Mha Circumflex is wel tofquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg huilsmiley's op de wereld voor die flauwekul!
Het kostte me ongeveer 2,5 jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Meh me lepke, wee versteit noe gein mestreechs?!
bt-dub: Nog maar 31 dagen!!
Haha dat had ik ook hoor, ik kom uit het noorden van Limburgquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef numero_uno het volgende:
Ik praat het niet... Dat klinkt toch niet wanneer het door zo'n Brabo wordt gesproken
Mijn eerste ervaring was bij de Spar in Nazareth. Of ik er een tuutje bij wou hebben... Ik echt zo![]()
Klopt! Ik ken wel wat studenten hier in Maastricht en er zitten echt wel leuke disputen bij. Circumflex is er idd 1 van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha Circumflex is wel tof![]()
Koko daarentegen is weer erg wannabe
continue:
Welke vrouw niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Sjeen het volgende:
Koko was 16 jaar geleden leukMaar goed, ik geil dan ook op brandweerjassen
hahahaha!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef numero_uno het volgende:
Ik praat het niet... Dat klinkt toch niet wanneer het door zo'n Brabo wordt gesproken
Mijn eerste ervaring was bij de Spar in Nazareth. Of ik er een tuutje bij wou hebben... Ik echt zo![]()
Venlo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook hoor, ik kom uit het noorden van Limburg
Lucifer is ook een leuk dispuutquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Klopt! Ik ken wel wat studenten hier in Maastricht en er zitten echt wel leuke disputen bij. Circumflex is er idd 1 van.
[..]
Welke vrouw niet?
[..]
hahahaha!!
Keend, welste un tuutsje drbij of geit ut zoe mèt?
Venrayquote:
Hehe nice. Bij Koko heb je een duidelijk tweedeling, je hebt lekkere chickies die nooit echt populair geweest zijn en je hebt de nerds. Bij de mannen zie je veel nerds en gasten die denken dat ze supercool zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef numero_uno het volgende:
Koko vond ik maar een stel boomknuffelaars, maar toen een paar keer geweest en me goed vermaakt.
Daarnaast kom ik nu ook bijna niet meer in mijn eigen societeit. Full time baan en zuipen gaat niet samen. Al moet ik zeggen dat ik gedurende de BBB elke dag om 8 op mijn werk zat en elke dag tot nu toe nog geen enkele dag voor 03:00 in mijn nest heb gelegen
Er zit op vrouwelijk gebied inderdaad best wat moois daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe nice. Bij Koko heb je een duidelijk tweedeling, je hebt lekkere chickies die nooit echt populair geweest zijn en je hebt de nerds. Bij de mannen zie je veel nerds en gasten die denken dat ze supercool zijn
Leukquote:
Pas op dat je geen heiligschennis pleegt in deze thread!quote:
bah bah..!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Er zit op vrouwelijk gebied inderdaad best wat moois daar
Maar een heel groot "ik wil ergens bij horen maar er niks voor doen" gehalte
Dat zijn de eerste stapjes tot inburgeringquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay eindelijk vanaf eenm eigen internetverbinding uit maastricht
Gezien het feit dat ik na een half jaar gestopt ben, mocht ik de rest van hbocarriere de sociëteit niet meer inquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef numero_uno het volgende:
Koko vond ik maar een stel boomknuffelaars, maar toen een paar keer geweest en me goed vermaakt.
Daarnaast kom ik nu ook bijna niet meer in mijn eigen societeit. Full time baan en zuipen gaat niet samen. Al moet ik zeggen dat ik gedurende de BBB elke dag om 8 op mijn werk zat en elke dag tot nu toe nog geen enkele dag voor 03:00 in mijn nest heb gelegen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik na een half jaar gestopt ben, mocht ik de rest van hbocarriere de sociëteit niet meer inBen niet zo'n verenigingstypje slet...
Heel erg pretentieus die lui.. nogmaals, niet allemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Vd week bij de mac kwam waldolala binnen ofzo , allemaal in dezelfde jaren 70 sweater.nee verenigingen zijn niet mijn ding
Dat dan weer welquote:
Waldolala is dan ook wel een hotellodispuut, toch zijn ze best cool, althans dat waren ze in mijn tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Vd week bij de mac kwam waldolala binnen ofzo , allemaal in dezelfde jaren 70 sweater.nee verenigingen zijn niet mijn ding
En dat voor een meisje.. dat woord is echt taboe bij de vrouwen.. bijna net zo erg als zeggen dat ze naïef zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
Slaojkut is idd een van mn favo Mestreechse woorden.
Zijn dat die plankjes van die gasten van de Pikkatrillaz?
Ah nevermind, ik zie het al staan, geniaal
Jullie hebben vast een heel gezellige groep danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn vriendinnen en ik noemen elkaar wel es zo hoor
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 15:27 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jullie hebben vast een heel gezellige groep dan
Nope. Zat ook al ff terug te denken of me rond dat moment iets is opgevallen, maar helaas...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef Seam het volgende:
Hebben jullie nog iets gevoeld van die aardbeving gisteren?
Gistermiddag rond 13:45 uur, geloof ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:29 schreef Seam het volgende:
Ik ook niet, wanneer was het nou eigenlijk precies? Ik heb er alleen iets van gehoord op fok
en dan?quote:
Ga je het vieren?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan?oh wacht carnaval, februari heeft maar 28 dagen natuurlijk he *ik ben soms zo'n muts*
De zon heeft een atv'tjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:40 schreef numero_uno het volgende:
Waar is de zon![]()
Gisteren nog heerlijk bij de Struys op het terras gezeten..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik mag gewoon werken gelukkig.
Tenminste, ik hoop wel beter te zijn tegen die tijd, zit al drie weken thuis
moet nog even gaan sjoppen voor een nieuwe roodkapje-outfit, die van vorig jaar is te klein geworden voor dochterliefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:43 schreef numero_uno het volgende:
Wat wordt jullie outfit voor carnaval trouwens?
Ik heb nog een pinguinpak liggen dus dat gaat m worden waarschijnlijk
Da's kutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
De aanhechting van mn liesspier ontstoken, ik kan amper lopen, en moet heel veel rusten
Hier hebben ze nu buiten ook al allemaal de vlag uit hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ja euhm dat carnaval ik weet nog niet wat ik ermee aan moet, ben t nu allemaal wel al zat (al die afgrijselijke versieringen en dan moet t nog beginnen)
Dan zou ik vluchten over een week of twee, als ik jou was...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
ja euhm dat carnaval ik weet nog niet wat ik ermee aan moet, ben t nu allemaal wel al zat (al die afgrijselijke versieringen en dan moet t nog beginnen)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dan zou ik vluchten over een week of twee, als ik jou was...
Ja, maar als ze het nu al zat is, er is nog nauwelijks iets gebeurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft nog nooit ook maar iets carnavallerigs meegemaakt, dan is de Bonte Storm toch wel es leuk om te zien?
Verder kan ze gelukkig ook gewoon gaan werken wss
ja ik weet tquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ze het nu al zat is, er is nog nauwelijks iets gebeurd
Kwestie van ff opvoedenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn ouders zullen straks ook wel denken wat is dat groen/rood/geel allemaal
Ja ik zei ook al dat dat het minste is wat ze ff moet checken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kwestie van ff opvoeden.
Als je in Maastricht bent, hoor je toch iets van Carnaval mee te krijgen.. En anders vluchten.
Optocht op zondag is leuk, ook als je niet van carnaval houdt. Voorproefjes:
http://www.flickr.com/photos/roeljewel/sets/72157623343437719/
https://picasaweb.google.com/roeljewel/CarnavalInMaastricht2009
https://picasaweb.google.(...)chDeGroeteOptoch2008
Da's ook de enige taal waarin Carnavalsmuziek gezongen hoort te wordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef numero_uno het volgende:
Sterkte oh oh !
En ik moest ook mijn eerste jaar wennen aan Carnaval, maar het is toch wel lachen.
Alleen vreemd dat je allemaal Nederlandse liedjes opeens in het Mestreechs hoort
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's ook de enige taal waarin Carnavalsmuziek gezongen hoort te worden. Of in andere Limburgse dialecten. In elk geval niet in het Nederlands
.
heul nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewone nummers van Frans Bauer en zo bedoelt
wat is de betekenis van kneejewikser eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:41 schreef ultra_ivo het volgende:
Daar is nog een variant op:
[ afbeelding ]
Vier het 1 keer (wel fatsoenlijk natuurlijk) en je zegt nooit meer dat Carnaval een nadeel is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Carnaval is echt het enige nadeel van Mestreech, wacht maar tot het dalijk mooi weer is en je elke dag op een terrasje zit te chillen
S.W.A.T.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:43 schreef numero_uno het volgende:
Wat wordt jullie outfit voor carnaval trouwens?
Ik heb nog een pinguinpak liggen dus dat gaat m worden waarschijnlijk
Ik kom uit Sittard en ik weet heus wel wat carnaval is, ik mag er toch wel gewoon een hekel aan hebben?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:42 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Vier het 1 keer (wel fatsoenlijk natuurlijk) en je zegt nooit meer dat Carnaval een nadeel is.
Ok, niet verkeerd bedoeld hoor, ik wil alleen maar wat plezier je leven in helpen...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kom uit Sittard en ik weet heus wel wat carnaval is, ik mag er toch wel gewoon een hekel aan hebben?
Ik drink niet, heb een hekel aan bezopen lui, en al dat glas op straat, die kots, die zooi, die herrie, gewoon helemaal niet mijn ding !
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ok, niet verkeerd bedoeld hoor, ik wil alleen maar wat plezier je leven in helpen...
Zondagmiddag 3u op de markt voor de PT, zie je daarquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:29 schreef Mss het volgende:
Oh hai! Ik kom even spieken.
Inmiddels alweer 1,5 jaar ex-import Mestreechse, maar ik wil met carnaval toch weer langskomen
De PT?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Zondagmiddag 3u op de markt voor de PT, zie je daar
Oh wacht, natuurlijk, de Printemps ligt natuurlijk wel op de markt en niet in de platielstraatquote:
Dat moet inderdaad! We feesten eigenlijk vooral in de platielstraat voor de van Bommel en ook geregeld bij Two the Point op de Grote Gracht..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh wacht, natuurlijk, de Printemps ligt natuurlijk wel op de markt en niet in de platielstraat.
Ik moet écht terugkomen!
Ik ben sowieso met carnaval in Maastricht. Dat is al een jarenlange traditie. Ik ben ook meestal in de platielstraat te vinden, en uiteraard buiten!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad! We feesten eigenlijk vooral in de platielstraat voor de van Bommel en ook geregeld bij Two the Point op de Grote Gracht..
Als jij komt met Carnaval, komen wij naar Amsterdam met Q-Day
Natuuuuuurlijk buiten.. Heb je Metallica nou al gekocht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben sowieso met carnaval in Maastricht. Dat is al een jarenlange traditie. Ik ben ook meestal in de platielstraat te vinden, en uiteraard buiten!
Jonge, lees je foboquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Natuuuuuurlijk buiten.. Heb je Metallica nou al gekocht?
Vorig jaar viel het een maand eerder, dus wie weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef Mss het volgende:
Ik hoop alleen wel op beter weer dan vorig jaar. Toen was de Platielstraat zo leeg dat je in no-time van de ene naar de andere kant was. Normaal gesproken is een polonaise de snelste manier
Ja, toen was het echt koud. Maarja, hier heeft het vandaag ook gesneeuwd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Vorig jaar viel het een maand eerder, dus wie weetHet was echt wel koud inderdaad en veel sneeuw, dat was dan wel weer leuk naar huis wandelen
Thuis blijven of lekker naar Brabant gaan. Irritante Hollanders die Limburgse carnaval niet snappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:46 schreef julian6 het volgende:
Hallo ik kom uit Amsterdam en ga volgende week met een vriend (eveneens amsterdammer) naar brabant om daar carnaval te vieren met een studiemaatje van 'm. Hebben jullie nog tips?
We willen doordeweeks gaan, gratis OVquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef Sjeen het volgende:
Vooral op zondag komen, dan is hollandersdag...
Dan kom je donderdag al... Auw Wieverbal in Valkenburg vieren en de rest van 't weekend keihard doorzuipen, pas dan weet je hoe wij hier Carnaval vieren!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:32 schreef julian6 het volgende:
[..]
We willen doordeweeks gaan, gratis OV
quote:Thuis blijven of lekker naar Brabant gaan. Irritante Hollanders die Limburgse carnaval niet snappen.
Het is een zij, geen hijquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:10 schreef rubje het volgende:
[..]
hallo... gast
als wij Hollanders zijn,wat ben jij dan?
![]()
1: een vrouw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:10 schreef rubje het volgende:
[..]
hallo... gast
als wij Hollanders zijn,wat ben jij dan?
![]()
Hm, da's nieuw voor me?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, vraagjes:
1) Wat is er met Cafe Cliniq gebeurd?Da's nu Van Bommel? Ook geen Salsa meer daar
Hoe kleurrijker hoe beter. Vooral meedoen met iedereen en niet te Hollands zijnquote:2) Ik *moet*carnaval vieren dit weekend hier, en ik kom van boven de rivieren. Help. Als wat zal ik verkleed gaan?
Hm wacht, Cliniq is Platielstraat 9, Bommel is 13-15. Ben ik er dan voorbij gelopen? Zal zo eens kijken.quote:
Die is beter dan de carnavalswinkel naast Reitz? Heb een snipperdag, dus zal zo idd ff kijken.quote:Hoe kleurrijker hoe beter. Vooral meedoen met iedereen en niet te Hollands zijn. Bij Mosae Forum ligt een carnavalswinkel. Anders loop je daar ff binnen
.
Geen idee of ie beter is. Keuze genoeg bij beiden, denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is beter dan de carnavalswinkel naast Reitz? Heb een snipperdag, dus zal zo idd ff kijken.
Die in de hoenderstraat is van het panhuys, alle pekskes verkopen ze daar nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen idee of ie beter is. Keuze genoeg bij beiden, denk ik.
Kijken of ik je ga herkennen danquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:38 schreef numero_uno het volgende:
Zondag, Maandag en Dinsdag werken bij de Struys.
Ben te herkennen aan afgeknipte handschoenen, skibroek en werkzaam als glazenhaler
Kut, net alleen naar de markt geweest maar daar verkochten ze idd geen pakjes. Ervan uitgaande dat Pekskes = pakjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 17:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die in de hoenderstraat is van het panhuys, alle pekskes verkopen ze daar nu
net? dan hebben we elkaar net gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kut, net alleen naar de markt geweest maar daar verkochten ze idd geen pakjes. Ervan uitgaande dat Pekskes = pakjes
Tevens gestemd, NOS wagentje met verslaggever voor stadhuis.![]()
Ik heb de jurk van dochter nog wat opgeleukt en voor mezelf nog wat nieuwe glitters gehaald. Carnaval is leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
net? dan hebben we elkaar net gemist
en ik heb niks carnavallerigs en niet van plan er een cent voor uit te geven ook
Waarom zouden die zaterdag niet open zijn? Het is dan geen carnaval.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef Memento-Mori het volgende:
Wie kan mij uitsluitsel geven zijn de winkels zaterdag nou nog open of niet
ja weet ik veelquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zouden die zaterdag niet open zijn? Het is dan geen carnaval.
Officieel 3 dagen idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja weet ik veelik dacht dat het 4 dagen was, maar het is dus officieel maar 3 blijkbaar?
Da's zaterdag idd. Zie http://www.tempeleers.nl/nl/124/agendaseizoen20092010.aspx voor het complete programma.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:05 schreef Memento-Mori het volgende:
en zaterdag is niks? behalve iets van een sleuteloverdracht ofzo
Dicht? Hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en Cliniq bestaat nog gewoon, naast Bommel.
Het is alleen dicht
En dan zien de straten er weer spik en span uit, alsof er nooit iets is gebeurd...quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Officieel 3 dagen idd.
Maandag en dinsdag is de kans dat winkels dicht zijn het grootste. Vanaf woensdag komt iedereen weer tot leven.
Vrijdag en zaterdag voorspelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:59 schreef oh-oh het volgende:
Zondag, maandag, en dinsdag, en dan woensdag nog wat naweeën, en donderdag- en vrijdagavond voorspel
Hier hetzelfde.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:42 schreef numero_uno het volgende:
Godverdomme, nu ziek geworden.... goeie timing
SWAT, miestal in de Platielstraot veur de van Bommel.. Murge roond 2 oor goan ver beginne.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:26 schreef DeeCruise het volgende:
Leef vasteloavend vierend vollek vaan Mestreech, zeet geer der allemoal un bitsje kloar veur?
Wie goat geer verkleijt, boe goat geer noartow? Bring heij get leeve in de boel!
Ah, hey eine es awwe vampier, en bin groetendeils op de vriethof te vinde... Murrege vaanoaf un oor of 5 deenk ich. Veel plezeer gewins!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:09 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
SWAT, miestal in de Platielstraot veur de van Bommel.. Murge roond 2 oor goan ver beginne.
Diech oach, mer dat geit toch vanzelf met Vastelaovendquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:27 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ah, hey eine es awwe vampier, en bin groetendeils op de vriethof te vinde... Murrege vaanoaf un oor of 5 deenk ich. Veel plezeer gewins!
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef DeeCruise het volgende:
Was weer gezellig. Ben ook blij dat die car bij de take 5 er weer stond, heerlijke techno
Waar blijven jouw mooie carnavalskiekjes????????quote:
Komen eraanquote:Op maandag 7 maart 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar blijven jouw mooie carnavalskiekjes????????
Ik heb op de Servaasbrug staan kijken vanmiddag :-Dquote:Op maandag 7 maart 2011 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, na twee dagen 040 vanmiddag maar es ff in 043 rondkijken. Kinderoptocht Wyck.
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb op de Servaasbrug staan kijken vanmiddag :-D
Ik zal zo ff de foto's checken of jullie erop staanquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Sjeen het volgende:
wij stonden vanaf Wijck gezien rechts, net na het ijzeren gedeelte van de brug. Ik met roze hoed en dito boa, dochter als lieveheersbeestje.
Zesquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zal zo ff de foto's checken of jullie erop staan
Hoe oud is je dochter?
Ja, een heel jong meisje, ook als lieveheersbeestje. Die heb ik iig wel op de foto staan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ZesEr 'liep' ook nog een kleinere rond, een meter of twee van ons af
We stonden iets meer richting de stadquote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, een heel jong meisje, ook als lieveheersbeestje. Die heb ik iig wel op de foto staan.
Nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Sjeen het volgende:
[..]
We stonden iets meer richting de stad
Hoe was jij verkleed?
Lekker weer buiten he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:46 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hoe vet is carnaval dit jaar!! Vanavond nog een keer volle gaas!!
De Platielstraat is mijn bestemming zometeen... eerst ff chinees eten :pquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lekker weer buiten he?
Liep net langs Markt, Maas, Vrijthof en het is nog even druk als zondag.![]()
Nu raam open en de Platielstraat is duidelijk te horen
je was niet aan het werk gisterenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef numero_uno het volgende:
Mooie foto's inderdaad.
Gisteren een redelijk 'try before you die' moment gehad.
Met 5 vrienden een tamboerijn gepakt en mee gaan hossen met 'neramp bij het ZHK
Vastelaovend is voorbij dan vindt het weer het ook gewoon kut...quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:17 schreef Sjeen het volgende:
Ongelofelijk trouwens hoe het weer omgeslagen is sinds gisteren...
In de café toch zeker!quote:Op zondag 13 maart 2011 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, gaan we nog een Maastricht meet doen?
Welk café / terras? Vrijthof? Platielstraat? OLV? Bovenste verdieping La Place?quote:
Boeit me niet, als er maar bier isquote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welk café / terras? Vrijthof? Platielstraat? OLV? Bovenste verdieping La Place?
Coffeelovers valt afquote:Op zondag 13 maart 2011 14:03 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Boeit me niet, als er maar bier is
Haha, sowieso! Ik ken dan ook geen enkele fokker dus ik weet niet met wat voor types ik te maken heb hier... Normaal gesproken zou een kroeg als 043 of de Struys altijd wel geschikt moeten zijn, toch?quote:
Fok meets vallen altijd wel erg mee: blijkt dat mensen online net zo zijn als ze offline zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Haha, sowieso! Ik ken dan ook geen enkele fokker dus ik weet niet met wat voor types ik te maken heb hier... Normaal gesproken zou een kroeg als 043 of de Struys altijd wel geschikt moeten zijn, toch?
Ik ook ongeveer in die orde van groottequote:Op zondag 13 maart 2011 14:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Hoe oud is iedereen hier ongeveer? Ik ben zelf 26
Ben precies op de After TEFAF borrel van mn werk om 0.00 jarigquote:
Of De Poshoorn of John Mullinsquote:Op zondag 13 maart 2011 14:07 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Haha, sowieso! Ik ken dan ook geen enkele fokker dus ik weet niet met wat voor types ik te maken heb hier... Normaal gesproken zou een kroeg als 043 of de Struys altijd wel geschikt moeten zijn, toch?
Ik vind het allemaal primaquote:
Dan sta ik nog te stuiteren in Mannheim ben ik bangquote:Op maandag 14 maart 2011 08:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
Zondag 3 april dan maar, om meteen een datum voor te stellen? Kunnen we meteen de verjaardag van Sjeen vieren
Die vier ik al 6 jaar niet meer... word ik ook niet ouderquote:Op maandag 14 maart 2011 08:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima
Zondag 3 april dan maar, om meteen een datum voor te stellen? Kunnen we meteen de verjaardag van Sjeen vieren
Dan vieren we in 1x dat jij 6 jaar ouder bent gewordenquote:Op maandag 14 maart 2011 08:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die vier ik al 6 jaar niet meer... word ik ook niet ouder
Op zondag? Moet geen probleem zijn... als ik om 7u 's avonds het voetbal maar kan zien! Of voetbal moet vervangen worden door bier, want bier is waardigquote:Op maandag 14 maart 2011 08:51 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Dan vieren we in 1x dat jij 6 jaar ouder bent geworden![]()
@Mahjoe weekje later?
Alleen heeft die geen terras he, zou ik wel jammer vinden als het goed weer is.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Ik vond John Mullins wel een goeie suggestie eigenlijk. Ergens in de middag rond 3 uur, of geven we de voorkeur aan 's avonds na het eten?
in 2009 was de max. temperatuur 23,8 in de Bilt... über terrasweer in Maastricht dusquote:
OLV plein danquote:Op maandag 14 maart 2011 17:17 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Als we een terras gaan pakken dan vind ik alles prima, behalve het Vrijthof... Of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Wat mij betreft hebben we een datum en een locatie... nu nog een tijdstip. Ik stel 3u 's middags voor.quote:
Top, hoogste kans op aangename temperaturen.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wat mij betreft hebben we een datum en een locatie... nu nog een tijdstip. Ik stel 3u 's middags voor.
Ik danste in de stayokay op vrijdagavond!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*lurkt FoBo
Waar dans jij Salsa in Maastricht?
Misschien hebben we dan met elkaar gedanst.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik danste in de stayokay op vrijdagavond!
Ik ben wel in juni 2009 voor het laatst geweestquote:Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien hebben we dan met elkaar gedanst.
Oh, ik dacht dat je afgelopen vrijdag bedoelde.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben wel in juni 2009 voor het laatst geweest. Maar wie weet he. Het zou zomaar kunnen!
Ik woon al lang niet meer in Maastricht...quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je afgelopen vrijdag bedoelde.
Ik ga er vaak met een aantal vrienden/vriendinnen heen, en als die te moe zijn ga ik alleen.
Waarom ben je zo lang niet meer geweest?
Mod!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon al lang niet meer in Maastricht...
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mod!Verwijder deze user uit dit topic!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mod!Verwijder deze user uit dit topic!
Zonder dat soort mensen is het geen TEFAF hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:31 schreef numero_uno het volgende:
Het was zo'n mooi weer, wat is er gebeurd?
Daarnaast weer heel veel mensen die zichzelf interessant vinden op de TEFAF aanwezig
Preuvenemint!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Sjeen het volgende:
TEFAF trekt me niet... Ik ga wel mensen kijken op het Preuvenemint
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maastricht in TIME magazine:
[ afbeelding ]
Werkt deze link wel? http://www.mobypicture.com/user/RoelJewel en http://www.mobypicture.com/user/RoelJewel/2quote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Kan ik niet zien, je moet ineens inloggen, post er es een paar, ik ben benieuwd!
Leuk stukjequote:
Tof! Zeker speciaal open voor de Tefafmensen?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Werkt deze link wel? http://www.mobypicture.com/user/RoelJewel en http://www.mobypicture.com/user/RoelJewel/2
Een Brabander gaat onze stad verrijken. Dat is nooit verkeerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanaf volgende week zullen jij mij regelmatig in dit topic tegen gaan komen denk ik. Ik ga namelijk in september in deze prachtige stad studeren, dus nu op zoek naar een kamer! Vandaag de hele dag in Maastricht geweest met m'n pa, beide genoten. Was er één keer geweest toen ik klein was maar ik ben zeker impressed. Mooie heuvelachtige omgeving ook, zonnetje erbij, terrasje op het Vrijthof, heerlijk. Verder ben ik echt een leek op het gebied van Maastricht, maar daar gaat wel verandering in komen!
Moet wel even wennen aan die Limburgse accenten, ik hoor hier de hele dag van die New-Kids accentenen daar ben ik toch wel erg op gesteld moet ik zeggen:)
I'll be therequote:
Veranderd! Was de bedoeling zondag.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:15 schreef ultra_ivo het volgende:
10 april is zondag, 12 april dinsdag. Op de zondag kan ik niet.
quote:
Ze zei al zoiets van de weekquote:
Dank je ... was een heftig dagje...quote:Op maandag 28 maart 2011 09:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze zei al zoiets van de week
numero_uno, 'ne dikke poen veur diech! Perfisiat
ja kick wordt dit nog iets, offe?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:48 schreef Stereotomy het volgende:
Datum / Tijd: Zondag 10 april, 15:00
Plek: Café Charlemagne, Onze Lieve Vrouweplein.
Weer: terrasweer, indien stortregen géén meet
Geïnteresseerden:
Memento-Mori
Sjeen
Mahjoe_Jazz
Stereotomy
Numero_Uno
Leuk, overzichtelijk clubje !
Dus? Wat moet er nog meer afgesproken worden dan? Een herkenningsteken?quote:
vroeg me gewoon af of men t nog in de planning had staan, was het zelf ook vrijwel vergetenquote:Op woensdag 6 april 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus? Wat moet er nog meer afgesproken worden dan? Een herkenningsteken?
Een Marlies Dekkers BH aan een vlaggenmast?
Horen laatquote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ach, wil best een uurtje op het terras zitten hoor. Rest komt ook? Laat je horen!
Alles is gewoon nog van toepassing als het niet veranderd is. Locatie lijkt me prima indien terrasweerquote:Op donderdag 7 april 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb sjeen al eens gezien en volgens mij weet steer ook wel hoe ik eruit zie
wat is de plek eigenlijk en de tijd?
dit nog van toepassing?
Datum / Tijd: Zondag 10 april, 15:00
Plek: Café Charlemagne, Onze Lieve Vrouweplein.
Weer: terrasweer, indien stortregen géén meet
Nu maar hopen dat het weer morgen net zo mooi is als vandaag...quote:Op donderdag 7 april 2011 15:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alles is gewoon nog van toepassing als het niet veranderd is. Locatie lijkt me prima indien terrasweer
Datum / Tijd: Zondag 10 april, 15:00quote:Morgen overdag verdwijnt de mist snel en dan is er volop zon. De middagtemperatuur ligt tussen 12 graden in het Waddengebied en 20 in het zuiden. De wind is zwak tot matig uit het noordoosten.
hebben ze Duvel?quote:
idd ik zou je er niet meer uit kunnen halenquote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef Memento-Mori het volgende:
numero uno zou ik niet snel irl herkennen, betwijfel of dat andersom wel zo is, is al jaren geleden
Sjeen is vrij recent geweest, die herkent me misschien nog wel
ik houd dat altijd bij hoorquote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scheer je je dan wel ff goed eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |