Mha Circumflex is wel tofquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Er zijn niet genoeg huilsmiley's op de wereld voor die flauwekul!
Het kostte me ongeveer 2,5 jaarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Meh me lepke, wee versteit noe gein mestreechs?!
bt-dub: Nog maar 31 dagen!!
Haha dat had ik ook hoor, ik kom uit het noorden van Limburgquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef numero_uno het volgende:
Ik praat het niet... Dat klinkt toch niet wanneer het door zo'n Brabo wordt gesproken
Mijn eerste ervaring was bij de Spar in Nazareth. Of ik er een tuutje bij wou hebben... Ik echt zo![]()
Klopt! Ik ken wel wat studenten hier in Maastricht en er zitten echt wel leuke disputen bij. Circumflex is er idd 1 van.quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha Circumflex is wel tof![]()
Koko daarentegen is weer erg wannabe
continue:
Welke vrouw niet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:11 schreef Sjeen het volgende:
Koko was 16 jaar geleden leukMaar goed, ik geil dan ook op brandweerjassen
hahahaha!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:14 schreef numero_uno het volgende:
Ik praat het niet... Dat klinkt toch niet wanneer het door zo'n Brabo wordt gesproken
Mijn eerste ervaring was bij de Spar in Nazareth. Of ik er een tuutje bij wou hebben... Ik echt zo![]()
Venlo?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha dat had ik ook hoor, ik kom uit het noorden van Limburg
Lucifer is ook een leuk dispuutquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Klopt! Ik ken wel wat studenten hier in Maastricht en er zitten echt wel leuke disputen bij. Circumflex is er idd 1 van.
[..]
Welke vrouw niet?
[..]
hahahaha!!
Keend, welste un tuutsje drbij of geit ut zoe mèt?
Venrayquote:
Hehe nice. Bij Koko heb je een duidelijk tweedeling, je hebt lekkere chickies die nooit echt populair geweest zijn en je hebt de nerds. Bij de mannen zie je veel nerds en gasten die denken dat ze supercool zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef numero_uno het volgende:
Koko vond ik maar een stel boomknuffelaars, maar toen een paar keer geweest en me goed vermaakt.
Daarnaast kom ik nu ook bijna niet meer in mijn eigen societeit. Full time baan en zuipen gaat niet samen. Al moet ik zeggen dat ik gedurende de BBB elke dag om 8 op mijn werk zat en elke dag tot nu toe nog geen enkele dag voor 03:00 in mijn nest heb gelegen
Er zit op vrouwelijk gebied inderdaad best wat moois daarquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Hehe nice. Bij Koko heb je een duidelijk tweedeling, je hebt lekkere chickies die nooit echt populair geweest zijn en je hebt de nerds. Bij de mannen zie je veel nerds en gasten die denken dat ze supercool zijn
Leukquote:
Pas op dat je geen heiligschennis pleegt in deze thread!quote:
bah bah..!quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:47 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Er zit op vrouwelijk gebied inderdaad best wat moois daar
Maar een heel groot "ik wil ergens bij horen maar er niks voor doen" gehalte
Dat zijn de eerste stapjes tot inburgeringquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Yay eindelijk vanaf eenm eigen internetverbinding uit maastricht
Gezien het feit dat ik na een half jaar gestopt ben, mocht ik de rest van hbocarriere de sociëteit niet meer inquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef numero_uno het volgende:
Koko vond ik maar een stel boomknuffelaars, maar toen een paar keer geweest en me goed vermaakt.
Daarnaast kom ik nu ook bijna niet meer in mijn eigen societeit. Full time baan en zuipen gaat niet samen. Al moet ik zeggen dat ik gedurende de BBB elke dag om 8 op mijn werk zat en elke dag tot nu toe nog geen enkele dag voor 03:00 in mijn nest heb gelegen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik na een half jaar gestopt ben, mocht ik de rest van hbocarriere de sociëteit niet meer inBen niet zo'n verenigingstypje slet...
Heel erg pretentieus die lui.. nogmaals, niet allemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Vd week bij de mac kwam waldolala binnen ofzo , allemaal in dezelfde jaren 70 sweater.nee verenigingen zijn niet mijn ding
Dat dan weer welquote:
Waldolala is dan ook wel een hotellodispuut, toch zijn ze best cool, althans dat waren ze in mijn tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Vd week bij de mac kwam waldolala binnen ofzo , allemaal in dezelfde jaren 70 sweater.nee verenigingen zijn niet mijn ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |