Why so serious?quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die regel van jou gaat natuurlijk echt niet meer op he
Stel, 10 jaar op fok. Gemiddeld 10 posts per dag. Dat is 36.500 posts in totaal.
Lang niet iedereen verdient dat op jaarbasis he
Appels en peren enzo..
/seriousness
Maar die van mij nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, jouw tieten zijn ook groot genoeg.
Dit. Het is ongetwijfeld lief bedoeld, maar het heeft (somewhere along the way) al z'n waarde verloren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij hem valt het op, op een negatieve manier.
Maar er zijn er zoooooveel meer hier die elke keer op dergelijke manier op anderen reageert, altijd valt dat op 'positieve' manier op, of je ziet het niet eens. Dusja .
Te heet gewassen! Tieten op de handwas zei mijn moeder altijd!quote:
Als z'n salaris gelijk ligt aan zijn postgedrag, dan zou hij nooit meer klagen over zijn inkomen gok ik.quote:
Experia-box!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Te heet gewassen! Tieten op de handwas zei mijn moeder altijd!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hou van heet douchenquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet zo heet wassen!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
Ik wil dr wel wat lucht bij proberen te blazenquote:
Doe mij dan het postgedrag als salaris van Tongquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als z'n salaris gelijk ligt aan zijn postgedrag, dan zou hij nooit meer klagen over zijn inkomen gok ik.
Doorgaans zijn het ook dikke mormels met zonder tieten!quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een gezeik weer zeg![]()
Op een gegeven moment heeft het gewoon geen zin meer om serieus op iemand te reageren, want ze blijven altjid zeiken dat ze te kleine tieten hebben, of zich te dik vinden of wat dan ook.
Ook al wordt er door 100 anderen gezegd dat het niet zo is. Wat maakt het dan nog uit?
Reageer dan niet, als je het toch zinloos vindt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Op een gegeven moment heeft het gewoon geen zin meer om serieus op iemand te reageren, want ze blijven altjid zeiken dat ze te kleine tieten hebben, of zich te dik vinden of wat dan ook.
Ook al wordt er door 100 anderen gezegd dat het niet zo is. Wat maakt het dan nog uit?
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eens met dat standpuntquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.
Dus 98 mensen die zeggen "je bent mooi" "stel je niet aan" "je ziet er perfect uit' terwijl het totaaaaaal geen waarde heeft. Tja dus zeg dan gewoon niks![]()
Dan hebben die 2 mensen die die persoon wel kennen en het echt menen veel meer waarde en zou het kunnen helpen
Dit is ook wel een goede jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En weet je waardoor het niet werkt als 100 anderen het zeggen? Omdat het 95 fokkers zijn die die persoon totaal niet kennen, laat staan uberhaupt ooit gezien hebben. Misschien eens op een foto, maar dat zegt niets.
Dus 98 mensen die zeggen "je bent mooi" "stel je niet aan" "je ziet er perfect uit' terwijl het totaaaaaal geen waarde heeft. Tja dus zeg dan gewoon niks![]()
Dan hebben die 2 mensen die die persoon wel kennen en het echt menen veel meer waarde en zou het kunnen helpen
quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |