quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:03 schreef RvLaak het volgende:
Geen idee of het al gemeldt is, maar AJE meldde net dat de restricties van de 3 ministers/NDP leden is bevestigd. Kan iemand mij daar een korte samenvatting van geven voor een update?
Er zijn nog steeds camera's, en mobieltjes kunnen ook filmen...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Muridae het volgende:
Ik vrees echt het ergste voor vanavond.
De camera was de enige bescherming op het plein.
Nu kunnen Mubarak's henchmen helemaal los gaan.
de echte razzia krijgen we alleen mee via mobieltjesquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:01 schreef speknek het volgende:
Dus, tvzenders worden afgesloten, leger begint te schieten.
/popcorn.
Het plein zelf is nog in beeld door o.a. fox en euronews en Al Jazeera heeft nog steeds live beelden van de brug.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef Muridae het volgende:
Ik vrees echt het ergste voor vanavond.
De camera was de enige bescherming op het plein.
Nu kunnen Mubarak's henchmen helemaal los gaan.
Krijg de tering en ga zoeken!quote:
Maar dat zien wij allemaal achteraf, dan is het leed al voltrokken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds camera's, en mobieltjes kunnen ook filmen...
Op de fox en euronews lijkt het nog aardig volquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef marcodej het volgende:
Op Tahria lijkt het nu toch weer niet zo druk als een tijdje terug? Via Al Masriya op CNN.
Mobieltjes bereiken de massa niet zoals een satelliet zender.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:07 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Er zijn nog steeds camera's, en mobieltjes kunnen ook filmen...
AJE zegt net: voorheen gingen de meeste naar huis als het koud werd. Alleen die-hards bleven. Nu is iedereen geüpgrade naar Chuck Norris-levelquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef marcodej het volgende:
Op Tahria lijkt het nu toch weer niet zo druk als een tijdje terug? Via Al Masriya op CNN.
samenvatting http://egyptianchronicles(...)dly-barred-from.htmlquote:
Zijn die niet in handen van Pro-moebie's ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef marcodej het volgende:
Ze hoeven dat hotel maar in de fik te steken...quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Vrees 't ergste voor de cameramensen in het Hilton.. Terwijl als ik het goed begreep ze juist daar naar toe waren verplaats voor de veiligheid?
Door de dag heen waren er toch al veel minder beelden dan gisteren lijkt het, nog even en de boel is alsnog afgesloten van de media.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef rakotto het volgende:
[..]
samenvatting http://egyptianchronicles(...)dly-barred-from.html
Ja hoewel ook het bericht ging dat ie ontsnapt was.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef Noelle06 het volgende:
4:04 NRC Live: Ondertussen is blogger Sandmonkey weer vrijgelaten.
volgens NRC
Enige dat ik gehoord heb is dat een generaal dat heeft bevolen. Geen enkele minister mag het land meer verlaten, aldus al jazeera. De minister waar het om ging, ontkent dat hij geen recht van reizen meer zou hebben.quote:
Ok, beeld van Al Masriya was dus van gisteravond blijkbaar?quote:
CNN uitgevallen, net wat molotovs gezien, Sandmonkey op vrije voeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben er weer. Nog nieuwe ontwikkelingen?
Alle live stream lijken te zijn gestopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ben er weer. Nog nieuwe ontwikkelingen?
ook te zien op euronewsquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ok, beeld van Al Masriya was dus van gisteravond blijkbaar?
ja dat duurt vast niet lang meerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:08 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Vrees 't ergste voor de cameramensen in het Hilton.. Terwijl als ik het goed begreep ze juist daar naar toe waren verplaats voor de veiligheid?
Door de dag heen waren er toch al veel minder beelden dan gisteren lijkt het, nog even en de boel is alsnog afgesloten van de media.
Dat is ook wat ze willen he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja dat duurt vast niet lang meer
2.32pm:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ive-updates#block-53 The former minister of the interior, Habib al-Adly, is being questioned for his role in the unrest last Friday, al-Jazeera reports, citing state TV. The minister was responsible for ordering police off the streets, it was reported.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |