Nee, maar wat een mooie foto.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Egyptian Muslims kneel to pray in Tahrir, Christians link arms to protect them.
Deze foto al ooit gepost?
jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch en terecht.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Reactie van MB: speech van MP komt niet tegemoet aan de wensen van het volk. Wij zijn niet bereid in dialoog te gaan met de huidige regering.
[ongeveer]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik al 2 keer, maar ik vind hem mooi dus nog een keer kan ook geen kwaadquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Accound suspended? sandmonkey.org?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.google.nl/search?q=sandmonkey
Sandmonkey goed viral
Ik dacht dat ik geen emo huiswijf was. Valt dit me even tegenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Precies en die Omar Suleiman is daar verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ze worden aangevallen en camera's worden in beslag genomen. Echt schandalig dit.
quote:Anderson Cooper andersoncooper Situation on ground in #egypt very tense. Vehicle I was in attacked. My window smashed. All ok.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:45 schreef -jos- het volgende:
jrug Jonathan Rugman
Applause rising outside Egyptian museum as most of pro-Mubarak crowd have fled - for now (heavily outnumbered)
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:41 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |