Noem eens de punten op wat je daar mooi aan vindt baas?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef ecktebaas het volgende:
Hier mooi vrouwelijk lichaam.
[ afbeelding ]
Alles, vrouw, bed, kussens.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Noem eens de punten op wat je daar mooi aan vindt baas?
D'r ogen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Noem eens de punten op wat je daar mooi aan vindt baas?
Pluspunten: Haar, gezicht, slank, mooie voorgevelquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:06 schreef ecktebaas het volgende:
Hier mooi vrouwelijk lichaam.
[ afbeelding ]
Je bent een vrouw en gewoon jaloers op haar goddelijke lichaam. Daardoor is het onrendabel met jou in discussie te gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kijk eens onder haar BH. wat zie je daar??
Haar tieten?quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:08 schreef Pallas-Athene het volgende:
Kijk eens onder haar BH. wat zie je daar??
Tering, labiele kleuterquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:58 schreef Pox het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan jou.
Weet je waar menstruatiebloed voor dient? Ja, goed zoooo!
Weet je wat er gebeurd als je de pil slikt? Ja, ook? Dan word het eitje onvruchtbaar, YAAAAY
Hmm, eitje vruchtbaar - onvruchtbaar.. Hmmmmm
Misschien gebeurd er precies hetzelfde als je lichaam niet doorheeft dat het eitje niet meer vruchtbaar is? Oooohhh!
Trut.
Volgens mij ben jij de gene die hier niet weet wat ongesteldheid is.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Pox het volgende:
Ik ben niet feministisch als ik gewoon vertel wat ongesteldheid is voor de paupers en prutsers.
Dat zeg ik toch, stomme analfabeet. Als het eitje niet bevrucht is, is het bloed in het slijmvlies overbodig, en dát bloed samen met het eitje is de menstruatie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Kameraadje het volgende:
Sukkel.. Je weet er zelf niks van. Menstruatie is juist omdat er geen zwangerschap is en daardoor te weinig hormonen om het slijmvlies intact te houden.
NIET ALS JE AAN DE PIL BENT SUFFE MUTSquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef Pox het volgende:
Dat zeg ik toch, stomme analfabeet. Als het eitje niet bevrucht is, is het bloed in het slijmvlies overbodig, en dát bloed samen met het eitje is de menstruatie.
Er staat blabla bloedverlies en daarna 'dat is nodig voor de zwangerschap'. Leer schrijven.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:11 schreef Pox het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, stomme analfabeet. Als het eitje niet bevrucht is, is het bloed in het slijmvlies overbodig, en dát bloed samen met het eitje is de menstruatie.
En dat doe je dus verkeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:26 schreef Pox het volgende:
Jezus, mens, ga ergens anders de tiefus verspreiden, ik sprak met hem/haar over wát menstruatie is en niet hoe de pil werkt. LEER BEGRIJPEND LEZEN, KLOTEWIJF.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |