh.. da's te ver weg om op te halen. Verstuurd je hem ook?
Tsja dan moet ik daar toch overheen. 360 geboden en nog steeds morgen ophalen in Zundert.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:23 schreef rob.vandeven het volgende:
350 euro, waar op te halen? pm mij even.
Of jullie wachten tot verkoper reageert voordat je dingen gaat aannemen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja dan moet ik daar toch overheen. 360 geboden en nog steeds morgen ophalen in Zundert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |