dus je houd van sensatie, huur een leuke film dan zou ik zo zeggen. is allemaal triest en verschrikkelijk dat mensen dit elkaar aan doenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Kwaliteit het volgende:
komen er nog rellen? Heb de snacks & bier weer ingeslagen.
Doe normaal, kneus.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Kwaliteit het volgende:
komen er nog rellen? Heb de snacks & bier weer ingeslagen.
maar ze bewegen gewoonquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is het beeld van Euronews gewoon een still.
Wederom een Harry Potter still danquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef marcodej het volgende:
Volgens mij is het beeld van Euronews gewoon een still.
Inderdaad, prachtig! Ze zijn nog met heel veel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Dekatria het volgende:
Mooi om te zien dat de Anti's er nog altijd / weer helemaal in geloven
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En nooit gehoord van Delay?
Er zit een buffer tussen het uitzenden en het verzenden
Als ze net als eergisteren alleen maar op een plein zaten keken we nu niet hoor, het is gewoon spannend en interessantquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je houd van sensatie, huur een leuke film dan zou ik zo zeggen. is allemaal triest en verschrikkelijk dat mensen dit elkaar aan doen
Topic #81-#90, kun je bijlezenquote:
Doe even normaal, noem mij geen trolletje.quote:
een blogger die al enkele jaren over Egypte blogt.quote:
Een blogger die is opgepakt.quote:
* remlof switcht weerquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ja. Hebben ze ons wel mooi beetgenomen haha.![]()
http://www.euronews.net/news/streaming-live/ is nog wel live.
Zie hoe vol dat plein staat vol anti's! Prachtig!
interessant wel, spannend niet want het is in en in triest wat daar allemaal gebeurt, en hoop echt dat het een keer op houdquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ze net als eergisteren alleen maar op een plein zaten keken we nu niet hoor, het is gewoon spannend en interessant
euronews heb ik aanstaanquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Rookert het volgende:
Moet ik audio van Euronews of AJE aanzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |