Te heet gewassen! Tieten op de handwas zei mijn moeder altijd!quote:
Als z'n salaris gelijk ligt aan zijn postgedrag, dan zou hij nooit meer klagen over zijn inkomen gok ik.quote:
Experia-box!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te heet gewassen! Tieten op de handwas zei mijn moeder altijd!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hou van heet douchenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet zo heet wassen!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
Ik wil dr wel wat lucht bij proberen te blazenquote:
Doe mij dan het postgedrag als salaris van Tongquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als z'n salaris gelijk ligt aan zijn postgedrag, dan zou hij nooit meer klagen over zijn inkomen gok ik.
Doorgaans zijn het ook dikke mormels met zonder tieten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gezeik weer zeg![]()
Op een gegeven moment heeft het gewoon geen zin meer om serieus op iemand te reageren, want ze blijven altjid zeiken dat ze te kleine tieten hebben, of zich te dik vinden of wat dan ook.
Ook al wordt er door 100 anderen gezegd dat het niet zo is. Wat maakt het dan nog uit?
Reageer dan niet, als je het toch zinloos vindt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op een gegeven moment heeft het gewoon geen zin meer om serieus op iemand te reageren, want ze blijven altjid zeiken dat ze te kleine tieten hebben, of zich te dik vinden of wat dan ook.
Ook al wordt er door 100 anderen gezegd dat het niet zo is. Wat maakt het dan nog uit?
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eens met dat standpuntquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.
Dus 98 mensen die zeggen "je bent mooi" "stel je niet aan" "je ziet er perfect uit' terwijl het totaaaaaal geen waarde heeft. Tja dus zeg dan gewoon niks![]()
Dan hebben die 2 mensen die die persoon wel kennen en het echt menen veel meer waarde en zou het kunnen helpen
Dit is ook wel een goede jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.
Dus 98 mensen die zeggen "je bent mooi" "stel je niet aan" "je ziet er perfect uit' terwijl het totaaaaaal geen waarde heeft. Tja dus zeg dan gewoon niks![]()
Dan hebben die 2 mensen die die persoon wel kennen en het echt menen veel meer waarde en zou het kunnen helpen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ziet er heerlijk uit.. heb er alleen niet van mogen likkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Cue heeft mij gezien! Nou meis, heb ik volle romige tetten of wat?
Stop dan ook met postenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ga dat dan eens snel doen danquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ziet er heerlijk uit.. heb er alleen niet van mogen likken.. volle romige tetten
En ik had mijn broek aan waarin ik geen dikke kont heb!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij ziet er heerlijk uit.. heb er alleen niet van mogen likken.. volle romige tetten
Jij heldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
En ik had mijn broek aan waarin ik geen dikke kont heb!
Ik kijk nooit naar kontenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dé reden dat ik alleen reageer op de mensen die ik meerdere keren heb gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op sokken?quote:
wat?quote:
Ja dusquote:
Die had gezien bij Oprah voor mensen met net een beetje meer dan gemiddeld vet op de billen. Maar in die broek zie ik er wel netjes uit!quote:
quote:
You shouldquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
ik ben zwaar teleurgesteld over mijn tieten
Meer eten! krijg je grotere tietenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Ja ik wilde niks zeggen, maar pffffquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Iets wat je niet hebt kan je ook niet teleurgesteld over zijn. Wel teleurgesteld dat je het niet hebtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
En terechtquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:48 schreef PeuRac het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |