En dragems dan? Altijd als ik hier kom is hij aan het draaienquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:03 schreef Graseter het volgende:
Tagjes huilies.
Het originele idee was dat -Datdus- Monopoly, Ezchielk en ik tagjes kregen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga even me trainingsspullen pakken
Toepasselijk.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar waarom jullie wel en ik bijvoorbeeld niet ?
Erg makkelijk zou zijn als ik zou zeggen dat ik het volledig met je eens ben.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik het verdien? ik zeg alleen dat huppelmuts hem niet verdiend. Maar dat vind ik puur omdat ik haar niet mag omdat zij mij niet mag
Nouja, ik vind dat djkoelkast er sowieso één heeft verdient, dragems is niet echt een grondlegger nog zegmaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dragems dan? Altijd als ik hier kom is hij aan het draaien
Of DJ Koelkast natuurlijk
Zij zijn heul geen grondleggers van ONZ radio.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dragems dan? Altijd als ik hier kom is hij aan het draaien
Of DJ Koelkast natuurlijk
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zij zijn heul geen grondleggers van ONZ radio.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat djkoelkast er sowieso één heeft verdient, dragems is niet echt een grondlegger nog zegmaar
dat zei ze iddquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Erg makkelijk zou zijn als ik zou zeggen dat ik het volledig met je eens ben.Makkelijk doen!
Overigens is mij wel echt bijster wat ze allemaal voor onz-radio gedaan heeft. Zelf zei ze "Eindredactie"Iemand?
smoesjes, je hebt gesmeekt dus je kan er niet meer onderuit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb je net al gezegd dat ik alweer van genezen ben
graseter en datdus ook nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat djkoelkast er sowieso één heeft verdient, dragems is niet echt een grondlegger nog zegmaar
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben er weer, is Mono nog steeds aan het draaien?
ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben er weer, is Mono nog steeds aan het draaien?
fuck die grondleggers manquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en djkoelkast niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Graseter heeft zo ontzettend veel gedaan voor ONZ radio
heb jij uberhaupt 1 van de bovenste gedaan ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat heb jij voor ONZ radio gedaan?
Servers gesponsord?
Site ontwikkeld?
Het hele idee bedacht?
Dit dus, jammer dat het met de minuut triester wordt. Ik wacht wel tot vanavond wanneer de kleuters weer op bed liggen.quote:
Smoesjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat zei ze idd
[..]
smoesjes, je hebt gesmeekt dus je kan er niet meer onderuit.
jij hebt uberhaupt wat van de 4 gedaan, ga huilie huilie doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb jij uberhaupt 1 van de bovenste gedaan ?
Gaat het daar nou nog over?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Viro het volgende:
Grondleggers & vaste DJ's verdienen een tagje, niemand anders.
ja, feit is feitquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Smoesjes. Ik kom waar niet meer onderuit? Dat ik gezegd heb dat ik een tagje wil?
Koelkast verdiend er ook wel inderdaad. Maar eerst even niet. Dat kan later nog wel. Het gaat nu puur om de grondleggers, en graseter heeft die site omhoog geholpen en zonder hem en een paar anderen was er dus niks.quote:
ja maar nu hebben ze die tagjes, en dan gaan ze zeggen van: nee je hebt niets gedaan jij mag het nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Viro het volgende:
QFT.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Viro het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Ragboer het volgende:
Bekkies dicht en gaan hakkûh verdomme!
Goeie muziek dit!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Idee, ik ga SuperwormJim halen. Tot zo![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Stop ff om die tags. als je een tag wil, moet je bij Yvonne zijn, niet hier in dit topic!
Einde discussie!
Ga je vriendje maar aanmoedigenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Koelkast verdiend er ook wel inderdaad. Maar eerst even niet. Dat kan later nog wel. Het gaat nu puur om de grondleggers, en graseter heeft die site omhoog geholpen en zonder hem en een paar anderen was er dus niks.
Smoel houden, ik heb ook geen ONZ Radio tagje en als ik hem niet verdien dan verdient niemand hem.quote:
Zonder djkoelkast was er nu ook niets meer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Koelkast verdiend er ook wel inderdaad. Maar eerst even niet. Dat kan later nog wel. Het gaat nu puur om de grondleggers, en graseter heeft die site omhoog geholpen en zonder hem en een paar anderen was er dus niks.
Feit dat iemand zijn mening kan veranderen, snap jij niet. Ik laat het hier bij. Dit is echt te sneu voor woorden om een 'discussie' over te hebbenquote:
plaatjes mogen niet meerquote:
Doe normaal jij ik ben niet in de vrolijkste bui, als jij het was ha dik precies hetzelfde gedaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ga je vriendje maar aanmoedigen
Bart zegt (18:10):quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zonder djkoelkast was er nu ook niets meer.
Omdat je je zin niet krijgt, je doet er zelf aan mee falerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Driepink het volgende:
zoveel gezeik over tagjesik hoef hem al niet eens meer
Jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Doe normaal jij ik ben niet in de vrolijkste bui, als jij het was ha dik precies hetzelfde gedaan.
Wat hebje gedaan voor de radio dan? Die tagjes moet je simpel weg verdienen, je moet er moeite voor doen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Driepink het volgende:
zoveel gezeik over tagjesik hoef hem al niet eens meer
Door plaatjes te posten breng je de topic reeks in gevaar. Plaatjes posten is verboden volgens SWJ.quote:
Heul niet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef dan13lv het volgende:
volgens mij ben ik de enige die geniet van de muziek![]()
dat zou je wel willen he zo'n dubbeltag redactie frontpage/onz radioquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Smoel houden, ik heb ook geen ONZ Radio tagje en als ik hem niet verdien dan verdient niemand hem. [ afbeelding ]
Verkapte ik had er best ook wel een gewild maar er wordt door iemand anders beslist post.
Dat had ik gemist...quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Door plaatjes te posten breng je de topic reeks in gevaar. Plaatjes posten is verboden volgens SWJ.
Dus kappen met plaatjes posten.
Zie Graseter en monopoly enzoquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef trolololo het volgende:
*komt onder steen vandaan*
Wat zijn die tags?
Iets met computers.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef trolololo het volgende:
Wat zijn die tags?
ik ook vanmorgen/vannachtquote:
Nee man hahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef dan13lv het volgende:
volgens mij ben ik de enige die geniet van de muziek![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef trolololo het volgende:
Wat zijn die tags?
ja maar ik bedoel, ik vroeg er inderdaad om een, en dan zoveel gezeik van: je hebt niets gedaan enzo..:quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je je zin niet krijgt, je doet er zelf aan mee falerd
Neh, maakt mij allemaal niet uit hoor, ik ben niet zo'n pronkert. Ik vind het al erg genoeg dat ik overal op #1 sta qua posts.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
dat zou je wel willen he zo'n dubbeltag redactie frontpage/onz radio
liefst dr ervoor
niet op fok slimmerdquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, ik vroeg er inderdaad om een, en dan zoveel gezeik van: je hebt niets gedaan enzo..:ik ben een veteraan.. die krijgen toch altijd lintjes enzo
geintje manquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neh, maakt mij allemaal niet uit hoor, ik ben niet zo'n pronkert. Ik vind het al erg genoeg dat ik overal op #1 sta qua posts.
Oh zo'n tag... is dat zo bijzonder dan?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef yvonne het volgende:
Helleuh.
Ik heb de mensen die ONZ radio min of meer gestart zijn een tagje gegeven, dat had ik een poos terug a beloofd.
Over de DJ's ga ik nog denken.
En waarom moet ik daarover denken?Eik heel simpel, we willen niet teveel tags 'zomaar'weggeven. Het moet toch redelijk exclusief blijven.
Dus ga er nou geen herrie over maken.
Het is maar een tag...
Dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef dan13lv het volgende:
waarom leefde ik niet in dit tijdperk
vraag aan Yvonquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Oh zo'n tag... is dat zo bijzonder dan?Hoe verdient men er dan een?
Haai Yvonne,quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef yvonne het volgende:
Helleuh.
Ik heb de mensen die ONZ radio min of meer gestart zijn een tagje gegeven, dat had ik een poos terug a beloofd.
En waarom moet ik daarover denken?Eik heel simpel, we willen niet teveel tags 'zomaar'weggeven. Het moet toch redelijk exclusief blijven.
Het is maar een tag...
Koelkast heeft al frontpage en pirania idd al een stuk of wat. Ze worden niet minder gewaardeerd, maar het wordt gewoon onhandig zo'n kange tagquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bart zegt (18:10):
ik had gevraagd of koelkast en pirania er ook een mochten
nee die hebben al tagjes
ok
aldus Graseter.
Inderdaad, en nu gaan we hakkûh!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef yvonne het volgende:
Helleuh.
Het is maar een tag...
tot straksquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:13 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet trainen, dus ga de onz-radio even verlaten.
Tot straks
Prima idee.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef yvonne het volgende:
Helleuh.
Het is maar een tag...
jonge, ga nou geen bash shit aan met mij, want ik maak je met de grond gelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet op fok slimmerd
Nu kappen met zeiken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
Niet zeiken, iedereen krijgt van mij een tag:
[ afbeelding ]
Heldquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Amen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef yvonne het volgende:
Helleuh.
Het is maar een tag...
Niets bijzonders aan, er staat gewoon ONZ Radio naast je naam.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:12 schreef trolololo het volgende:
[..]
Oh zo'n tag... is dat zo bijzonder dan?Hoe verdient men er dan een?
Nu kan niemand meer zeikenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Tag terugquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Wonderfull daysquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef dan13lv het volgende:
god hoe heet dit liedje:) zo herkenbaar![]()
Jij bent baas Mono.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne wat krijg je als je TAG omdraait?? En waar ben jij op gevallen??![]()
Doe mij dan maar een 'moderator' tag, ik hou van blauwquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Niets bijzonders aan, er staat gewoon ONZ Radio naast je naam.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne wat krijg je als je TAG omdraait?? En waar ben jij op gevallen??![]()
94quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:15 schreef Stokstaart het volgende:
uit welk jaar zijn jullie dan dat jullie dit niet hebben meegemaakt man
gebrek aan je opvoeding hoor
quote:
Awwww arme meid. *waarom is er geen hug-emoticonquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Awwww arme meid. *waarom is er geen hug-emoticon
Dan was je gewoon 2 toen DJ Paul Promised Land uitgafquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Awwww arme meid. *waarom is er geen hug-emoticon
quote:
Ik ook!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Ragboer het volgende:
Ik word weer helemaal vrolijk na een enorme klotedag.![]()
![]()
Deze muziek
Jij was 22 toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan was je gewoon 2 toen DJ Paul Promised Land uitgaf
Nee 15quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
Heeeeeeeerlijk dit!
Deze misschien een ideetje?
2 brothers on the 4th floor - Never alone
2 brothers on the 4th floor - Come take my hand
2 brothers on the 4th floor - There's a key
Nagatomi - Children of the night
Dune - Hardcore vibes
N-Trance - Set you free ( 2001 versie)
Dan zag je er alleen wel zo uitquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:17 schreef dan13lv het volgende:
ik weet het daarom !
ik wilde in de 90's gewoon 16 zijn
quote:
Alsof jij die trui van die linker niet zou willenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:19 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan zag je er alleen wel zo uit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alsof jij die trui van die linker niet zou willen
Nu de jeugd, 'koekwous', 'verrekte kut' en dergelijke zeggen, zijn de 90s weer helemaal terug?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:20 schreef dan13lv het volgende:
klopt. sinds dien ben ik 90's verslaafd, maar dankzij nieuw kids turbo leeft het weer op onder de jeugd van tegenwoordig![]()
Iedereen zit hierquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
echt, de rest van ONZ is gewoon dood..
zelfs yvonne maakt nu al baggertopics om het baggergehalte op te krikken..
Ik kwam weereens ouderwets ONZ-enquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat had jij vanmiddag met dat excuses aanbieden ofzo?
Ik zit al een jaar of wat in ONZ hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef Driepink het volgende:
echt, de rest van ONZ is gewoon dood..
zelfs yvonne maakt nu al baggertopics om het baggergehalte op te krikken..
ahaquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwam weereens ouderwets ONZ-en
nee, de muziek leeft weer op, en dan doel ik op de oude hits die nu gedraaid wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nu de jeugd, 'koekwous', 'verrekte kut' en dergelijke zeggen, zijn de 90s weer helemaal terug?
ik zie je NOOIT topics aanmakenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar of wat in ONZ hoor
driep is gefrustreerd om tagje, let niet op hemquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit al een jaar of wat in ONZ hoor
Ik terroriseer nog steeds de straten in Aussies en Cavello's hoor. Heb echt schijt aan de rest.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:20 schreef dan13lv het volgende:
klopt. sinds dien ben ik 90's verslaafd, maar dankzij nieuw kids turbo leeft het weer op onder de jeugd van tegenwoordig![]()
ja!quote:
Ken jij deze gewoon?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
WERE FLYING HIGH
WERE FLYING HIGH UP IN THA SKAAAI
jij bent echt een kneusquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
driep is gefrustreerd om tagje, let niet op hem
RIPquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
Die jongen van 3 steps ahead is wel dood
Al een jaar of 10, ben nog naar dat feest geweest in de Hemkade.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
Als ik een keer draai, draai ik doorgaans beiden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoeveel DJ's zijn er eingelijk die dit soort muziek draaien en hoeveel die meer rock draaien?
Dat lijkt me best uitgebalanceerd eigenlijk
Peter paul pigmans? Die is al een heul tijdje dood!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Stokstaart het volgende:
Als DJ's 'm kregen, verdiende jij 'm al helemaal niet. Meer dan de helft van de radiobevolking heeft jou nog nooit horen draaien. Ik vind ook niet dat jij er een verdiend, ookal wou je 'm nog wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent echt een kneusen ja ik snap nog steeds niet dat iemand die er vanaf het begin al inzit er niet een krijgt, en iemand (zoals webhawk bijvoorbeeld) die wel een servertje enzo had geregeld maar er veel minder lang in zit wel..
maar zoals ik al zei: ik hoef hem niet eens meer, maar het is toch een beetje erkenning wat je krijgt dan..
Doe is lief tegen m'n pink!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als DJ's 'm kregen, verdiende jij 'm al helemaal niet. Meer dan de helft van de radiobevolking heeft jou nog nooit horen draaien. Ik vind ook niet dat jij er een verdiend, ookal wou je 'm nog wel.
Jullie zijn beiden kneuzen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef andre347 het volgende:
die piepstemmetjes in deze platen vind ik altijd wel erg irritant
jij hebt er zowiezo niets over te zeggen gelukkig, jij zit er in vanaf? #100 ofzo ? als het niet veel later is..quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als DJ's 'm kregen, verdiende jij 'm al helemaal niet. Meer dan de helft van de radiobevolking heeft jou nog nooit horen draaien. Ik vind ook niet dat jij er een verdiend, ookal wou je 'm nog wel.
Jullie zijn beiden kneuzen.
Sorry a mattie, ik was die streepje vergeten noh!quote:
http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:22 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zie je NOOIT topics aanmakenheeeel soms sluiten, dat wel
Sorry, had jou reactie niet gezien broeder.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sorry a mattie, ik was die streepje vergeten noh!
Respect voor dien boooy
Tof!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef Dalando het volgende:
Nou yvonne, hier, polonaise.gif:
[ afbeelding ]
ben je op je pik getrapt?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij bent echt een kneusen ja ik snap nog steeds niet dat iemand die er vanaf het begin al inzit er niet een krijgt, en iemand (zoals webhawk bijvoorbeeld) die wel een servertje enzo had geregeld maar er veel minder lang in zit wel..
maar zoals ik al zei: ik hoef hem niet eens meer, maar het is toch een beetje erkenning wat je krijgt dan..
Ik heb je wel vaak horen draaien, maar ik praat in het algemeen. Zorg dat dat je prime staat, ga meer draaien, meer voor ONZ radio doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij hebt er zowiezo niets over te zeggen gelukkig, jij zit er in vanaf? #100 ofzo ? als het niet veel later is..
en genoeg mensen hebben me horen draaien, maar inderdaad niet veel omdat ik niet op primetime draai..
Ik ken het nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef Ezechielk het volgende:
Mensen die dit nummer niet kennen, of niet kunnen waarderen_!!!!
Doe eens een kloonscannetje utopie - trolololo...quote:
trouwens iets heel anders, waarom begon jij over dj's ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb je wel vaak horen draaien, maar ik praat in het algemeen. Zorg dat dat je prime staat, ga meer draaien, meer voor ONZ radio doen
DAN verdien je misschien een tag.
kloonscannetje stevenmacquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe eens een kloonscannetje utopie - trolololo...
Ik moet hier vaker lezen!quote:
heb jij uberhaupt iets van de 4 gedaan meneer?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
trouwens iets heel anders, waarom begon jij over dj's ?
ik had het hele woord dj's niet in mn post gebruikt..
en ik snap uberhaupt niet waar jij je mee bemoeit..
Niet haten op stevenmac26.quote:
Al mijn klonen zijn vorig jaar al afgepakt door Biogardequote:
Dit.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
Al dat gezeik van tagjes willen en mod willen worden. Ik hoef dat allemaal niet, ik ben al baas genoeg.
En vaker luisterenquote:
Hoeveel kreeg je vergoed? 1 note per kloon?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Al mijn klonen zijn vorig jaar al afgepakt door Biogarde
Ik bemoei me ermee omdat je het dan misschien wel snapt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
trouwens iets heel anders, waarom begon jij over dj's ?
ik had het hele woord dj's niet in mn post gebruikt..
en ik snap uberhaupt niet waar jij je mee bemoeit..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
REGENBOOG HOOG IN DE LUCHT
dat niet, maar zoals ik al zei: het is een soort van erkenning, en als je al vanaf het begin erin zit is het wel leuk als je zoiets krijgt.. (en dan bedoel ik echt radio onzin nog voordat de nummers begonnenquote:
Kan je gelijk onze "bagger" hier uit gaan leggen en zeggen dat het niet vervelend isquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit.
Maar als jullie het aanbieden, okee dan
Nee een waarschuwingquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg je vergoed? 1 note per kloon?
Yvonne, in de FOK! verkiezingen stond idee voor nieuwe subsite... Ik heb een nieuw idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |