Nieuwjaarsdag dus. Niks doen dag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee weet ik. Ik zei 'de hele dag'. vandaag.
Ik ben er met 1 aan het datenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ik moest denken aan een liedje: Laatst nog een aardige Duitser ontmoet
Ganz geil!quote:
Hij mist me. Duh.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:18 schreef Kreator het volgende:
Waarom zit je eik de hele dag te fokken, Godt? Is dat niet een beetje zonde van je tijd?
Ik snap het gewoon niet. Wel de hele dag klagen, maar als er dan wat anders komt dan is dat te lastig want een paar uur te veel en er iets van zeggen op je huidige werk doe je ook niet, want dat heeft toch geen zin.quote:
Ja, heerlijk weer, maar pijn in m'n kuit, dus niet wandelen buitenquote:
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
gelukkig nieuwjaar, schatje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag dus. Niks doen dag.
Alles dicht. Best klote wilde mijn was laten doen en schoenen kopen.
Die schijnt hier al de hele dag aanwezig te zijn.. Niet dat ik het weet, werd om half 4 pas wakker.quote:
Schadequote:Op donderdag 3 februari 2011 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Maar hij kan ook Nederlands hoor. Woont er nu 5 jaar.
Nee, zit met een whiplashquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Daar ging ik maar even vanuit.....
Maar je hebt ook gezien dat het een vacature voor 24-40 uur is? En het me dus lijkt dat je kan onderhandelen.quote:
Wat een ellende. Hier was gisteravond ijsregen en het is nu een paar graden en bewolkt. En winderig.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
Er is helemaal geen zon hier joh!![]()
Bewolkt en 18 graden
Uhuh, ik ga er zeker even achteraanquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je hebt ook gezien dat het een vacature voor 24-40 uur is? En het me dus lijkt dat je kan onderhandelen.
Ja maar 36-40 is gewoon te veel, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
je werkt nu toch ook wel al aardig wat uren?
Hoe moet ik dat nu wetenquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is helemaal geen zon hier joh!![]()
Bewolkt en 18 graden
Als je weet wat ik in mijn tas heb is dit best afzien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:32 schreef rival het volgende:
[..]
zon hier maar kouder, bek dicht lullo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |